rosedama
Gift med forumet
Masse murringer og ømme bryster.
6 + 3 i dag![]()
Har du termin i november når du er 6+3?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse murringer og ømme bryster.
6 + 3 i dag![]()

Jeg er også veldig surrete og sier mye rartJeg har ikke mange symptomene, men slapp veldig billig unna forrige svangerskap, så vi satser på det nå også! Stikker litt til i brystene iblant, svimmel og veldig surrete i hodet, sier masse rart og glemmer diverse. I tilegg hadde jeg litt rare drag/varme nedover lårene i går kveld. Strengt talt mer symptomer enn hele forrige gang![]()

Ops. Skrev feil. 5 + 3Har du termin i november når du er 6+3?
Og mye luft.Altså...jeg jobber på sykehus og poliklinikk. Ropte inn pasienten med navnet hans, ber de gå inn døren...så sier jeg "hade bra da" ! Jeg måtte bare gå, holdt på å daue av latter, hade bra ide jeg treffer pasienten for første gangJeg er også veldig surrete og sier mye rart![]()

Altså...jeg jobber på sykehus og poliklinikk. Ropte inn pasienten med navnet hans, ber de gå inn døren...så sier jeg "hade bra da" ! Jeg måtte bare gå, holdt på å daue av latter, hade bra ide jeg treffer pasienten for første gang![]()
Haha, høres ut som noe jeg kunne gjortJeg er sykepleier selv og merker at det er rimelig bomull i hodet mitt. Glemmer alt av utstyr jeg trenger til ulike prosedyrer, så står midt i prosedyren og mangler halvparten av det jeg skal ha. Er flaut! Her om dagen engangskateteriserte jeg en pasient og fant ut først når urinen begynte å strømme gjennom kateteret at jeg hadde glemt urinflaske/bekken til å samle det i. Ble en smuule søl i den sengen og en smule flaut å forklare at "ops jeg glemte urinflasken...".![]()

Uff, er som regel i uke 5 kvalmen kommer.. har ihvertfall gjort det på meg de 2 andre gangene.. gruer meg til det...
5+5 idag. Har ømme pupper, trøttere enn vanlig og innimellom murringer. Sover dårlig på natta, våkner veldig tidlig(uvanlig for et b-menneske) Er blitt glemsk og distre, og hodet føles litt bomull. Klarer nesten ikke å fullføre setninger enkelte ganger fordi jeg glemmer hva jeg prater om [emoji23][emoji28] jobber i helsevesenet, og merket idag at jeg hadde litt problemer med ulike lukter
Ble dessuten konfrontert av kollegaer med spørsmål om jeg er gravid på grunn av trøtthet og "et drag over ansiktet". For tidlig å fortelle dem sannheten [emoji4]
Men uansett litt artig å kjenne på symptomene [emoji16]