Symptomtråd

Ja kjenne meg igjen i det, er komisk når begynner planlegge mat ift at greit på returen[emoji28] Er jo helst sure og harde ting som er verst[emoji52] Du syns postafen virker bra? Litt rart ikkje lege nevnte det for meg, men vil helst holde meg unna medisiner da.

Ja, postafen sammen med vitamin b6 er det som virker best for meg. Nå har jeg hatt en dag uten oppkast idag, krysser fingrene for at det blir en ny trend!
 
Flere her som opplever menssmerter, neste som stikking i nedre mageregion? Skal man tolke dette som god eller dårlig smerte? :p

Har også hatt en del av dette. Er førstegangsgravid, men regner med det er normalt fordi livmoren vokser. Har hatt myyye menssmerter tidligere, så tenker at jeg sikkert har lett for å få det [emoji14]
 
Idag er jeg 10+2 og siste uka har jeg nesten ikke vært kvalm! Må bare huske å spise jevnlig. Formen generelt er på vei opp og, så håper dette fortsetter!

Morgenene er grusomme da, våkner av at jeg brekker meg så jeg hoster så da handler det om å få i seg noe så fort som mulig så blir det bedre iløpet av et par timer. Men så lenge formen holder seg skal jeg ikke klage :)
 
8+6 i dag, har vært kvalmen og med oppkast i snart to uker nå. Varierer litt fra dag til dag, noen dager er jeg nesten ikke kvalm, i går var jeg kjempe kvalm nesten hele dagen. Fortsatt kvalm nå, tør ikke bevege meg eller gjøre noe enda [emoji20]
 
12+1 i dag, har nesten ikke symptomer, men har hatt blødninger i 16 dager nå, fått time på sykehuset om 2 uker nå, var på privat ul i uke 11 og alt var ok selv om jeg hadde blødninger, håper d gjelder enda! Flere som blør? [emoji53]
 
12+1 i dag, har nesten ikke symptomer, men har hatt blødninger i 16 dager nå, fått time på sykehuset om 2 uker nå, var på privat ul i uke 11 og alt var ok selv om jeg hadde blødninger, håper d gjelder enda! Flere som blør? [emoji53]
Jeg har blødd/ spottet hele svangerskapet. Er 25 uker nå, og spotter enda. Skyldes lavtliggende morkake; noe man ikke kunne se før oul.

Kanskje du kan høre med noen i termingruppen din som har kommet ala like langt?:)
 
Denne tråden har jeg ikke fulgt opp på en stund!

Jaa,hvilke symptomer har man nå da? Nå har man gått gravid en stund,så det er vanskelig å skille lengre,hva som er normalt og ikke:p

25+1

-vaaaaarm!! Svetter som en gris,og gleder meg til det blir høst/vinter!
-Ømme og en del større pupper
-Areola er en god del mørkere
-Vondt under føttene og inni hendene,tror det er vann i kroppen som gjør det. Er verre på varme dager.
-Skikkelig tung i kroppen
-Bekkenløsning,som gir vond korsrygg
 
Back
Topp