Symptomtråd

Jeg har ikke mange symptomene, men slapp veldig billig unna forrige svangerskap, så vi satser på det nå også! Stikker litt til i brystene iblant, svimmel og veldig surrete i hodet, sier masse rart og glemmer diverse. I tilegg hadde jeg litt rare drag/varme nedover lårene i går kveld. Strengt talt mer symptomer enn hele forrige gangxsmile5

Jeg har ikke mange symptomene, men slapp veldig billig unna forrige svangerskap, så vi satser på det nå også! Stikker litt til i brystene iblant, svimmel og veldig surrete i hodet, sier masse rart og glemmer diverse. I tilegg hadde jeg litt rare drag/varme nedover lårene i går kveld. Strengt talt mer symptomer enn hele forrige gangxsmile5
Jeg er også veldig surrete og sier mye rart:smiley-ashamed008

Av å på vondt i magen,det er ikke murringer,mer en litt brennende eller spent følelse i livmoren. Aldri hatt den følelsen før.

Spenninger i korsrygg.

Må ofte på do,men ikke så mye kommer ut(nr. 2) :smiley-ashamed005 Og mye luft.

Har begynt å få en øm følelse i midten av puppene.

Oftere sulten.

Innimellom litt småuggen.

Flere som syntes at trettheten var værre uke 4 og 5 enn i uke 6? Ikke det at jeg har mye energi, men føler ikke på den konstante trykkende trettheten hele døgnet.

Altså...jeg jobber på sykehus og poliklinikk. Ropte inn pasienten med navnet hans, ber de gå inn døren...så sier jeg "hade bra da" ! Jeg måtte bare gå, holdt på å daue av latter, hade bra ide jeg treffer pasienten for første gang:banghead:

Jeg er sykepleier selv og merker at det er rimelig bomull i hodet mitt. Glemmer alt av utstyr jeg trenger til ulike prosedyrer, så står midt i prosedyren og mangler halvparten av det jeg skal ha. Er flaut! Her om dagen engangskateteriserte jeg en pasient og fant ut først når urinen begynte å strømme gjennom kateteret at jeg hadde glemt urinflaske/bekken til å samle det i. Ble en smuule søl i den sengen og en smule flaut å forklare at "ops jeg glemte urinflasken...".:rolleyes::p

Jeg er sykepleier selv og merker at det er rimelig bomull i hodet mitt. Glemmer alt av utstyr jeg trenger til ulike prosedyrer, så står midt i prosedyren og mangler halvparten av det jeg skal ha. Er flaut! Her om dagen engangskateteriserte jeg en pasient og fant ut først når urinen begynte å strømme gjennom kateteret at jeg hadde glemt urinflaske/bekken til å samle det i. Ble en smuule søl i den sengen og en smule flaut å forklare at "ops jeg glemte urinflasken...".:rolleyes::p
Haha, høres ut som noe jeg kunne gjort:woot:

Jeg har hatt en del svake symptomer, men det som gjorde meg sikker på at nå er det noe annet på gang var sult! Jeg har litt problemer med at jeg aldri kjenner sult, mens siste uka har jeg vært sulten som en ulv! Og de siste dagene har jeg vært svært oppblåst og ømme brystvorter. Jeg har og den murringen som jeg alltid har før menstruasjon, men denne gangen føles det som den er veldig spesifisert på venstre side og i toppen av venstre lår, haha!

Trøttheten har slått til for fullt, omg så trøtt det går ann å bli.. har vondt i korsryggen og har vondt i hodet hver dag, det vipper mot migreneanfall, men spiser parasett for å holde det i sjakk.. er drit sliten og har sove behov, men de behova må man jo bare sette til siden..
Små uggen, men det går bra foreløpig:)

Kvalmen har i dag virkelig komme. Men den kommer ETTER mat. E ganske grei form helt te etter æ spise. Kvalmen e enorm å æ klare ikke å ha nå over magen som bukse el truse.
Spent på å spis middag te svigers i morra. Æ har litt lyst te å avlys. 5+5 i dag

Mye ligamensmerter, ømme bryster og ikke lyst på kaffe [emoji15] kvalm i morges, brakk meg til lukten av nystekte rundstykker [emoji23][emoji23] klarte ikke spise frokost før i ett-tiden.. er litt glad for å kjenne kvalme for det har jeg ikke hatt noen av de andre gangene da jeg mistet :-) er 3+5

Uff, er som regel i uke 5 kvalmen kommer.. har ihvertfall gjort det på meg de 2 andre gangene.. gruer meg til det...

19år siden sist te mæ. Å da var æ litt kvalm hele døgnet te æ va overv4mnd på vei. Men no e det jo fordi æ spise. Ende me at æ ikke har lyst på mat [emoji17]

5+5 idag. Har ømme pupper, trøttere enn vanlig og innimellom murringer. Sover dårlig på natta, våkner veldig tidlig(uvanlig for et b-menneske) Er blitt glemsk og distre, og hodet føles litt bomull. Klarer nesten ikke å fullføre setninger enkelte ganger fordi jeg glemmer hva jeg prater om [emoji23][emoji28] jobber i helsevesenet, og merket idag at jeg hadde litt problemer med ulike lukter
Ble dessuten konfrontert av kollegaer med spørsmål om jeg er gravid på grunn av trøtthet og "et drag over ansiktet". For tidlig å fortelle dem sannheten [emoji4]
Men uansett litt artig å kjenne på symptomene [emoji16]

5+5 idag. Har ømme pupper, trøttere enn vanlig og innimellom murringer. Sover dårlig på natta, våkner veldig tidlig(uvanlig for et b-menneske) Er blitt glemsk og distre, og hodet føles litt bomull. Klarer nesten ikke å fullføre setninger enkelte ganger fordi jeg glemmer hva jeg prater om [emoji23][emoji28] jobber i helsevesenet, og merket idag at jeg hadde litt problemer med ulike lukter
Ble dessuten konfrontert av kollegaer med spørsmål om jeg er gravid på grunn av trøtthet og "et drag over ansiktet". For tidlig å fortelle dem sannheten [emoji4]
Men uansett litt artig å kjenne på symptomene [emoji16]

B-menneske som helst står opp 10tida hær å plutselig bynt å våkne i 07 tida. Gjerne våken flere tima om natta å. Flottings liksom [emoji23]

Jeg er så utrolig oppblåst fortiden! Jeg har vært oppblåst siste ukene, men dette er ekstremt! Er det noe man kan gjøre for å unngå å føle seg som en ballong? :O

Back
Topp