Andregangsmammaa
Forelsket i forumet
Åneeei, går det også an jaUke 16 i morgen, og kvalmen har kommet sterkt tilbakeVet ikke om jeg skal le, eller gråte, eller kanskje spy (haha)..
Du får lov å gråte litt før du ler 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åneeei, går det også an jaUke 16 i morgen, og kvalmen har kommet sterkt tilbakeVet ikke om jeg skal le, eller gråte, eller kanskje spy (haha)..
Du får lov å gråte litt før du ler 
Haha, får gjøre detÅneeei, går det også an jaDu får lov å gråte litt før du ler
![]()
Regner med flyttestresset de siste ukene er medskyldig. Så en rolig juleferie gjør nok susen
Det kan godt være! Jeg er bare kvalm på dager hvor jeg er ekstra sliten nå hvert fall, så med hvile blir det sikkert bedreHaha, får gjøre detRegner med flyttestresset de siste ukene er medskyldig. Så en rolig juleferie gjør nok susen
![]()
Haha ler av meg selv, har postet i feil trådHerlighet så god tålmodighet mannen har:-( det er irriterende! For jeg er så utålmodig
Vi har faktisk klart å vente med å fortelle noen baby nyheten ( bortsett fra søstrene mine som har vist det lenge for jeg klarer ikke skjule noe fra de!) samboer har så lyst å dele nyheten med alle på juleaften, noe jeg har blitt enig med, men det føles ut som alt for lenge til!
Må kanskje lage en plan for hvordan vi skal dele snart også, vurderer å fortelle det til datter morgen på juleaften, føler dette er noe hun må få vite om først, så lurer jeg på å pakke inn et ultralydbilde å gi til kommende de besteforeldre.
har så bomullhode for tiden at jeg gjør så mye rart!Jaja, jeg klarte å forville meg inn på feil forum og postet der for noen uker siden! I januar eller februar gruppaHaha ler av meg selv, har postet i feil tråd![]()
har så bomullhode for tiden at jeg gjør så mye rart!

Blodtrykket kan bli lavere under svangerskapet, jeg besvimte en del første gang jeg var gravid. Endte på legevakten en gang fordi jeg besvimte sittende i frisørstolenDe siste dagene har jeg vært forferdelig svimmel Svimmelheten kommer stort sett når jeg ligger i senga og bytter stilling, da går alt rundt for meg. I tillegg er jeg kjempetrøtt og orker nesten ingenting Er 16+1 i dag. Noen som har opplevd samme svimmelhet? Nå er det fem år siden sist jeg var gravid, men kan huske at formen var mye var bedre på samme tidspunkt.
Kjenner til det å svimle, ja!Har visst fått krystallsyken. Helt ufarlig, men ganske ubehageligBlodtrykket kan bli lavere under svangerskapet, jeg besvimte en del første gang jeg var gravid. Endte på legevakten en gang fordi jeg besvimte sittende i frisørstolenKjenner til det å svimle, ja!
Ååh neeeei, så kjedelig! Har du fått øvelser og sånn du kan du gjøre?Har visst fått krystallsyken. Helt ufarlig, men ganske ubehagelig
Håper du klarer å nyte det14+6 i dag og føler meg ikke særlig gravid lengreGår fortsatt på medisin mot kvalme, men utenom det så har formen begynt å bli ganske bra igjen nå
spørs bare hvor lenge det varer

Prøva var negativ på alt og helt fin! Jeg lurer på om de sterke kynnerne er en reaksjon på at jeg gikk en tur med ungene igår og dro eldste en strekke på akebrett. Vi gikk ikke langt, men det kan ha vært nok. Når jeg først var ute tok jeg en kjapp handletur, for vi manglet litt essensielle ting etter jula. Kjente kynnerne godt, så nå skal jeg bare ta det helt med ro. Legen ringer meg etterpå, så vi se hva hun sier. Jeg skal til tannlegen i morgen og har to behandlingsdager onsdag og torsdag før jeg skal på jobb på fredag
Det skjer litt den uka her.Spammer tråden jegPrøva var negativ på alt og helt fin! Jeg lurer på om de sterke kynnerne er en reaksjon på at jeg gikk en tur med ungene igår og dro eldste en strekke på akebrett. Vi gikk ikke langt, men det kan ha vært nok. Når jeg først var ute tok jeg en kjapp handletur, for vi manglet litt essensielle ting etter jula. Kjente kynnerne godt, så nå skal jeg bare ta det helt med ro. Legen ringer meg etterpå, så vi se hva hun sier. Jeg skal til tannlegen i morgen og har to behandlingsdager onsdag og torsdag før jeg skal på jobb på fredag
Det skjer litt den uka her.

Ja, jeg har ikke redd etter jeg fikk avkreftet uvi. Jeg har vært plaget med kynnere i de andre svangerskapene også. Virkelig plaget. Jeg bare trodde jeg tålte merEr nok kroppen som sier ifra at det har skjedd litt mye og at den vil det skal roe ned! Ville tro det er kynnere og murirnger kan jeg få fordi jeg gjør for mye og kroppen blir sliten![]()
![]()