Symptomtråd

Må si det er en veldig god kombinasjon når jeg blir kvalm av metallsmaken i munnen [emoji6] og jeg håper jeg slipper unna halsbrann så lenge som mulig, hadde det mye sist og det er helt forferdelig. .

Jeg har litt høyere puls enn det jeg pleier. Litt hjertebank selv om jeg sitter i ro. Er det andre som har det sånn? Jeg er 4+3 i dag [emoji4]
Jeg har hatt høy hvilepuls siden 4+2. Nå er jeg 5+6 og har fortsatt høy puls (mellom 80-90) Jeg vet ikke om dette er vanlig, men skal spørre gynekologen når jeg skal dit om 2 uker.

Veldig kvalmen.

I går og i dag har jeg vært uggen/ småkvalm når jeg har stått med oppvasken eller middagen. Det virket som det blir trigget med matlukt. Har noen av dere dette? Hva gjør dere for å komme igjennom dette?

Jeg har hatt høy hvilepuls siden 4+2. Nå er jeg 5+6 og har fortsatt høy puls (mellom 80-90) Jeg vet ikke om dette er vanlig, men skal spørre gynekologen når jeg skal dit om 2 uker.
Jeg har også hatt høyere hvilepuls! Men virker som det har utjevna seg litt siste uka.

Halsbrann! Noe så inn i h***.. Gjenganger denne gangen. Kan ta et glass melk og 5 min senere så er det like ille igjen [emoji53] Jeg liker ikke halsbrann jeg [emoji22] *snufs*
Anbefaler Galieve med peppermyntesmak (tyggetabletter), disse får en kjøpt på apoteket og trygge under graviditeten! Dette har virkelig reddet min hverdag :)

Lyskesmerter, særlig om kvelden, har hatt nesten siden el. Tyngdefølelse nederst i magen. Øm og litt oppblåst nederst i magen, av og til såpass at buksa må kneppes opp... skarpere luktesans.. sist kom kvalmen litt etter hvert, veldig spent på hvordan det blir denne gangen

Blir veldig sliten i ryggen etter f.eks støvsuging.. kjenner det først når jeg legger meg ned [emoji39]

Anbefaler Galieve med peppermyntesmak (tyggetabletter), disse får en kjøpt på apoteket og trygge under graviditeten! Dette har virkelig reddet min hverdag :)
Stemmer. Galieve heter de i Norge ja! Var de jeg mente også [emoji1]

Kvalme, ømme og større pupper, trøtt, ligamentsmerter, ofte sulten, utflod og tisser ofte, det jeg kommer på akkurat nå :) 6+4 ❤

Mere sliten enn normalt og veeeeldig treg mage. Morgenkvalmen begynner å komme og det å åpne kjøleskapsdøra eller få en morgenkaffe er ikke lenger noe jeg ser fram til :(

Er bare 4+6. Kjenner det så godt i øvre del av magen. Noen andre som har opplevd det så tidlig?

Ellers føler jeg at jeg har vært oppblåst siden eggløsning. Kvalm, sliten, trøtt og sover dårlig på nettene. Puppene er ikke så ille enda. Bæsjer også mer enn før, men tisser som vanlig [emoji23]

Øm rygg/hofter, veldig trøtt, ofte sulten. Føler meg som en gammel dame altså. Skulle ønske jeg kunne hvile et par ganger i løpet av dagen :/

Har lyst å si trøtthet som symptom, men det er nok bare pga søvnløse netter og hektiske dager

Her er kvelds kvalme en reell ting.. håper dette går kjapt over, for det er ikke spesielt gøy å føle man bare vil spy men det kommer ikke noe. .

Vil så gjerne ha noen symptomer..

Gjerne her også. Hadde litt, prøver å ikke overdrive on jeg kjenner noe. Synes det er lenge å vente på disse sparkene som gjør at man virkelig vet

Back
Topp