Kom litt brun spotting på papiret idag.. nå er jeg livredd
Testene er sterkere enn noen gang men.. hjelp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Har en del av de samme symptomene du beskriver, men kunne også tenkt meg noen ordentlig tydelige gravidsymptomer. Blir stressaSvake mensenmurringer til og fra. Oppblåst. Sover dårligere. Tisser oftere, spesielt på natt. Kvalme til og fra, kommer i bølger. Sliten så det holder. Likevel ønsker jeg meg noen skikkelig tydelige symptomer, stresset fordi jeg ikke kjenner mervet jo det går opp og ned med symptomer, men er så redd for at det ikke skal gå bra denne gangen
jeg trenger at det fortsetter å gå, helt i mål
![]()

Her startet dagen med herlig løs mage etterfulgt av kvalme og skjelving i fosterstilling på gulvet pga krooonisk frykt for å kaste opp. Nå spiser jeg en brødskive mens jeg hylgriner av absolutt ingenting. Og dette er bare uke 4...
Jeg hadde det noen ganger forrige svangerskap uten at førte til noen spontanabort, hvis det hjelperKom litt brun spotting på papiret idag.. nå er jeg livreddTestene er sterkere enn noen gang men.. hjelp

Godt det ikke bare er megSamme her. Har en del av de samme symptomene du beskriver, men kunne også tenkt meg noen ordentlig tydelige gravidsymptomer. Blir stressa![]()

Takk, det hjelper selvfølgeligJeg hadde det noen ganger forrige svangerskap uten at førte til noen spontanabort, hvis det hjelper![]()
Off, for en morning. *gir trøst*❤ Jeg hylgrine i går bare fordi jeg ville at tiden kan gå kjappere, slik at jeg kan teste.. hehe.. Ikke lett med disse følelsene! Hvor langt er du på vei nå?
Åå, takk :') <3 Har du tatt test i dag morges?? Er så spent på dine vegne!
Jeg tror bare jeg er rundt 3+2/3/4 ish, så er mildt sagt spent og litt redd for hvordan dette her vil utvikle seg!
Jeg hadde sånn skikkelig stikking i ene brystet, var veldig ubehagelig men har godt over, men kan få det litt innimellomDet stikker skikkelig i det ene brystet mitt, er det vanlig eller burde jeg tenke at det kan være noe annet? Hvis jeg presser på det så blir stikkingen værre og direkte vond

Okei så godt å høre at du også har hatt det! Har hele tiden hatt skikkelig ømme pupper ved berøring, men nå var det liksom direkte smertefull stikking i det ene, men jeg tenke at så lenge det kommer og går så kan det ikke være såå farligJeg hadde sånn skikkelig stikking i ene brystet, var veldig ubehagelig men har godt over, men kan få det litt innimellom![]()
Tar litt Paracet, samboeren masserer nakken min og jeg drikker vann til den store gullmedalje, men til ingen nytte
Kvalmen er fortsatt håndterbar, men hodet gjør så vondt at jeg ikke kom meg på jobb idag…Ja samme her, har også hatt veldig ømme pupperOkei så godt å høre at du også har hatt det! Har hele tiden hatt skikkelig ømme pupper ved berøring, men nå var det liksom direkte smertefull stikking i det ene, men jeg tenke at så lenge det kommer og går så kan det ikke være såå farlig
tenker det samme selv siden det kommet og går, så er det nok ikke noe å stresse over 
Ååå, skjønner deg godt altså. Man blir jo gæren av disse greiene, er helt fullstendig altoppslukende!! Så gøy om du er gravid, da må vi holde kontakten synes jeg! Du måå oppdatere så snart du får testetJeg tok test i går kveld.. Negativ.. Klarte ikke å vente, men det var jo bare dustete.. var bare 6 dager siden eggløsning igår.. venter på 4 gravid tester i posten nå.. hehe, så tenker å teste så kjapt dem kommer.. Preggers app'en (ja, jeg har lagt inn en graviditet allerede) (Ja, jeg er gæren) sier at jeg er 3+2 idag, hvis jeg er gravid.. så du er mulig noen dager før meg ❤
Ååå, skjønner deg godt altså. Man blir jo gæren av disse greiene, er helt fullstendig altoppslukende!! Så gøy om du er gravid, da må vi holde kontakten synes jeg! Du måå oppdatere så snart du får testet![]()
fått sms fra posten om at 2 stk 10 mIU/ml ligger i postkassen min.. Så det blir nok ny testing imorgen tidlig ❤ Har fortsatt vondt korsrygg, mensmurring og "følsomt" skritt..Ja akkurat likt hos meg! Jeg sover ekstremt dårlig, enten fordi jeg må opp på do, fordi jeg har vondt i puppene eller bare fordi jeg vrir meg rundt i alle mulig stillinger uten å bli komfortabel.. ja også SVETTER jegJeg tisser ikke såå ofte på dag og kveld enda, men på natt derimot.. herregud så dårlig jeg sover og ofte jeg flyr på doflere som har det sånn?
Det er såå plagsomt, jeg blir heller ikke komfortabelJa akkurat likt hos meg! Jeg sover ekstremt dårlig, enten fordi jeg må opp på do, fordi jeg har vondt i puppene eller bare fordi jeg vrir meg rundt i alle mulig stillinger uten å bli komfortabel.. ja også SVETTER jeg
svetter ja, eller dvs jeg hetetokter fra en annen verden, hele døgnet igrunn.. fryser og svetter om hverandre. Og hormoner, stakars samboeren noen ganger
jeg kan nok være litt brå