Symptomtråd

Jeg er oppe min. tre ganger på natta for å tisse, ellers litt trøtt og litt murringer. :) 3+6 i dag

Litt svake murringer. Hadde invalidiserende bekkenløsning som begynte i uke 6 med forrige. Hadde plutselig litt vondt i bekkenet i går og i dag... Krysser alt jeg har for å slippe unna enda en sånn runde

14dpo/3+6 idag. Ømme bryster i ca en uke nå, mye murringer, takler ikke lukta av potetgull (bortsett fra Pringles) og igår gråt jeg over hvor stygt selleri lukta:bored:

4+0 i dag :) Er kvalm, har en bitter smak i munnen, har vondt i puppene, murringer i livmoren, er trøtt og tidvis litt emosjonell:cool: foreløpig er det egentlig bare godt å kjenne på disse symptomene, da det hjelper meg å forstå at jeg er gravid på ekte :smiley-bounce012

4+0 i dag :) Er kvalm, har en bitter smak i munnen, har vondt i puppene, murringer i livmoren, er trøtt og tidvis litt emosjonell:cool: foreløpig er det egentlig bare godt å kjenne på disse symptomene, da det hjelper meg å forstå at jeg er gravid på ekte :smiley-bounce012
Jeg fikk også litt kvalme i dag. Føler meg skikkelig fyllesyk :depressed: 4+0 her også :love017

3+5 i dag. Murring i livmor og øm høyrepupp. Akkurat samme symptom som jeg får før mensen :shifty:

Vært litt kvalm på kveldene, men vet at kvalmen/uggenheten kommer for fullt om 1-2 uker ca. :nailbiting:

Jeg er 4+3 idag, har veldig ømme boobs, litt små kvalm på dagtid, og sover ekstreeemt dårlig. Men dette går greit.
Jeg kjenner innimellom at det stikker i nedre del av mage, veldig ubehagelig, andre som har vært borti dette før?

Jeg er 4+3 idag, har veldig ømme boobs, litt små kvalm på dagtid, og sover ekstreeemt dårlig. Men dette går greit.
Jeg kjenner innimellom at det stikker i nedre del av mage, veldig ubehagelig, andre som har vært borti dette før?
Ja, det kan jeg også oppleve. Spesielt hvis jeg reiser meg fort eller nyser. Da stikker det veldig! Jeg hadde det slik i forrige svangerskap også, så tror det er vanlig :happy:

I dag fikk jeg plutselig skikkelig intenst vondt i livmora så jeg nesten slet med å gå/løfte beina :dead:

4+4 her, ingen veldige symptomer enda, ømme pupper, og mindre god søvn er vel de jeg har tenkt over, pluss at jeg har blitt mer surrete/distre/klønete enn vanlig

Trøttheten begynner å melde sin ankomst.. sov akkurat 2 timer middag:hilarious:
Ellers kjennes ut som noen har tygget på brystvortene mine, og det stikker i livmora.

Festeblødningen begynner å roe seg.
Noen andre som har det? Hadde det med første også. Da varte det fra 12 dpo til uke 7..

Trøttheten begynner å melde sin ankomst.. sov akkurat 2 timer middag:hilarious:
Ellers kjennes ut som noen har tygget på brystvortene mine, og det stikker i livmora.

Festeblødningen begynner å roe seg.
Noen andre som har det? Hadde det med første også. Da varte det fra 12 dpo til uke 7..
Jeg hadde det med førstemann, men det varte bare noen dager. Hadde flere blødninger ila svangerskapet, men alt var fint :)

Seriøst, jeg sover så sinnsykt dårlig og lite... Hormonene løper løpsk, jeg har så ufattelig mye angst (reaksjon på hormoner), drømmer syke drømmer og er oppe på do 3-4 ganger i løpet av natta. Noen som har noen gode, avslappende triks til nattesøvnen? :oops: Jeg er helt gåen i dag.

Back
Topp