Symptomtråd

Hei.

Jeg er 4+3 og merker omtrent ingenting.. Litt skummelt egentlig..

*Skikkelig tappet for energi.. Trøtt heeele tiden.
*Veldig sulten
*Humørsvingninger - gråter,ler og kjefet om hverandre.
*Tisser ofte
*Murringer nederst i magen.. Kjenner det jobbes der nede :D Hehe

 
er 7 uker på vei nå, veldig kvalm hele dagen, trøtt, tisser ofte, humørsvingninger og mensmurringer.
 
Hei! 5+1, eneste jeg "sliter" med er denne stramme følelsen med stikkinger nederst i magen, tisser oftere og spiste nå nettopp nattmatemoticon Så mer sulten har akkurat startet. Jeg sover dårlig om nettene og er trøtt hele dagen. Men føler meg egentlig veldig fin! :)
 
Er 4+3 og har merket det mye ved ømme bryster.. OG de har vokst allerede..:(!!! Hvordan skal de bli..:( Hjeeelpes!
Og så blei jeg litt svimmel og sjøsyk når jeg tok ferga her om dagen..!? Kan d ha vært pga graviditeten?
 
4+1:

- TRØTT (Rett før jeg sovnet på jobb i dag:P)
- "Menssmerter" eller murringer i magen... Føler at det jobbes!
- Litt tregere mage
- Litt oppblåst, så føler jeg snart må bytte ut buksene mine.... Er ikke så veldig behagelig med press på magen...
- "Uggen". Ikke så veldig kvalm, men får på en måte frysninger som kaster seg over meg av og til...

Er spent på hva som kommer, er jo fortsatt litt tidlig....

Oppdatering 26.06

5+1:

- Fortsatt trøtt
- Strekkinger og frysninger i magen enkelte kvelder
- Fortsatt litt oppblåst
- Har hatt enkelte dager der jeg aldri blir mett
- Småsvimmel til tider
- Merker at jeg må oftere på do
- Mer sliten enn før når jeg er på jobb...

Er egentlig overrasket over at jeg ikke har blitt kvalm (ennå??). Da jeg blir bilsyk, bussyk, sjøsyk, togsyk og ikke kan se på en karusell uten å kjenne det... Så hadde vel nesten trodd jeg skulle vrenge meg i 9mnd... Mener også at jeg leste det var større risiko for de som ble sjøsyke å få svangerskapskvalme...
Håper jeg slipper unna!



 
4+1
-voksesmerter i livmor og lysker
-vonde pupper, ganske sikker på at de vokser litt allerede også
-sliter litt med matlyst
-tørst
-bekkensmerter innimellom

Formen er veldig fin egentlig, og jeg håper det holder seg sånn! Sist var jeg ekstremt trøtt og sov hele dagen, håper jeg ikke blir like trøtt denne gangen 

5+4
-luft i magen
-vonde pupper
-tørst
-migrene (har vart i tre dager nå)
-litt voksesmerter 
 
Uke 3
- Trøtt
-små kvalm av og til

Uke 4
-Trøtt
-små kvalm
-mens smerter

Uke 5
-Trøtt (blir bare verre) 
-symptomer på urinveisinfeksjon
-små kvalm
-smerter i magen (mens liknende)
-følelse av en stein nederst i magen
-Hormoner i full sving (stakkar ungdomene mine, jeg går opp i taket av liten grunn)

Uke 6
-Trøøøøttt
-Kvalm 24/7
-smerter i magne
-følelse av en stein nederst i magen
-hodepine
-svie i skambeinet

 
8+6:
* Kvalm
* Grusom bekkenløsning.. Allerede.. :(
* Brystene er svæære og ufattelig ømme.
* Tisser ofte
* Ofte sulten
* Meget god luktesans (fortsatt)
* Humørsvingninger
* Veldig sliten og trøtt
* Murringer nederst i magen
 
6+6

- trøtt
- kronisk sliten
- til tider ganske kraftige murringer
- tilbakevendene migrene
- utrulig tørst
- "rar" smakssans
-såre brystvorter
-kløe/eksem/tørr hud
-hyppige turer på do
 
4+1:

- TRØTT (Rett før jeg sovnet på jobb i dag:P)
- "Menssmerter" eller murringer i magen... Føler at det jobbes!
- Litt tregere mage
- Litt oppblåst, så føler jeg snart må bytte ut buksene mine.... Er ikke så veldig behagelig med press på magen...
- "Uggen". Ikke så veldig kvalm, men får på en måte frysninger som kaster seg over meg av og til...

Er spent på hva som kommer, er jo fortsatt litt tidlig....

Oppdatering 26.06

5+1:

- Fortsatt trøtt
- Strekkinger og frysninger i magen enkelte kvelder
- Fortsatt litt oppblåst
- Har hatt enkelte dager der jeg aldri blir mett
- Småsvimmel til tider
- Merker at jeg må oftere på do
- Mer sliten enn før når jeg er på jobb...

Er egentlig overrasket over at jeg ikke har blitt kvalm (ennå??). Da jeg blir bilsyk, bussyk, sjøsyk, togsyk og ikke kan se på en karusell uten å kjenne det... Så hadde vel nesten trodd jeg skulle vrenge meg i 9mnd... Mener også at jeg leste det var større risiko for de som ble sjøsyke å få svangerskapskvalme...
Håper jeg slipper unna!

Oppdatering 03.07

6+1

- trøtt........
- "tyngre pupper"
- større areola
- kjente såvidt på litt kvalme i dag.... Er det nå den kommer tro??


 
7+3 i dag

5+ - veldig trøtt og tissa trengt,oppblåst,kviser,
6+mens murringer plus er oppe om natten og tisser. sover sittende over alt,enda mer oppblåst
7+ - sulten omtrent hele tiden. gråter av filmer på tv, stikninger i underlivet.tørt hår,fortsatt oppblåst,
7+4 - halsbrann av cola :/
 
Bittelitt usikker på hvor langt på vei jeg er sånn akkurat, men jeg er noe sted i mellom 7 og 8 uker iallefall. :-)

Merker veldig lite symptomer og det verste av spreng i brystene har gått over. Det er fortsatt litt ekstra følsomt så jeg tåler ikke at noen dytter borti dem, men det har sluttet å gjøre konstant vondt. 

Kvalme har jeg bare sånn sjelden innimellom hvis jeg blir utsatt for noe som stinker. Nesa mi er superfølsom og jeg brekker meg av alt mulig. Husker hva jeg måtte holde meg unna forrige svangerskap så jeg styrer unna denne gang også. Det er akkurat likt. Hehe... Brødhylla på butikken er et sted man ikke kommer til å se meg på en stund. For en eller annen grunn er nystekt brød lukta forferdelig kvalmende. 

Jeg er i varierende grad ekstra trøtt. Merker det på kvelden særlig. Legger meg tidlig og har trøbbel med å våkne på morgenen. Kan gjerne finne på å sove lur midt på dagen også om sjansen byr seg. 
 
Back
Topp