Tifa
Flørter med forumet
Hvor langt er du på vei?Kvalmen har begynt å komme her. Vet ikke hva jeg kan forvente. Med nr 1 var jeg kun små uggen i 2 uker men med nr 2 spydde jeg i 3 mnd. Så dette blir spennende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei?Kvalmen har begynt å komme her. Vet ikke hva jeg kan forvente. Med nr 1 var jeg kun små uggen i 2 uker men med nr 2 spydde jeg i 3 mnd. Så dette blir spennende![]()
6+0 i dag. Med nr 1 var jeg småkvalm 7+0 til 8+5, mens nr 2 ble jeg først kvalm 7+1 men slutta da ikke før etter 3 mnd. Så 6+0 er veldig tidlig synes jeg.Hvor langt er du på vei?
5+1, og null kvalme. Hadde en SA for akkurat ett år siden og har endelig blitt gravid igjen. Så overtenker alle symptomene, og håper jeg får kvalme bare for å føle at det er mer bevis på at det går riktig vei denne gangen6+0 i dag. Med nr 1 var jeg småkvalm 7+0 til 8+5, mens nr 2 ble jeg først kvalm 7+1 men slutta da ikke før etter 3 mnd. Så 6+0 er veldig tidlig synes jeg.
Hvor langt er du på vei? Har du klart å slippe unna kvalmen enn så lenge?
5+1, og null kvalme. Hadde en SA for akkurat ett år siden og har endelig blitt gravid igjen. Så overtenker alle symptomene, og håper jeg får kvalme bare for å føle at det er mer bevis på at det går riktig vei denne gangen
Tusen takk for et så fin svar!!Så trist å høre at du hadde en SA! Skjønner veldig godt at du leter etter tegn. 5+1 er jo enda veldig tidlig. I alle mine 3 svangerskap har jeg aldri blitt kvalm før uke 6 og med nr 1 hadde jeg ikke ett eneste symptom før uke 7 - så om en ukes + tid kan det fort hende at du angrer på at du håpet på kvalme (noe vi alle merklig nok gjør frem til vi blir kvalme)![]()
Natt til 9 dpo drømte jeg at jeg fikk veldig sterke murringer i magen, sånn at det gjorde vondt og jeg måtte støtte meg til broren min som jeg var med. I drømmen var forklaringen at det var implantasjonen som skjedde. Drømmer ofte ting som skjer fysisk med kroppen min når det faktisk skjer, så jeg hadde nok en del murringer mens jeg sovFlere med sykt spenstige drømmer som føles utrolig ekte? Tenkte på det før jeg hadde positiv test, om det kunne bety at jeg var gravid, men jeg var så sikker på at jeg ikke var det at jeg nektet å forholde meg til det
Eksempel: natt til i går drømte jeg at jeg skulle vise en kompis min mest spilte sang på Spotify for 2024. Interaksjonen vår var helt ekte, det føltes virkelig og nært, selv om vi ikke var close etter ungdomsskolen. I realiteten tok han livet sitt i 2015, så at hjernen kommer opp med dette ti år etter hans død er jo helt vilt
Flere ganger i uka våkner jeg med sånne rare tingflere?

og kvalm da selvfølgelig, hele dagen. Kun pause når jeg sover.MegEr det noen her som ikke har begynt å kjenne kvalme ennå?
Jeg er så kvalm! Tror jeg snart må bite i det sure eple og spørre legen om å prøve xonvea..Jeg er også så kvalm! Hold ut. Ta kontakt med legen for hjelpFlere som føler de skal dø når de våkner om morgenen?Jeg er så kvalm! Tror jeg snart må bite i det sure eple og spørre legen om å prøve xonvea..
Flere som føler de skal dø når de våkner om morgenen?Jeg er så kvalm! Tror jeg snart må bite i det sure eple og spørre legen om å prøve xonvea..
Jeg tar to om kvelden og de første minuttene etter jeg våkner er de eneste ila dagen jeg føler meg 100% bra 

Jeg er også så kvalm! Hold ut. Ta kontakt med legen for hjelp![]()
TakkBe om Xonvea, ingen vits å pine seg gjennom hvis man kan få litt hjelp!Jeg tar to om kvelden og de første minuttene etter jeg våkner er de eneste ila dagen jeg føler meg 100% bra
![]()
. Gikk helt til 7+0 uten noe særlig kvalme, men nå føles det ille
ellers veldig ømme og såre bryster, mye strekk og murring og greier som kjennes nederst i magen. Forstoppelse. Skikkelig utmattet og orker lite! Heldigvis er mannen veldig god med meg 
. Dere som er kvalme og evt har oppkast, hva klarer dere å spise? Har fått i meg et par ritz kjeks nå og et halvt glass vann.