Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også litt kvalme i dag. Føler meg skikkelig fyllesyk 4+0 her også4+0 i dag Er kvalm, har en bitter smak i munnen, har vondt i puppene, murringer i livmoren, er trøtt og tidvis litt emosjonell foreløpig er det egentlig bare godt å kjenne på disse symptomene, da det hjelper meg å forstå at jeg er gravid på ekte
Samme her! Får bare nyte dagene så lenge vi kanVært litt kvalm på kveldene, men vet at kvalmen/uggenheten kommer for fullt om 1-2 uker ca.
Ja, det kan jeg også oppleve. Spesielt hvis jeg reiser meg fort eller nyser. Da stikker det veldig! Jeg hadde det slik i forrige svangerskap også, så tror det er vanligJeg er 4+3 idag, har veldig ømme boobs, litt små kvalm på dagtid, og sover ekstreeemt dårlig. Men dette går greit.
Jeg kjenner innimellom at det stikker i nedre del av mage, veldig ubehagelig, andre som har vært borti dette før?
Jeg hadde det med førstemann, men det varte bare noen dager. Hadde flere blødninger ila svangerskapet, men alt var fintTrøttheten begynner å melde sin ankomst.. sov akkurat 2 timer middag
Ellers kjennes ut som noen har tygget på brystvortene mine, og det stikker i livmora.
Festeblødningen begynner å roe seg.
Noen andre som har det? Hadde det med første også. Da varte det fra 12 dpo til uke 7..