Symptomtråd

4 uker: Det eneste jeg merket var at jeg var ekstremt sinte og minnet meg veldig om nå får 1 år siden da jeg gikk gravid i begynnelsen. blir redd meg selv.. men er klar over det og prøver å skjerpa meg!Merker nå at jeg er svimmel også...urk... Ellers så har jeg egentligt ikke merket noe annet enn vanlig murring sånt som med mens.. trøtt kanskje men det er jeg mye til vanligt uannz :P
 
Jeg er 5+2 og kjenner dette:
- Ekstremt trøtt og sliten.
- Humørsvigninger( blir fort småsint og kan fort begynne å gråte)
- Luft i magen
- Tisser ofte
- Kvalm om kvelden
- Vonde pupper
- "Menssmerter" og stikking i magen (er dette normalt?)
 
Symptomer 3+4:
Har metallsmak i munnen innimellom
Litt svimmel/ør i hodet av og til. 
 
6+3 stikking i puppene og i magen. Halsbrann innimellom ( hadde halsbrann igjennom hele svangerskapet sist) Oppblåst. (tickern ligger 2 dager etter babyverdens termin kalkulator) Oppdatering 7+5 små kvalm, komme når det selv vil.
 
6+4 Kvalm spyr opp igjen d meste eg spiser går på do hele tida litt murringer..men ikke så mye lenger ømme pupper nyser masse tett i nesa uten å vere forkjølet hodepine uren hud i ansiktet Føla eg har den verste hangoveren ever - MEN d e verdt d <3>
 
Testet positivt på CB med uke indikator i dag. Der står det 1-2. Har veldig halsbrann, småkvalm, oppblåst, press i underlivet.
 
Kvalm kvalm kvalm... 4+4 i dag...
 
Er 4+1 og har veldig lite symptomer.
Litt stikninger nede i lysken og trøtt (men det er jeg som regel alltid på arbeidsdager).

Var veldig heldig i forrige svangerskap og hadde lite plager med unntak av lett bekkenløsning. Krysser fingrene for at det går like knirkefritt denne gang!
 


allimac88 skrev:
Jeg er 5+2 og kjenner dette:
- Ekstremt trøtt og sliten.
- Humørsvigninger( blir fort småsint og kan fort begynne å gråte)
- Luft i magen
- Tisser ofte
- Kvalm om kvelden
- Vonde pupper
- "Menssmerter" og stikking i magen (er dette normalt?)

Ja dette er veldig normalt! :-)

 
Jeg er 5+4 idag, og har fra ei uke før IKM har mensmurring i mage og rygge (noe jeg ALDRI har), og er oftere på do.. Litt stikking i puppene og veeeldig ufattelig trøtt!! Vil bare sove.... Ellers så er det lite jeg merker. Men det kommer nok tidsnok ;-))
 
7+2 Kjempe kvalm hele dagen, sulten hele tiden, små trøtt som kommer å går.
 
Hei dere..
Jeg har hatt lite symptomer jeg, men i dag, 5 uker... herregud jeg føler meg så crappy. Magen er megastor jo! Men det er jo selvfølgelig ingen gravid-mage, det er en oppbåst fleskemage :(Ikke meningen å syte men... jeg er så sliten jeg vil bare ligge på sofan, men er jo nødt til å være på jobb, buhu!
 
Jeg er 10 uker og 2 dager på vei i dag, og har heldigvis passert de verste symptomene. Det som henger igjen her nå er ømme brystvorter, kvalme, trøtt og sliten hele tiden, akutt kikk på noe som ikke finnes i huset, mørk urin, fort sulten igjen. Vanligvis pleier jeg å bli veldig mett av en porsjon havrevelling og spiser som regel ikke på mange timer. Nå blir jeg sulten igjen i løpet av en time eller to. Blir veldig kvalm og uvel om jeg ikke får spist ofte nok. Så har alltid med noe havrekjeks eller noe når jeg er på farten. 
 
Oppdaga at jeg var gravid i dag, positiv gravitest i morrest, hipp hurra!

I det siste (spesielt den siste uka) har jeg følt meg trøtt, småkvalm, emosjonell og har oppblåst og treg mage! Denne kombinasjonen har jeg kjent før, og fant ut jeg måtte prøve å teste i dag :)

Er da 3+6 i dag...

emoticon 
 
4+6: DER kom de ømme brystene og vondt i korsryggen, allerede. har vært sykmeldt i forrige svangerskap pga vondt i ryggen, håper det ikke blir slik denne gangen også.
ingen kvalme enda! hurra! :) men den kom jo ikke før uke 6 forrige gang heller da. venter i spenning, kan en si.
 
5+1
Morgenen starter med kvalme og lite matlyst,tvinger ned et eple i bilen på vei til bhg. Hadde det ikke vært for tre små som skal på skole og i bhg så hadde jeg sovet leeeenge! Kjempesliten og trett, legger meg til å sove når barna er levert og sover gjerne et par timer. Kvalmen forsvinner litt på ettermiddagen kvelden. Murringene i magen er ikke like voldsomme som de foregående ukene. Ømme brystvorter. Tisser plagsomt ofte på natta.

6+3
Trett
Litt ømme bryster
Småkvalm innimellom men ikke plagsomt.
Må spise ofte og lite.
Fortsetter det sånn så er jeg heldig :)
 
4+4:

-voksesmerter i livmor og lysker
-vonde pupper, ganske sikker på at de vokser litt allerede også
-sliter litt med matlyst
-tørst
-bekkensmerter innimellom

Formen er veldig fin egentlig, og jeg håper det holder seg sånn! Sist var jeg ekstremt trøtt og sov hele dagen, håper jeg ikke blir like trøtt denne gangen 
 
4+1:

- TRØTT (Rett før jeg sovnet på jobb i dag:P)
- "Menssmerter" eller murringer i magen... Føler at det jobbes!
- Litt tregere mage
- Litt oppblåst, så føler jeg snart må bytte ut buksene mine.... Er ikke så veldig behagelig med press på magen...
- "Uggen". Ikke så veldig kvalm, men får på en måte frysninger som kaster seg over meg av og til...

Er spent på hva som kommer, er jo fortsatt litt tidlig....
 
4 uker på vei:
- Mensmurringer en uke før IKM 
- Ømme bryst
- Fort sulten etter å ha spist
- Brekninger av tannkremen, og min parfyme.. (samme forrige svangerskap)

5 uker på vei:
- Mensmurringer
- Trøtt og sliten HELE tiden.
- Tidvis kvalm.
- Sulten hele tiden
- Svimmel
 
Er 4+4 i dag og kjenner noen symptomer som:

* Mensenmurringer/stikking i magen og at noe "jobber" i magen
* Ømme bryster og kløe/stikking på brystvortene
* Frysninger og plutselig varm
* Tisser oftere enn før
* Veldig sliten og trøtt hele tiden (må legge meg ned etter å ha gjort husarbeid) hehe
* Ofte sulten og tørst, spiser mye oftere enn før
* Humøret går opp og ned, og gråter KJEMPE fort og blir lettere sint...........
* Veldig oppblåst, ser nesten ut som jeg har en liten mage allerede pga at jeg er så oppblåst. Må holde inn magen på jobb noen ganger slik at andre ikke ser en kul, hehe!

Fant nettopp ut at jeg hadde en del symptomer enn det jeg trodde :-o
 
Back
Topp