Symptomtråd

Det går i eplejuice her, men jeg blir så forferdelig sliten og utmattet av å spise ingenting.. håper det blir bedre snart

Orka ikke å gjor nå som helst æ. Orke pittelitt mere no som kvalmen e mye bedre men fortsatt alt for lite energi. Gikk lei eplejuice æ.
 
8+3 kvalm hele tia men værst når æ har spist eller det e lenge sia æ har spist :) heldigvis ikke spydd enda, men i morrest va det så ille at æ skulle ønske æ kunne ha spydd bare for å bli bedre [emoji14] puppan e ikke like øm lenger.. det kommer å går. Å spring ikke like ofte for å tisse mer :) energiløs å trøtt. Men det kommer nok av dårlig matlyst :)
 
8 uker i dag, og er fremdeles sykt kvalm, trøtt og totalt tappet for energi. Puppene er tunge og veldig ømme og har vokst en del.
Håper kvalmen kan roe seg snart, husker ikke hvordan det føles å være oppegående lenger..
 
Flere her som opplever menssmerter, neste som stikking i nedre mageregion? Skal man tolke dette som god eller dårlig smerte? :p
 
My av symptoman e bort. Men fortsatt en del igjen. Svimmler når æ reise mæ. Ømme bryst av å på, kvalm noen ganger når æ har spist. Å fortsatt trøtt. MEN alt e bra for jeg fant hjertelyden m doppler'n i dag [emoji173]️

10+4 i dag
 
Så bra at kvalme kan gå opp og ned og at nokre er kvitt den ettersom vekene går! Eg er så sykt dårlig denne gong, og veit ikkje mi arme råd, nå kasta eg opp alt eg hadde fått i meg (og litt til), ikkje kjekt kaste opp ingefærøl og fiskepudding[emoji23]..yeye nå er eg sulten men vanskelig finne nåke eta. Middag blir det store måltidet her, melk er bra drikke. Lurer på om berre skal slutte prøve få i meg noko utover det, om kvelden blir eg kvalm igjen, er jo heilt låst og ingen ende på det[emoji28] Off eg klare ikkje sjå den ihv., masse klaging her men bra nokon å sei det til da[emoji8]
 
De første par ukene hadde jeg mye strekking og ligamentsmerter, men de siste pr ukene har jeg omtrent ikke hatt noe. Er 8+2 i dag. Begynner å bli litt paranoid for at det ikke er liv :p Jeg har ømme bryster og veldig trøtt, men det er stort sett de eneste symptomene.. Hjernen min begynner å tulle med meg at det kan jo være pga crinonen.
 
Er ikke mye symptomer igjen nå. Men fortsatt skikkelig kvalm noen ganger når jeg spiser. Så favoritten e ikke mat.
Litt stikking å strekking i magen å litt ømme pupper noen ganger.
Å lite energi fortsatt.
Igrunn kan æ ikke skjønn at æ sier at det ikke er mye symptomer igjen men i forhold til sånn det var så er det veldig lite.
 
9+4 uker, på og av med kvalme og våkner oftere og oftere om natten for å tisse. Har ømme bryster om kveld, natt og morgen, roer seg på dagen! har også begynt å bli mer og mer trøtt og sliten på dagen.
 
Er ikke mye symptomer igjen nå. Men fortsatt skikkelig kvalm noen ganger når jeg spiser. Så favoritten e ikke mat.
Litt stikking å strekking i magen å litt ømme pupper noen ganger.
Å lite energi fortsatt.
Igrunn kan æ ikke skjønn at æ sier at det ikke er mye symptomer igjen men i forhold til sånn det var så er det veldig lite.

11+2
 
Trøtt, kvalm innimellom, men har ikke spydd enda...noen dager går det helt fint, men plutselig så er det en dag (i forgårs)der jeg må ligge i ro for å ikke brekke meg. 9+5
 
Ble satt tilbake til 7+0 igår, så 7+1 idag, veldig trøtt, kvalm, og ømme bryst.
 
Trøtt, kvalm innimellom, men har ikke spydd enda...noen dager går det helt fint, men plutselig så er det en dag (i forgårs)der jeg må ligge i ro for å ikke brekke meg. 9+5
Jeg kastet opp første gang i går 9+6... bare vært trøtt frem til da og små uggen, men nå er jeg konstant kvalm. Følte at det "hjalp" å kaste opp i går... andre som har erfaringer med dette?
 
Jeg er fortsatt veldig kvalm men får i meg mat pga postafen. Likevel er det kjipt at stadig flere matvarer gir meg aversjon pga oppkast. Det er sånn at jeg nesten bestemmer hva jeg skal spise med tanke på hvordan det er å kaste det opp etterpå ...
og så har jeg fått aversjon mot all form for drikke. Det er jo ikke bra. Jeg får i meg noe farris, men vann, f eks, har jeg ikke sjans til å beholde.
 
Jeg er fortsatt veldig kvalm men får i meg mat pga postafen. Likevel er det kjipt at stadig flere matvarer gir meg aversjon pga oppkast. Det er sånn at jeg nesten bestemmer hva jeg skal spise med tanke på hvordan det er å kaste det opp etterpå ...
og så har jeg fått aversjon mot all form for drikke. Det er jo ikke bra. Jeg får i meg noe farris, men vann, f eks, har jeg ikke sjans til å beholde.
Ja kjenne meg igjen i det, er komisk når begynner planlegge mat ift at greit på returen[emoji28] Er jo helst sure og harde ting som er verst[emoji52] Du syns postafen virker bra? Litt rart ikkje lege nevnte det for meg, men vil helst holde meg unna medisiner da.
 
Forresten har det likt med vatn, bra med litt brus av og til og prøv med suppe så får ein i seg væske då. Melk syns eg er greit.
 
10+6. Kvalme som kjem og går, spyr innimellom men mykje mindre enn før [emoji106] tappa for energi. Slit med å få i meg nok mat.
 
Back
Topp