Symptomtråd

I dag er jeg 4+5 og kvalmen tar seg opp og har hjerteklapp følelse..
Er det flere som merker at hjertet slår hardere og fortere?

Tåle sykt lite før æ blir anousten iallefall.

5+3 idag.
Har ømme bryster. Ene brystet er dobbelt så stort som det andre
Kvalme. Hodepine. Hormonell.
Jeg har alt virker det som.
Og så hjelper det ikke akkurat på humøret at jeg er 6 dager snusfri idag.

6+3. Større pupper. Mer utflod. Litt trøttere på kveldene. Ellers ingen symptomer. Så føler meg liksom ikke gravid[emoji45]

4+6
Ømme pupper,føles som det er to store blåmerker på en måte:p Får litt menssmerter en sjelden gang,men ellers lite symptomer. Hadde mye mer for en uke siden. Jeg går egentlig bare å venter på at kvalmen skal kicke inn,men håper jo den ikke kommer i det hele tatt:) Men tviler på det,jeg er en person som blir utrolig lett kvalm,så den kommer nok tenker jeg:p

I dag sov jeg fra 15:00 - 16:30 mens mann og barn så film i stua. Helt utslitt etter å ha vært ute å lekt osv. Kan ikke huske sist jeg sov midt på dagen.. :-P

I dag e æ 5+1. Hatt litt ømme brysta og "menssmerter" frem til i dag. Og trøtt.. trøtt hele dagen.. sovner tili på kvelden å lysvåken i 3-4 tia på natta [emoji14] idag har æ i tillegg hatt mye kvalme. Overlevd uten å spy. Men null matlyst. [emoji14] men d kan også være fordi æ e syk å har feber. Ikke så godt å skille på symptoma på det ene eller det andre for kroppen kjennes ut som æ e trampa på av en elefant :) fortsatt go hælg folkens :)

3+4 idag, men symptomene er hvertfall på plass!

- kvalme fra 5 DPO som sikkert har komt for å bli
- sovner rundt kl.21 helt utmattet :laughing002
- våkner flere ganger på natten for å tisse :smiley-ashamed008
- hyppige dobesøk resten av dagen også
- kunne sove til 9-10 før, nå spretter jeg opp av sengen ca 05:45 :laughing001
- hormonell til tusen.. Min hormonelle side har allerede fått navnet "dragen" av mannen :laughing021
- hveteboller med vaniljekrem...mmmmm! Farlig godt! Likte det IKKE før
- mye utflod og mye murring nedtil

Neste milepæl blir å komme seg forbi IKM på torsdag, og få 3+ på digital :smiley-angelic001

Hatt to dager med blodtrykksfall nå. Svartner for meg hele tiden, utrolig ubehagelig

Distre, irritabel, murringer, ømme pupper.. i går ble jeg skikkelig kvalm av middagen i min stesøsters bursdag da det var fløte i ALT! Og kaffe begynner å være dritt... 5+3 i dag

Dere som har ømme pupper,har dere like ømme pupper hver dag,eller varierer det litt?
Mine har økt i ømhet så og si hver dag,men nå synes jeg plutselig de ikke er så ømme lengre. Så jeg blir seff bekymret (for det også):rolleyes:

Mine er ømme hele tiden, det gjør vondt å sove på de[emoji12] de vokser no veldig om dagen, så er ikke rart de er ømme[emoji12]
Ellers har kvalmen kommet for fullt og har blitt sykmeldt ett par uker.,
Har heldigvis ikke spydd enda, men er sykt kvalm..

Flere her som opplever at det svinger veldig ift hvor ømme brystene er? Hos meg varierer det fra dag til dag, og jeg får jo helt noia hver dag hvor de ikke er ømme... har ingen merkbare symptom eller, er 5+4 i dag...
Takk for at du skreiv dette! Se to innlegg oppforbi her:smiley-ashamed004

Andre med veldig tørre lepper som ikke vil la seg bedre med gode lepsyler lenger? Faktisk litt bedre i dag, det bekymrer meg nesten litt.
Murringer, spesielt på høyre side, ømme pupper, men ellers ingen symptomer. Fremdeles redd for at det hele er en misforståelse og at jeg ikke er gravid. Litt bekymret pga. noe spotting i dag. Var veldig aktiv i går da siden formen har vært å fin, burde jeg roe ned litt?

Andre med veldig tørre lepper som ikke vil la seg bedre med gode lepsyler lenger? Faktisk litt bedre i dag, det bekymrer meg nesten litt.
Murringer, spesielt på høyre side, ømme pupper, men ellers ingen symptomer. Fremdeles redd for at det hele er en misforståelse og at jeg ikke er gravid. Litt bekymret pga. noe spotting i dag. Var veldig aktiv i går da siden formen har vært å fin, burde jeg roe ned litt?

Har brukt salva til dattera mi på leppene, funker som ei kule, den heter Bepanthen :)

Back
Topp