Symptomtråd

Jeg skjønner veldig godt hva du snakker om når du sier det er vanskelig å skille mellom sult og kvalme. Helt likt her :shifty:
Da er det nok ganske vanlig ettersom vi er flere! Veldig merkelig følelse, frister jo ikke med mat heller, så hjelper det av og til på likevel:oops:

Da er det nok ganske vanlig ettersom vi er flere! Veldig merkelig følelse, frister jo ikke med mat heller, så hjelper det av og til på likevel:oops:
Veldig merkelig følelse! Heldigvis ikke blitt alt for ille enda.
Men sist svangerskap så husker jeg at jeg endte opp med å kaste opp en god del fordi jeg var sikker på at jeg var sulten meeen det var kvalme :laughing002 Men måtte å spise fordi jeg ble kvalm av å være for sulten:rolleyes:

Jeg merker at selv om jeg er veldig kvalm og har lyst på svært lite, kan det friste med noe så rart som berlinerbolle eller kremet pasta. Høres kvalmt ut, men jeg prøver å tenke på NOE jeg har lyst på, og da finner jeg foreløpig en ting eller to :hilarious: Frokosten blir en donut med vaniljekrem, hahaha

Jeg merker at selv om jeg er veldig kvalm og har lyst på svært lite, kan det friste med noe så rart som berlinerbolle eller kremet pasta. Høres kvalmt ut, men jeg prøver å tenke på NOE jeg har lyst på, og da finner jeg foreløpig en ting eller to :hilarious: Frokosten blir en donut med vaniljekrem, hahaha
Jeg er obsessed med freia brownies biter for tiden. Så jeg skjønner den altså :laughing001 Skal nyte det helt til oppkastet tar meg. Kvalmen har kommet for fullt men jeg ble ikke kvalm av de igår! Hihi

Veldig merkelig følelse! Heldigvis ikke blitt alt for ille enda.
Men sist svangerskap så husker jeg at jeg endte opp med å kaste opp en god del fordi jeg var sikker på at jeg var sulten meeen det var kvalme :laughing002 Men måtte å spise fordi jeg ble kvalm av å være for sulten:rolleyes:
Vanskelig balanse det der altså:laughing002 leser over alt at man kun trenger et eple ekstra i 1. trimester, men blir jo en del mer da man må spise hver andre time!

Jeg HATER murringer! Jeg blir så redd når det kommer:sad010skulle ønske «Gud» så hvor mye stress han påfører kvinner ved å lage kvinnekroppen slikstyles/default/xenforo/hmh.gif blir gaaaaaaaal!
Føler så med deg! Det er så nervepirrende og skummelt, selv om man vet det er normalt:nailbiting: her kommer det gjerne mest mot kvelden.

Føler så med deg! Det er så nervepirrende og skummelt, selv om man vet det er normalt:nailbiting: her kommer det gjerne mest mot kvelden.
Jeg skjønner at helt svake murringer er normalt, er bare så køddete når det egentlig er sterke murringer plutselig (heldigvis helt korte). Skjønner ikke at det skal være normalt, så må hele tiden «overstyre» og velge å tro på at det er normalt:blackeye:

Jeg ligger med sterke murringer nå igjen. Når jeg nettopp skrev jeg ikke hadde noen lol. Men det virker som de kommer etter aktivitet for jeg var nettopp ute på tur med hunden. Orker ikke mer av dette jeg- bare gi meg en ultralyd og bekreftelse på at alt er ok :(

Hva er egentlig murringer ? Ser alle skriver om murringer men jeg har igrunn aldri skjønt hva murringer er, hvordan det kjennes ut? Jeg har to barn og er gravid med nummer tre så kanskje verdens teiteste spørsmål

Hva er egentlig murringer ? Ser alle skriver om murringer men jeg har igrunn aldri skjønt hva murringer er, hvordan det kjennes ut? Jeg har to barn og er gravid med nummer tre så kanskje verdens teiteste spørsmål
Ikke teit spørsmål :Heartpink Jeg ville beskrevet dem som svake mensensmerter

Omg, jeg har for første gang skjønt hva alle mener når de snakker om oppblåsthet! Tredje graviditet, men første gang jeg følger jeg er blåst opp som en ballong! Så ubehagelig, men litt gøy å kjenne på! Haha

Jeg har murringer og beskriver det som menssmerter ja, men innimellom er de ikke bare svake! Har en noen ganger sterkere, og det er helt grusomt. Ikke på grunn av smerten, men assosiasjonen til blødning, menstruasjon og spontanabort:Heartred hadde det i de to forrige graviditetene også, og det endte dårlig, så derfor skikkelig mentalt tappende å ha det hver dag:(

Jeg har murringer og beskriver det som menssmerter ja, men innimellom er de ikke bare svake! Har en noen ganger sterkere, og det er helt grusomt. Ikke på grunn av smerten, men assosiasjonen til blødning, menstruasjon og spontanabort:Heartred hadde det i de to forrige graviditetene også, og det endte dårlig, så derfor skikkelig mentalt tappende å ha det hver dag:(
Det forstår jeg godt. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen ❤️

Jeg er skikkelig bitch for tiden mot mannen :facepalm: Tar meg selv i det da. Igår sa jeg noe på en spydig måte også rett etterpå «sorry nå var jeg bitch. Takk for at du er tålmodig med meg» også lo han bare. «Heldigvis» har han vært gjennom dette før så han vet hva han har i vente :angelic:
Gjenkjennelig:smiley-angelic006

Lite symptomer annet enn trøtthet, og litt uggen tidlig på dagen. Ja og de isjassmertene som plutselig stikker til, da. Og ekstremt oppblåst på kvelden :smiley-ashamed004

Back
Topp