Symptomtråd

Andre med veldig tørre lepper som ikke vil la seg bedre med gode lepsyler lenger? Faktisk litt bedre i dag, det bekymrer meg nesten litt.

Jeg har aldri hatt så tørre lepper som jeg har nå. De sprekker opp og jeg må smøre hele tiden, er så vondt :wideyed:

Jeg har aldri hatt så tørre lepper som jeg har nå. De sprekker opp og jeg må smøre hele tiden, er så vondt :wideyed:
Jeg lo og smilte i stad og da sprakk den litt opp og jeg fikk en liten blodflekk.. skal ikke le mer jeg nå...

Er det flere enn meg som seriøst må spise hver andre time for å ikke bli kvalm? Fatter ikke at det går ann å spise så mye ila en dag! Er helt ekstremt. Så har jeg jo baare lyst på usunne ting, og jo mer usunt jeg spiser, jo mer angst og dårlig samvittighet får jeg. Tror grunnen til at jeg vil ha usunn mat er at jeg ikke har et gram energi til å stå og lage noe fra bunnen av, så det frister mer og bare kjøpe noe ferdig.

Her må jeg spise hver 2 time, men er frukt jeg fyser på :) kan ikke spise for mye for da er det akkurat som magen skal eksplodere [emoji85][emoji85]
Spiste to brødskiver til frokost og trudde innvollene skulle presses ut [emoji20][emoji20]

Andre med veldig tørre lepper som ikke vil la seg bedre med gode lepsyler lenger? Faktisk litt bedre i dag, det bekymrer meg nesten litt.

Veldig tørr hær å. Men slit veldig me å få i mæ drikke. E under halvparten av hva æ bør. E slankeoperert å har litt ekstra utfordring. Å frykte innleggelse om æ ikke får endra inntaket snart

Har vondt i hode, kvalm og halsbrann. Må spise kontinuerlig for å holde ting i sjakk. Kan ikke spise for mye og ikke for lite! [emoji13][emoji13]

Jeg lo og smilte i stad og da sprakk den litt opp og jeg fikk en liten blodflekk.. skal ikke le mer jeg nå...

huff! Hehe, må være gravalvorlig frem til fødsel nå :p håper det går over, og at det ikke er sånn hele veien!

Dere som har ømme pupper,har dere like ømme pupper hver dag,eller varierer det litt?
Mine har økt i ømhet så og si hver dag,men nå synes jeg plutselig de ikke er så ømme lengre. Så jeg blir seff bekymret (for det også):rolleyes:
Flere her som opplever at det svinger veldig ift hvor ømme brystene er? Hos meg varierer det fra dag til dag, og jeg får jo helt noia hver dag hvor de ikke er ømme... har ingen merkbare symptom eller, er 5+4 i dag...
Mine er også veldig til og fra :)

Er 5+5 nå. Jeg fikk ømme bryster fra dagen mensen var forventet, så utrolig ømme og da gitt! Måtte hvile de i hendene når jeg gikk haha! Aldri hatt så vonde bryst før. Har en del mensmurringer og stikking i livmora, men ellers ikkenoe.

6+6 å fy fasan æ er lei av å være kvalm. Heeeele dagen, blir litt verre av å spise å mye verre av å drikke. Uansett hva æ drikk [emoji17]

6+6 å fy fasan æ er lei av å være kvalm. Heeeele dagen, blir litt verre av å spise å mye verre av å drikke. Uansett hva æ drikk [emoji17]
Da er vi to... Er helt grusomt. Jeg er også kvalm hele dagen. Tærer virkelig på både fysisk og psykisk.

Samme her, absolutt hele dagen, drit kvalm..
Holder det i bitte litt sjakk når jeg ligger, men så fort jeg reiser meg så blir det værre, samtidig som hjertet slår fort og jeg blir syyykt andpusten.. kan ikke huske at jeg var så kortpusta med mine 2 første..

huff! Hehe, må være gravalvorlig frem til fødsel nå :p håper det går over, og at det ikke er sånn hele veien!

ja! Haha! Blir nok bedre utover sommeren. Gleder meg til å ikke være høygravid midt i den varmeste tiden. Fra 17-30uker har jeg det som best, og det blir jo på sommeren! :D

Samme her, absolutt hele dagen, drit kvalm..
Holder det i bitte litt sjakk når jeg ligger, men så fort jeg reiser meg så blir det værre, samtidig som hjertet slår fort og jeg blir syyykt andpusten.. kan ikke huske at jeg var så kortpusta med mine 2 første..

Hær å hold det sæ best når æ ligg. Har ikke stått opp enda å har virkelig ikke lyst. Prøve å spis litt ritz før æ står opp men det e ikke my hjelp.

Hær å hold det sæ best når æ ligg. Har ikke stått opp enda å har virkelig ikke lyst. Prøve å spis litt ritz før æ står opp men det e ikke my hjelp.

Ikke sant.. spiste ritz kjeks med kremost med ananas i går, og det smakte godt ihvertfall.. men hjelper jo ingenting..
Har tatt en dusj nå men ble utslitt og andpusten, så nå har jeg lagt meg på sofan og blir her resten av dagen..
Skal jobbe meg igjennom ett par brødskiver:)

Ikke sant.. spiste ritz kjeks med kremost med ananas i går, og det smakte godt ihvertfall.. men hjelper jo ingenting..
Har tatt en dusj nå men ble utslitt og andpusten, så nå har jeg lagt meg på sofan og blir her resten av dagen..
Skal jobbe meg igjennom ett par brødskiver:)

Rista brød med ribberull går ned hær. Så ska ha det når æ står opp. Men no pissregne det ut å æ må ut me hundan når æ står opp [emoji33]
Nei no blir æ jaggu liggende i senga hihi

Er bare 5+5 men er allerede litt stressa pga lite symptomer.. Er dautrøtt og har ømme pupper men det er også det eneste. Samtidig så skal jeg ikke klage om jeg slipper kvalmen denne runden, det bare stresser meg at jeg ikke merker så mye til graviditeten enda.

Vært såååå trøtt om kveldene før. MEN såklart i dag når æ bør kom mæ i seng i rett tid fordi æ må opp ekstra tidlig så e æ ikke trøtt

Back
Topp