Symptomtråd

De to siste dagene så har jeg vært konstant sulten,men på samme tid stappfull og oppblåst i magen. Utrolig frustrerende. Jeg kan ikke gå å spise hele tiden når jeg er på jobb. Men jobben er veldig fysisk,så jeg blir sulten 2sek etter jeg har stappet i meg noe:shifty:
Haha, har det på akkurat samme måten! Får helt ulvehunger, føler meg innhulet i magen, spiser- og så helt randomly er jeg enten fremdeles sulten etter fem minutter, eller så er jeg overmett og stappet [emoji23]

Da har nesa bynt å bli tett gitt.

Legger fortsatt merke til lite. Men dårlig matlyst, sånn små uggen, og murringer i magen . Og ekstremt trøtt .

Ser det er fleire som er sultne! Denne veka kom kvalmen for fullt ja (veke 6 som eg forespørte om var veka det kunne kome, og yes!) og eg har vore sengeliggande heile formiddagane og deler av dagen. Funne ut eg må ete kvar 2.time for ikkje bli dødsdårlig! Det er så stress når eg samtidig går på diett.

Ser det er fleire som er sultne! Denne veka kom kvalmen for fullt ja (veke 6 som eg forespørte om var veka det kunne kome, og yes!) og eg har vore sengeliggande heile formiddagane og deler av dagen. Funne ut eg må ete kvar 2.time for ikkje bli dødsdårlig! Det er så stress når eg samtidig går på diett.
Er veldig spent på når kvalmen kommer . Med mine 3 første trur jeg det var rundt uke 6. Så får nyte uka som kommer .

-Ømme pupper
-Uggen hele dagen
-Trøttere en vanlig
-Tett nese
-Konstant sulten

Jeg kjenner veldig variert med tanke på hvor mye symptomer jeg har. Så dette er ikke noe jeg alltid kjenner på.
-ligamentsmerter, spesielt ved brå bevegelser p kveld
- lett for å bli uggen
-må spise mer jevnlig enn hva jeg er vant til
-stikkende smerter i brystene
- mindre lyst på sjokolade (og jeg virkelig elsker sjokolade:wacky:). Fysen på noe, men vet liksom ikke hva!

Er også sulten hele tiden og i blant litt kvalm, men ikke veldig.

Sinnsykt trøtt og sliten, sover mer enn jeg pleier. Sov nesten hele ettermiddagen og kvelden i går, og i natt. Våknet kl.6.30 og var lys våken [emoji6]

Jeg kjenner veldig variert med tanke på hvor mye symptomer jeg har. Så dette er ikke noe jeg alltid kjenner på.
-ligamentsmerter, spesielt ved brå bevegelser p kveld
- lett for å bli uggen
-må spise mer jevnlig enn hva jeg er vant til
-stikkende smerter i brystene
- mindre lyst på sjokolade (og jeg virkelig elsker sjokolade:wacky:). Fysen på noe, men vet liksom ikke hva!

Ikke rørt sjokolade på en mnd. Skikkelig sjokoholiker te vanlig men tanken på å spis sjokolade no e grusom

Andre som svetter mer på natta? Tror jeg har våkna dassbløt hver natt i en uke nå:wtf:

Jeg svetter også veldig om natta, så mye at jeg blir klissvåt. Det har vært det første symptomet i alle mine svangerskap.
Har ikke vært klar over at det var et symptom før nå:p Jeg va syk da det startet,så trodde det hadde en sammenheng med det,men så har det bare aldri gitt seg:p
Varte det igjennom hele svangeskapet?

Har ikke vært klar over at det var et symptom før nå:p Jeg va syk da det startet,så trodde det hadde en sammenheng med det,men så har det bare aldri gitt seg:p
Varte det igjennom hele svangeskapet?

Det husker jeg faktisk ikke [emoji1] det er 5 år siden sistemann er født her. Enten ga det seg, eller så ble jeg vel kanskje vant til det? [emoji1]

Hallo! Jeg er nå i uke 9 og har i to dager hatt veldig lite symptomer. Har vært av og på kvalm i 3 uker nå, men plutselig har kvalmen blitt borte. Har ikke kastet opp eller noe og kvalmen har kun vart i korte perioder. Men jeg blir bekymret. Er fortsatt trøtt, sulten konstant og tisser ofte, men blir redd når kvalmen har blitt helt borte. Er det noe jeg burde bekymre meg for? Har ikke hatt vondt eller blødd osv. Har vært på ultralyd å sett hjertet slå. Skal på ul på tirsdag igjen

Har endra seg litt i dag, ikkje klart å ete noko tidlig på dagen og kasta opp for første gong. Det hjalp på kvalme så var egentlig bedre enn veldig magevondt. Har sove eindel og kjenner meg sjuk siden fryser sånn men er vel at får i meg for lite.

9+1
Mye mindre ømme bryst men fyyy søren så vond de e innimellom. Spesielt om æ ligg på høyre side å snur mæ over på ryggen.
Kvalm døgnet rundt med topper etter æ har spist, svimmler når æ reise mæ, å går ofte på do til tross for at æ ikke klare å få i mæ nok drikke.
Trøtt døgnet rundt å utslitt av p gjør ingenting. Blir veldig fort annpusten

Idag er eg så kvalm at eg spyr viss eg leer meg, og det er litt dumt då det kun er magesyre der..Er det nokre som har hatt ekstrem svangerskapskvalme? Klarer meg vel når får i meg mat utover dagen, men om ikkje får i drikke blir det intravenøst på sjukehus? Kva tid veit ein at treng det..Eg er ikkje typen til å spør legen så raskt og har time om to veker (så veke 9).

Idag er eg så kvalm at eg spyr viss eg leer meg, og det er litt dumt då det kun er magesyre der..Er det nokre som har hatt ekstrem svangerskapskvalme? Klarer meg vel når får i meg mat utover dagen, men om ikkje får i drikke blir det intravenøst på sjukehus? Kva tid veit ein at treng det..Eg er ikkje typen til å spør legen så raskt og har time om to veker (så veke 9).

Om man blir dehydrert så ende man på sykehus ja. Men hvor lenge og ofte man trenger hjelp kommer ann på situasjonen.
Noen trenger hjelp en dag eller to å andre i lang tid.

Back
Topp