For dere som er trøtte og ligger litt foran meg i løypa: når ble dere trøtte? Jeg sover på ettermiddagen hver dag nå, men usikker på om jeg bare er tatt av høsten eller om trøttheten er pga graviditeten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg smalt det skikkelig på 5+1 og har vært utmattet siden (6+2 i dag)For dere som er trøtte og ligger litt foran meg i løypa: når ble dere trøtte? Jeg sover på ettermiddagen hver dag nå, men usikker på om jeg bare er tatt av høsten eller om trøttheten er pga graviditeten.

Har i tidligere graviditeter sovet hele ettermiddagen etter jobb og frem til kvelden i nesten hele første trimester. Men husker ikke hvor tidlig det kom..,For meg smalt det skikkelig på 5+1 og har vært utmattet siden (6+2 i dag)![]()

Jeg var helt utslitt og måtte av og til duppe flere ganger om dagen allerede fra uke 4 ca. Nå er jeg 8+1For dere som er trøtte og ligger litt foran meg i løypa: når ble dere trøtte? Jeg sover på ettermiddagen hver dag nå, men usikker på om jeg bare er tatt av høsten eller om trøttheten er pga graviditeten.

Midten av uke 5For dere som er trøtte og ligger litt foran meg i løypa: når ble dere trøtte? Jeg sover på ettermiddagen hver dag nå, men usikker på om jeg bare er tatt av høsten eller om trøttheten er pga graviditeten.

Har det samme, men når jeg ikke svetter, så fryser jegJeg er sååå varm. Våkner ofte på natta nå fordi jeg er så varm under dyna, selv sommerdyne. For en som vanligvis har temp på 35,3-35,6 daglig så er temp på 36,8 og oppover i løpet av dagen slitsomt. Gi meg kjøligere netter![]()

Masse fine gravid-symptomer4+3. Endelig har jeg sluttet å spotte! Det gir meg mer ro. Spottet lysebrunt fra dagen etter positiv test. Men ingenting i går eller på morgenen i dag, bare masse utflod. Kjenner av og til et "splash" I trusa og tror det er mensen som kommer, men det er det heldigvis ikke
Ellers er jeg veldig trøtt om kvelden og våkner tidlig. Jeg jobber mye kveld så det er litt ugunstig, men kjenner jo at det er deilig å ha mer tid på formiddagen. Sulten og tørst hele tiden. Crazy og livlige drømmer. Litt stikking i livmor![]()

Hvordan går det med deg?Masse fine gravid-symptomer![]()
![]()

Det går fint her, men sover fortsatt nesten hele døgnet og det er ganske kjedeligHvordan går det med deg?
Fortsatt kvalm?
men tar heller det enn kvalme
Kvalmen er mye roligere, blir bare kvalm etter mat noen ganger eller hvis jeg gjør for mye
så jeg er veldig heldig sånn sett. Heldigvis begynner dette svangerskapet å bli veldig likt som sist svangerskap med verst kvalme bare en ukes tid
håper det holder seg sånn 
Du beskriver meg om dagen! Huff, hvor har jeg lagt av hjernen min liksom?!Jeg er heldagskvalm, ømme bryster og super trøtt. I tillegg griner jeg av alt. Jeg begynte å hulke av en tv serie og av samboeren kjøpte potetgull med salt og eddik som jeg har hatt lyst på lenge.
Men det verste av alt.. pregnancy brain. Jeg har lagt en skitten matboks i brød skuffen, tatt med skohornet på biltur, surrer med ting på jobb og lagt den ENE skoen min i tørrvarer skapet og den andre i kjøleskapet..
Lurer på hvordan dette skal gå
Kan legge til det med temperatur og pese bare av å gå opp trappaDu beskriver meg om dagen! Huff, hvor har jeg lagt av hjernen min liksom?!
Tror jeg har grått 5-6 ganger idag allerede. Er kvalm, vonde pupper og er dritvarm og så plutselig kald. Har høy puls i tillegg, og peser som en hund bare jeg går bort til kjøkkenet.
Jeg har akkurat samme symptomer som deg4+5
Kan starte med å nevne at jeg ikke skjønner noen ting, sist (som endte i SA) var ømme pupper eneste symptomet… Men nå derimot
- Konstant trøtt (kommer til å sovne på jobb hvis det skal fortsette sånn her)
- Mye mer sulten en ellers
- Strekk i livmor
- Ømme pupper, som har vokst den siste uken. Nå er den ene større enn den andre?!
- Felte noen tårer når jeg innså punkt 3, så da kan vi vel legge hormonell på lista også. Er ikke en person som feller mange tårer til vanlig.