Symptomtråd

Det er såå plagsomt, jeg blir heller ikke komfortabel :wtf: svetter ja, eller dvs jeg hetetokter fra en annen verden, hele døgnet igrunn.. fryser og svetter om hverandre. Og hormoner, stakars samboeren noen ganger :shy: jeg kan nok være litt brå:shy:
Ja enig haha, her står vifta på soverommet på hver natt, også må den være på samboer sin side fordi jeg vil bare ha en bris, så han ligger jo i full storm stakkars:joyful::joyful::joyful:

Flere som syns at symptomene varier veldig fra dag til dag? I dag er ikke puppene ømme overhode igjen :wacky:

Flere som syns at symptomene varier veldig fra dag til dag? I dag er ikke puppene ømme overhode igjen :wacky:
Ja! Murringene går veldig i bølger her, det eneste konstante er at puppene vokser, hehe.. Pluss at jeg er helt ferdig rundt 20 på kvelden og bare må gå rett og legge meg. Blir også veldig svimmel innimellom til det punktet at jeg ikke tør å gå tur med hunden av frykt for å besvime :wideyed:

Jeg merker ikke noe til puppene enda, men er konstant kvalm, murringer, og nå er jeg rett tilbake i 14 års alder hva gjelder kviser! Uff, det er helt grusomt hvor uren huden er blitt :sour: :hilarious:

Jeg har ingen andre symptomer enn at puppene har vært super vonde siden 10/11 dpo, var litt kvalm en dag også gikk det over.. bekymrer meg litt over lite symptomer

Jeg har mest murringer, stikkinger og strekkinger i livmor og korsrygg nå, samt såre nipler. Blir fort trøtt og sliten, og fått litt kviser. Ikke vært kvalm/uggen på 1 døgn og det bekymrer meg:angelic: Men alt kommer vel og går litt, prøver å trøste meg med at det er godt med en pause før kvalmen kanskje kommer for fullt.

Blir bekymret av at puppene ikke lenger er ømme, går på crinone som gjør at jeg ved hvert tørk på do tørker brunt (har hørt det kan være en bivirkning og håper det bare er det..) og hvilepulsen har gått ned.. kjenner ikke det stikker og strekker i livmoren lenger heller, så har en dårlig følelse her :dead:

Veldig varierende her og! Eneste helt konstante er den ekstra dårlige søvnen på natt, pga at jeg tisser så ofte da og sover myye lettere. Jo, og at jeg er ganske så hormonell. Og mensenmurringer til og fra. :rolleyes: Flere som sover mye lettere etter de ble gravide? Jeg våkner av alt :confused005

Veldig varierende her og! Eneste helt konstante er den ekstra dårlige søvnen på natt, pga at jeg tisser så ofte da og sover myye lettere. Jo, og at jeg er ganske så hormonell. Og mensenmurringer til og fra. :rolleyes: Flere som sover mye lettere etter de ble gravide? Jeg våkner av alt :confused005
Sover ikke så godt selv, må opp å tisse en gang som regel også er jeg veldig tørst på natta:hilarious:

I dag har jeg overhodet ikke følt meg gravid. Ingen kvalme, ingen murringer, sov godt i natt, vært opplagt. Og da blir jeg så klart stressa..

Vært myyye bedre kvalmemessig siste 4 dagene. Blir litt bekymret. Var så dårlig i helgen og forrige uke. Dårlig tegn eller normalt? Får i meg mye mer mat nå men ikke hva som helst...

I dag fikk jeg intenst lyst på sitron. Snille mannen min gikk å kjøpte. Og jeg spiser den som mandarin. Nyyydelig. Gravid, jeg? Hehehe kanskje litt...

Den kvalmen jeg hadde sist uke og på mandag har vært lite til ingenting de siste dagene. Og er takknemlig for det. Men altså puppene mine! De gjør såå vondt!! Bare jeg e så vidt borti. :arghh:Og ellers trøtt og litt uggen generelt :oops:

Noen andre som har samme problem med brystene? Snart klarer jeg ikke sove på magen mer.:smiley-angry017

Back
Topp