Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nøyaktig samme som deg! 4+4 her også. Jeg var gravid for noen år tilbake,hadde masse masse symptomer som endte med MA i uke 7. og forrige svangerskap hadde jeg kjempe lite frem til uke 6-7 først da kom kvalmen, og gutten er her i dag 17 mnd. Så tror det er veldig forskjellig fra person til person og tydeligvis fra graviditet til graviditet4+3 idag, jeg føler meg ikke gravid. Lite symptomer som feks litt ømme nipler, stikking i livmoren har avtatt, slim avtatt. Er kjempe trøtt men føler det kommer av at jeg er syk (kraftig hoste) så jeg sover så dårlig.. blir litt bekymret![]()
Ja.. det stemmer nok. Man reagerer forskjellige. Men blir lett bekymret når man kan glemme graviditeten pga lite tegn til det. Men det kan nok fort snu ja.Nøyaktig samme som deg! 4+4 her også. Jeg var gravid for noen år tilbake,hadde masse masse symptomer som endte med MA i uke 7. og forrige svangerskap hadde jeg kjempe lite frem til uke 6-7 først da kom kvalmen, og gutten er her i dag 17 mnd. Så tror det er veldig forskjellig fra person til person og tydeligvis fra graviditet til graviditet
kanskje symptomene mine også blir kamuflert av forkjølelsen også. Blir spennende å se om du får samme runde i uke 6-7
Jeg bare lurer om om noen av dere som har vært gravide før merker at livmoren (?) utvider seg allerede? Jeg er ganske slank, og nå klarer jeg ikke helt å trekke inn magen. Mulig det er luft, men merker ikke noe til det ellers. Det er jo VELDIG ti… tidlig, så gir ikke helt mening?Jeg er rundt 4+1, så havner litt mellom mai og juniJeg bare lurer om om noen av dere som har vært gravide før merker at livmoren (?) utvider seg allerede? Jeg er ganske slank, og nå klarer jeg ikke helt å trekke inn magen. Mulig det er luft, men merker ikke noe til det ellers. Det er jo VELDIG ti

Samme her 5+4. Var noen her som anbefalte armbånd som man får kjøpt på apoteket mot kvalme. Om det er placebo eller ikke vet jeg jo ikke, men det hjalp hvert fall på meg i går, tok 10-20 min også var kvalmen så å si borte.5+3 og kvalmen er begynt å dra seg veldig opp………
Ja jeg er veldig spent selvJa.. det stemmer nok. Man reagerer forskjellige. Men blir lett bekymret når man kan glemme graviditeten pga lite tegn til det. Men det kan nok fort snu ja.kanskje symptomene mine også blir kamuflert av forkjølelsen også. Blir spennende å se om du får samme runde i uke 6-7
![]()
Forsøkte de sist gang, og se hjelper til en hvis grad, men ikke nok den gangen. Kanskje jeg skal finne de frem igjen, takk for tipsSamme her 5+4. Var noen her som anbefalte armbånd som man får kjøpt på apoteket mot kvalme. Om det er placebo eller ikke vet jeg jo ikke, men det hjalp hvert fall på meg i går, tok 10-20 min også var kvalmen så å si borte.

Ja! 3. på meg og har seriøs gravidmage allerede. Er 8+4 ca. Våkner og den er sånn som du beskriver, men på ettermiddag og kveld må jeg åpne buksesmekken og ut av ‘vanlige’ klær fort som fyJeg er rundt 4+1, så havner litt mellom mai og juniJeg bare lurer om om noen av dere som har vært gravide før merker at livmoren (?) utvider seg allerede? Jeg er ganske slank, og nå klarer jeg ikke helt å trekke inn magen. Mulig det er luft, men merker ikke noe til det ellers. Det er jo VELDIG ti
Ja jeg syns reisesykearmbånd hjalpSamme her 5+4. Var noen her som anbefalte armbånd som man får kjøpt på apoteket mot kvalme. Om det er placebo eller ikke vet jeg jo ikke, men det hjalp hvert fall på meg i går, tok 10-20 min også var kvalmen så å si borte.
Kult at du merket effekt!
Ja, det er mulig er iaf team kvalme og ikke team vondt i hodet etter å ha drukket for eksempelDere som er veldig kvalme: har dere en tendens til å bli fort kvalme ellers også? Jeg er 8+2 og har ventet på den voldsomme kvalmen, men den har ikke kommet ennå. Til vanlig skal det veldig mye til før jeg blir kvalm og uvel. Jeg kan nå bli litt småkvalm om morgenen før mat, og når jeg er sulten, men det er liksom ikke «bilsyk»-ille. Mest generelt ubehag.