Symptomtråd

Haha, det husker jeg at jeg gjorde mye sist jeg var gravid. Måtte rape hele tiden. Heldigvis raper jeg ikke like mye som sist enda, men tror det kommer etterhvert.

Ellers sliter jeg med at kvalmen er tilbake.

Jeg er kjempe moody.

Forstoppet, helt stopp.

Luktesansen er helt ekstrem. Veldig slitsomt. Alt lukter.

Begynt å få vann i kroppen på morgningen og kvelden.

Anbefaler å ty til microlax/klyx før det går altfor mange dager. Hvis ikke snillere kjerringråd funker før den tid. Jeg prøvde 9 dager, det var kraftig ubehagelig! Og det hjelper ikke akkurat på kvalmen...

Jeg blir så utrolig fort rørt til tårer! Hver gang Norge vinner, tårer. Hver gang jeg ser den Toyota-reklamen med babyen uten ben og en arm som vokser opp ender opp med gull i OL, tårer. Jeg så SYNG her om dagen, begynte fanken meg å gråte av den også. Jaja. Jeg var sånn kun etter fødsel sist, hvordan skal det gå denne gangen!?

Kvalmen er jeg (gudskjelov og kryss i taket) helt kvitt. Halsbrannen har roet seg kraftig ned.

Men luft kan jeg kjenne meg igjen i. Får og veldig lett kviser, mest på ryggen. Hatt noen dager med forstoppelse. Men gjennomgående lite symptomer for tiden. Blir jo litt nervøs av det og, så kjente jeg ble mindre stresset da jeg fikk høre hjertelyden på fredag <3

Anbefaler å ty til microlax/klyx før det går altfor mange dager. Hvis ikke snillere kjerringråd funker før den tid. Jeg prøvde 9 dager, det var kraftig ubehagelig! Og det hjelper ikke akkurat på kvalmen...

Jeg har prøvd microlax men det fungerer dårlig på meg. Sist jeg tok det fungerte det ikke i det hele tatt..
I kveld har magen min verket helt sykt. Tenkte prøve å kjøpe klyx imorgen. Håper det fungerer bedre enn microlax..

Jeg har prøvd microlax men det fungerer dårlig på meg. Sist jeg tok det fungerte det ikke i det hele tatt..
I kveld har magen min verket helt sykt. Tenkte prøve å kjøpe klyx imorgen. Håper det fungerer bedre enn microlax..

Det funket bra på meg. Kjøpte to, sånn i tilfelle, men det ordnet seg med én [emoji6]. Microlax resulterte i én ussel liten sauelort, dugde ikke i det hele tatt...

Her har det gått fra kvalme dagen lang til generelt lavt blodtrykk og blodtrykksfall når jeg sitter/står stillestående.

Det funket bra på meg. Kjøpte to, sånn i tilfelle, men det ordnet seg med én [emoji6]. Microlax resulterte i én ussel liten sauelort, dugde ikke i det hele tatt...

Apoteket kan ikke åpne raskt nok. Dette gjør kvalmen og spyinga 10000 ganger verre[emoji30]

Har kjent en del "press" i dag og i går. I livmor-/underlivområdet Som om noe vil ned og ut. Det er litt for tidlig å komme ut nå... Jeg får vel regne med det er normalt, slik som alt det andre rare som skjer?

Noen flere enn meg som fortsatt har dager med veldig ømme bryst?

Jeg føler meg ikke gravid lengre :( magen er flat, kjenner ikke noe murringer eller "bobling", det jeg tolket som livstegn. Det er helt stille der nede nå, og jeg begynner å bli bekymret. Har fortsatt ømme bryster, og når jeg nyser stikker det fortsatt der nede. Men ellers ingenting. Hører at det er normalt, så jeg freaker ikke helt ut, men nå skulle jeg virkelig ønske at jeg også hadde en sånn doppler hjemme ;)

Har kjent en del "press" i dag og i går. I livmor-/underlivområdet Som om noe vil ned og ut. Det er litt for tidlig å komme ut nå... Jeg får vel regne med det er normalt, slik som alt det andre rare som skjer?

Jeg kjenner det du beskriver..

Jupp! Alldeles melkespreng innimellom. Så kan det vere heilt rolig dagen etter..

Supert at vi er flere, selv om jeg ikke unner noen noe vondt! Så lenge siden sist graviditet at jeg ikke husker hva som er vanlig, og da jeg begynte å lese at det normalt ga seg etter første trimester, ble jeg litt småurolig! Kjennes definitivt ut som melkespreng til tider!

Håper du får det i orden i løpet av dagen! Det der er virkelig forferdelig!! God bedring [emoji1303]

Takk, endte med at jeg spydde og spydde. Ble dehydrert, lagt inn, fikk væske intravenøst. Fortsatt ikke fått gått på do. Men er så redd spyinga blir verre hvis jeg tar avføringsmiddel nå[emoji848]

Åssen går det med deg?

Takk, endte med at jeg spydde og spydde. Ble dehydrert, lagt inn, fikk væske intravenøst. Fortsatt ikke fått gått på do. Men er så redd spyinga blir verre hvis jeg tar avføringsmiddel nå[emoji848]

Åssen går det med deg?

Jeg har fått orden på det som skal ut. Max to dager før jeg setter inn tiltak[emoji56]. Spyingen lever som aldri før. Jeg får jo 2,5 liter væske/næring intravenøst hver dag, så dehydrert er jeg ikke. Må bare holde ut og håpe det blir bedre etter hvert... [emoji13]. Ny kontroll i morgen på kk.

Rapinga har gitt seg litt. :joyful: Venter i spenning på neste morsomme symptom!

Back
Topp