Så kjipt at de er utsolgt! Hva fikk du resept på?Fremdeles kvalm:-( har fått resept på kvalmestillende fra lege men alle apoteker rundt er tom:-(
Og bekkenet har jeg merket en stund men nå har det virkelig startet å krangle :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjipt at de er utsolgt! Hva fikk du resept på?Fremdeles kvalm:-( har fått resept på kvalmestillende fra lege men alle apoteker rundt er tom:-(
Og bekkenet har jeg merket en stund men nå har det virkelig startet å krangle :-(
Har ikke peiling, var et nytt kvalmestillende som hadde kommet ifølge legen.Så kjipt at de er utsolgt! Hva fikk du resept på?
Kanskje Xonvea? Det er ganske nytt.Har ikke peiling, var et nytt kvalmestillende som hadde kommet ifølge legen.

Har du prøvd postafen?Har ikke peiling, var et nytt kvalmestillende som hadde kommet ifølge legen.
Godt spørsmål. Du kan ta en telefon til gyn og høre?Sikkert flere som fikk med seg posten min om blødning, hvor jeg heldigvis igår fikk se et bankende hjerte på UL. Idag (altså 1 døgn etterpå) blør jeg bitte litt igjen.. denne gangen bare noen dråper her og der og rosa på papiret( holdt på kanskje en halvtime). Kan dette komme av at jeg hadde innvendig ultralyd og gyn. undersøkelse?
Ringte sykehuset der jeg tok UL i går og de sa at så lenge alt var fint igår og det bare var dråper innimellom var det ingen grunn til å tro det var farlig men at jeg skulle følge med. Har vart litt av og på i hele dag, spotter litt enda men føler det er mindre en tidligere så satser på det avtar ila imorgenGodt spørsmål. Du kan ta en telefon til gyn og høre?

Har du mulighet til å slappe av å ta det HELT med ro?Ringte sykehuset der jeg tok UL i går og de sa at så lenge alt var fint igår og det bare var dråper innimellom var det ingen grunn til å tro det var farlig men at jeg skulle følge med. Har vart litt av og på i hele dag, spotter litt enda men føler det er mindre en tidligere så satser på det avtar ila imorgen![]()
Har tatt fri fra jobb imorgen. Så får jeg se hvordan det utvikler segHar du mulighet til å slappe av å ta det HELT med ro?
? Har ikke sett babyen siden 9+5 men der hva alt bra å hjerte slo som bare det skal til nakefold om 10 dager så er spent 
Jeg har en kort periode her og der hvor jeg får til å gå på do mer enn en- to ganger i uke. Kommer an på hvor aktiv jeg er og hva jeg spiser, tror jeg? Jeg vet ikke. Jeg har vært veldig dårlig og ligget mye på sofaen med kvalme. Det hjelper jo ikkeHei har kommet meg inn i uke 12 er 12+2 i dag jeg slet med for hard mage de første ukene men den siste uka så går jeg på do 2 ganger om dagen hva er det for no? Har noen andre opplevd det? Har ikke sett babyen siden 9+5 men der hva alt bra å hjerte slo som bare det skal til nakefold om 10 dager så er spent
![]()

Å uffJeg har en kort periode her og der hvor jeg får til å gå på do mer enn en- to ganger i uke. Kommer an på hvor aktiv jeg er og hva jeg spiser, tror jeg? Jeg vet ikke. Jeg har vært veldig dårlig og ligget mye på sofaen med kvalme. Det hjelper jo ikke![]()
![]()
jeg har også vært mye syk men heldigvis så begynner jeg å bli bedre men nå innbiller jeg meg at det er noe som er galt
å det er jo ikke bra jeg har jo vært i mye bevegelse da kansje det er derfor 
Det er vanlig å bli i bedre form når man bikker 12 uker og nærmer seg andre trimesterÅ uffjeg har også vært mye syk men heldigvis så begynner jeg å bli bedre men nå innbiller jeg meg at det er noe som er galt
![]()
Jeg tror ikke noe er galt. Har du en doppler? Noen blir beroliget av den, når de finner hjertelyden. Noen blir mer stressa om de ikke finner hjertelyden, så det er et valg man må ta det der. Jeg syns det har vært godt å finne hjertelyden, men har også hatt runder der jeg ikke har funnet den og blitt stressa.Nei jeg har ikke doppler jeg er en profesjonell overtenker å for meg så hadde det ikke vært bra å hatt en sånn å ikke funnet hjerte lydenDet er vanlig å bli i bedre form når man bikker 12 uker og nærmer seg andre trimesterJeg tror ikke noe er galt. Har du en doppler? Noen blir beroliget av den, når de finner hjertelyden. Noen blir mer stressa om de ikke finner hjertelyden, så det er et valg man må ta det der. Jeg syns det har vært godt å finne hjertelyden, men har også hatt runder der jeg ikke har funnet den og blitt stressa.
dette er min første graviditet etter 10 år så er kjempe redd å noen ganger avslappet følelsene min er litt overalt 
Det kjenner jeg meg veldig igjen i, både overtenkingen og følelser all over the place. Det er over 7 år siden sist jeg gikk gravid, vår yngste blir 8 år i marsNei jeg har ikke doppler jeg er en profesjonell overtenker å for meg så hadde det ikke vært bra å hatt en sånn å ikke funnet hjerte lydendette er min første graviditet etter 10 år så er kjempe redd å noen ganger avslappet følelsene min er litt overalt
![]()
Så deilig!Føler jeg har vært veldig heldig til. At dette er min første, bare trøtthet og lavt blodtrykk
Jeg har også opplevd litt variasjon på dette områdetÅ uffjeg har også vært mye syk men heldigvis så begynner jeg å bli bedre men nå innbiller jeg meg at det er noe som er galt
![]()
Vet ikke om jeg skal le, eller gråte, eller kanskje spy (haha)..