Symptomtråd

Ingen søtsug på kvelden! Men det kommer til å gå over :p

Flere en meg som er helt vilt oppblåst? Ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei. 5+0 i dag. Håper det legger seg litt snart. Skal jo holde dette hemmelig noen uker til

Ikke så mange symptomer ennå, jeg har vært forkjølet, og nå febersyk, siden positiv test, så det er ikke så lett å skille alltid.
Litt våt utflod, murringer av og til, andpusten. Og SÅ sulten!

De siste dagene har jeg vært mest oppblåst etter middag på kvelden, men nå kom kula rett etter frokost og :wideyed::smiley-ashamed004 flott!
Har idag også hatt mye mere murringer som bekymrer meg litt...flere som opplever at murringer kan svinge litt fra dag til dag?

Jeg var 1 time på kjøpesenteret, og nå er korsryggen helt gåen. 6+0

De siste dagene har jeg vært mest oppblåst etter middag på kvelden, men nå kom kula rett etter frokost og :wideyed::smiley-ashamed004 flott!
Har idag også hatt mye mere murringer som bekymrer meg litt...flere som opplever at murringer kan svinge litt fra dag til dag?
Jeg syns murringene kommer og går gjennom dagen! Og noen dager er det mer enn andre :)

Ja varierer mye. Litt mindre når jeg har tatt det med ro. Vet at det må til når noe vokser, men litt ekkelt allikevel

Ja varierer mye. Litt mindre når jeg har tatt det med ro. Vet at det må til når noe vokser, men litt ekkelt allikevel
Ja jeg merker veldig at det blir verre når jeg er mye i aktivitet, og da blir jeh jo stressa for at jeg fremprovoserer noe dumt :bag:
Logikken min sier jo at livmoren vokser, men panikken sier at nå går det galt..slitsomt!

Er det flere her som har mye hjertebank? Har det flere ganger om dagen. Var om trent det første jeg merket ved denne graviditeten, selv før testen slo ut. Husker det fra forrige svangerskap. Ellers emosjonell, trøtt, sulten, murringer og noe kvalme. Såre brystvorter som er en ny opplevelse med en vilter ettåring som drar de stakkars puppene i alle retninger :happy093

Er det flere her som har mye hjertebank? Har det flere ganger om dagen. Var om trent det første jeg merket ved denne graviditeten, selv før testen slo ut. Husker det fra forrige svangerskap. Ellers emosjonell, trøtt, sulten, murringer og noe kvalme. Såre brystvorter som er en ny opplevelse med en vilter ettåring som drar de stakkars puppene i alle retninger :happy093
Ja, jeg får veldig fort høy puls. Fikk 148 i puls bare av å gå rolig her om dagen. Da får jeg hjertebank

Ja, jeg får veldig fort høy puls. Fikk 148 i puls bare av å gå rolig her om dagen. Da får jeg hjertebank
Ja, ikke sant! Har forsåvidt ingen pulsmåler. Men har mange slike ekstraslag, kjenner de godt i brystet. Kjenner at kroppen jobber ekstra med det lille føret det inne :Heartred

Meget ømme bryster, spesielt på morgenen. Blitt mer uggen gjennom dagen om jeg er det minste snev av sulten. Har en del stikninger i livmorområdet og i dag kjentes det godt i korsryggen at jeg har en jobb hvor jeg står/går store deler av tiden :smiley-ashamed004

Jeg kan få det når jeg bare ligger på sofaen på kvelden! Hjertet bare dunker skikkelig hardt uten grunn :oops: Det begynte på meg også før positiv test!
Ellers har jeg kvalme, tett nese, halsbrann, oppblåst og helt sinnsykt ømme pupper:Heartred kvalmen tok den veldig opp fra 5+1

Våkna nå av at jeg er så innmari kvalm.. Har vært kvalm hele uka, fra jeg våkner til jeg legger meg. Men har ikke våkna av å være kvalm før nå, men har ikke kastet opp enda. Gruer meg liksom til jobb til uka hvis formen skal være sånn her :arghh:

Herregud, vært gravid i to minutter og allerede sliter jeg med andpustenhet, tetthet/forkjølelsefølelse, forstoppelse og dårlig matlyst. Snart kommer vel kvalmen og snikende. :rolleyes:

Back
Topp