Symptomtråd

I natt våknet jeg av akutt kvalme, kom meg på badet og brakk meg mange ganger,men ingenting kom opp, måtte sitte meg på do med en bøtte på fanget til slutt for det kom noe andre veien.. Svettet helt voldsomt, pyjamasen ble gjennomvåt. Er dette et symptom? Husker at jeg hadde blodtrykksfall siste graviditet og at det var veldig ubehagelig. Men ikke i nærheten av dette, pluss at denne gangen lå jeg jo og sov i sengen... Sært...noen som har opplevd lignende?

I natt våknet jeg av akutt kvalme, kom meg på badet og brakk meg mange ganger,men ingenting kom opp, måtte sitte meg på do med en bøtte på fanget til slutt for det kom noe andre veien.. Svettet helt voldsomt, pyjamasen ble gjennomvåt. Er dette et symptom? Husker at jeg hadde blodtrykksfall siste graviditet og at det var veldig ubehagelig. Men ikke i nærheten av dette, pluss at denne gangen lå jeg jo og sov i sengen... Sært...noen som har opplevd lignende?

Enten symptom eller omgangssyken.

Tenkte omgangssyke .

Jepp, jeg òg men det var bare den episoden på 20/30min tid ... Ikke diaré og ikke oppkast heller... Og i morges var jeg "fin" igjen, er bare ekstremt sliten i dag. Blodtrykksfall? Fått vagusnerven i klem?

Kvalmen har begynt å avta litt, har begynt å ta magnesium og b-kompleks i håp om at det skal funke, men jeg tror det er fordi jeg har sovet litt ekstra på dagene samt at jeg spiser oftere. Tar lett til tårene og har de rareste drømmer om både babyer og familie og venner. :D

7+3 nå, og jeg er fortsatt trøtt, sulten hele tiden, og fryser konstant. I tillegg har puppene blitt ganske ømme, og jeg synes plutselig magen har fått seg en liiiiten bulk. Det var omtrent på denne tiden jeg først merket magen sist, så det er vel ikke urimelig.

6+0 :) Er sykt trøtt hele tiden, men får ikke sovet mer av den grunn. De siste dagene sliter jeg med at jeg blir kvalm/uggen etter middag, har kastet opp to ganger av dette :/ Kjenner jeg gruer meg til å spise senere!

Jeg er forferdelig tørst plutselig, de siste tre-fire dagene.. Og veldig svimmel. Er dette normalt? Ikke ordentlig kvalm enda, bare litt uggen.
Jeg tørster skikkelig jeg også, spesielt om natta. Er oppe hver natt nå og drikker et stort glass iskaldt vann

Kvalmestyrken går opp å ned men er konstant [emoji31]
Brystene e øm men ikke kjempeøm. Med tanke på hvor lite æ klare å drikk så tisse æ my.
Trøtt å sliten hele tida. Skjønne ikke hvordan nå så lite kan påvirk en så stor kropp igrunn.

Nå har jeg neste ikke ømme bryster lengre, og i går hadde jeg skikkelig kramper i livmora. Så nå jeg er redd det er noe galt.

Aldri vært bilsyk i dag. Men i dag! Fy søren så skrall jeg ble av 3 timers busstur, og orka nesten ikke ete mat etterpå :-(

Nå har jeg neste ikke ømme bryster lengre, og i går hadde jeg skikkelig kramper i livmora. Så nå jeg er redd det er noe galt.

Jeg også [emoji31] men krampene har variert, og i dag vært nesten borte...
Sykemeldt, så kanskje det er fordi jeg er mer i ro?

5+1: litt uggen, veksler mellom "aldri" sulten og sulten hele tiden, litt ømme pupper, ligamentsmerter og oppblåst.

6+6 litt små kvalm på ettermiddagan å når æ har spist.. ellers e æ enda øm i puppan.. oppblåst..treg mage.. ofte, å da mener æ ofte, på do å tisser.. selv om æ ikke drikk mye før æ legg mæ så må æ på do sikkert 3-5 gang i løpet av natta [emoji14]

Føler meg veldig symptomfri for tiden. Har noen dager jeg er litt trøttere en vanlig, og kan være litt små kvalm. Bortsett fra det er det ikke stort jeg merker. Var akkurat på samme måte da jeg gikk med datteren min så velger å ikke bekymre meg for det:)

De to siste dagene så har jeg vært konstant sulten,men på samme tid stappfull og oppblåst i magen. Utrolig frustrerende. Jeg kan ikke gå å spise hele tiden når jeg er på jobb. Men jobben er veldig fysisk,så jeg blir sulten 2sek etter jeg har stappet i meg noe:shifty:

Back
Topp