Symptomtråd

Dere som går på xonvea, har dere kjent noe bivikninger?
Jeg er fryktelig trøtt,og sover helst 10-12 timer om dagen nå siste uka. (Men var jo ganske trøtt fra før av, så kan ikke si helt sikkert at det er xonvea'en som gjør det verre, det kan bare være hormonene. )

Jeg er fryktelig trøtt,og sover helst 10-12 timer om dagen nå siste uka. (Men var jo ganske trøtt fra før av, så kan ikke si helt sikkert at det er xonvea'en som gjør det verre, det kan bare være hormonene. )
Jeg har bare tatt to kvelder og morningen idag, og trøttheten er overveldende, men det står at denne gradvis reduseres, så satser på det :cat:

Jaaa så vil man liksom ikke klage, for man er såååå takknemlig for å være gravid! Men man får virkelig gå igjennom det ja :arghh: Føler det ble bedre fra uke 9 da :Heartpink
Det var også min erfaring da jeg var gravid sist, så finner trøst i at det sannsynligvis bare er en liten måned igjen før formen etter all sannsynlighet begynner å gå oppover igjen! :happy: Men gud så teit det er at man skal gå og holde denne hemmeligheten fra omverdenen samtidig som både kroppen og hodet bare ikke fungerer!

Takk! Håper også den har effekt! Kjedelig at den ikke tar alt, kan du mikse den med noen av de andre for bedre effekt i de tidsrommene hvor xonvea ikke tar det? har du snakket om andre alternativer med legen? Altså, jeg et ganske desp her.. så alt av tips og triks tas i mot med åpne armer :cat: hadde glemt hvordan dette var sist svangerskap, det er jo en grunn til at jeg ga bort / solgte unna alt av gravidklær, babyting. Skulle ikke være gravid flere ganger jeg…
Har spurt etter tilleggs-medisin. Så kjipt når det ikke funker som det skal. Hehe, du gjorde det, ja! :joyful:Jeg skal aldri gå gravid igjen, det er nå bombesikkert :hilarious:

5+6, føler symptomene har avtatt litt… det gjør meg skikkelig stresset.. IVF forsøk hvor jeg har støttemedisiner. Har hatt svært ømme bryst og oppblåst. Ømme bryst er forsvunnet. Er fremdeles trøtt, mye rare drømmer og sulten. Ellers lite symptomer. Noen som har opplevd lignende ?

5+6, føler symptomene har avtatt litt… det gjør meg skikkelig stresset.. IVF forsøk hvor jeg har støttemedisiner. Har hatt svært ømme bryst og oppblåst. Ømme bryst er forsvunnet. Er fremdeles trøtt, mye rare drømmer og sulten. Ellers lite symptomer. Noen som har opplevd lignende ?
Jeg opplevde at symptomene forsvant litt rundt uke 5/6, så kom de slående tilbake igjen :facepalm:

Har spurt etter tilleggs-medisin. Så kjipt når det ikke funker som det skal. Hehe, du gjorde det, ja! :joyful:Jeg skal aldri gå gravid igjen, det er nå bombesikkert :hilarious:
Den har bedret seg. Er faktisk ikke like ille som sist graviditet, da var jeg konstant zombie.
Ja for du fikk jo denne sist graviditet, kom i januar 23, om jeg ikke husker helt rett? Jeg turte ikke ta noe den gangen. Blir spennende å høre om du får noe i tillegg.
Her virker det som det løser seg på ettermiddag, så lenge jeg bare sover om dagen. Skal forsøke å legge meg tidlig idag og se hvordan det fungerer, om jeg likevel er like trøtt i morgen.

Er såå trøtt nå, sovnet tidlig i går og sov 8,5 time. Sto opp og spiste litt og sovnet tre timer på sofaen etterpå :wideyed: fortsatt trøtt:wacky:

Ja for du fikk jo denne sist graviditet, kom i januar 23, om jeg ikke husker helt rett? Jeg turte ikke ta noe den gangen. Blir spennende å høre om du får noe i tillegg.
Her virker det som det løser seg på ettermiddag, så lenge jeg bare sover om dagen. Skal forsøke å legge meg tidlig idag og se hvordan det fungerer, om jeg likevel er like trøtt i morgen.
Jeg brukte ikke denne sist. Da hadde jeg hovedsakelig Zofran. Brukte også Afipran.

Hvordan var dagen idag? Like trøtt?

Vi har fått nye luftrensere på do på jobb. Sorry men fyf*** de lukter så vondt :depressed: noen av kollegaene mine synes de luker svømmebasseng og klor, jeg synes de lukter blaut og møkkete bikkje:hungover::sick006 brakk meg 3 ganger når jeg skulle på do istad, og kjente nesten at det kom opp.. vel, da blir det ikke å gå på do på jobb de neste 7-8 månedene her!

Vi har fått nye luftrensere på do på jobb. Sorry men fyf*** de lukter så vondt :depressed: noen av kollegaene mine synes de luker svømmebasseng og klor, jeg synes de lukter blaut og møkkete bikkje:hungover::sick006 brakk meg 3 ganger når jeg skulle på do istad, og kjente nesten at det kom opp.. vel, da blir det ikke å gå på do på jobb de neste 7-8 månedene her!
Neeeeei :smiley-chores020
Ha med deg veske med munnbind med noen dråper godlukt inni da? Akkurat når du går inn i båsen? Kan det funke?

Jeg brukte ikke denne sist. Da hadde jeg hovedsakelig Zofran. Brukte også Afipran.

Hvordan var dagen idag? Like trøtt?
aha! Hvordan syns du xonvea er i forhold da?

Formen idag har vært ganske dårlig. Jeg sover hele dagen når jentene er i barnehagen, sov hele dagen på lørdag og søndag også, også får jeg liksom et par timer fra 16-18/19 hvor det er ok, men idag kjenner jeg endel på kvalmen igjen i dette tidsrommet. Tar ikke full dosen enda, men har virkelig ikke lyst å bli mer døsig, føles ut som dagen derpå etter en rødvindskveld, jeg er trøtt og skjelven. Er det sånn med deg og? Følte du at økning i dosen git sterkere bivirkninger?

Edit: jeg tar en tabelett om morningen og to om kvelden. Kan øke med en til på formiddag.

I går var jeg så kvalm at jeg ikke kom opp av sengen, kastet opp hele dagen. I dag er jeg helt fin, ikke kvalm og ikke ømme bryster. Merkelig hvordan å føle seg bra gjør meg sykt stressa :nailbiting:

Er 5+5 (6+4 regnet fra mens/kjemisk). Litt kvalm i går kveld og i dag, ellers ikke hatt noen symptomer. Selv om det er fælt å være kvalm, er jeg lettet over at jeg endelig har litt symptomer.

Back
Topp