Symptomtråd! Fyr løs damer :-)

Kviser, trøtt og ømme pupper :-)

5+3:

• Så smått kvalm om morgenen/kveld
  • Masse strekninger i nederste del av magen og lysken, tydelig at det er en som skal ha plass :)
  • Puppene er vonde bare man ser på de!! AU!!! Lekte med barna og skulle hoppe... trodde jeg skulle daue det var så ondt i puppene. Jeg har ganske store pupper og jeg merker at jeg ikke kan hoppe og sprette akkurat nå.
  • Veldig fort sliten, ikke nødvendigvis trøtt men sliten. Orker likesom ikke så mye.
  • Smerter som minner bekkenløsning, men tror det kommer av at jeg kanskje ikke er snill nok med kroppen i forhold til f.eks. løfting.

Symptomene mine varierer fra dag til dag :) Men har ikke spess. mange symptomer enda. De første to ukene etter el var jeg kvalm hver morgen, men etter jeg tok test og den viste "gravid", var det som om kvalmen forsvant (er fullt klar over at den kan komme tilbake, men kan gjerne for min del holde seg borte) :p Symptomene nå for tiden er som følger: ømme bryster, fortere andpusten når jeg trener, utflod og et skikkelig søtsug :p Har ikke så mye murringer/stikking i magen, men det er vel ikke noe å bekymre seg over eller?

4+1

Litt ømme bryster, stikkinger under magen og i eggstokkene, svake murringer, vondt i lysken, litt vond nakke og mellom skulderbladene. Småsvimmel/litt ør noen ganger.

Idag har svimmelheta kommet! Føler meg helt øsete når jeg reiser meg å skal gå..

Tisser ofte, oppblåstmage, å i dag kom kvalmen. Trudd jeg skulle spy flere ganger idag, åå :( 5+4

Ææ tror jeg kanskje har soppinfeksjon? Har ikke utflod eller intens kløe, men merker noen ganger at det svir bittelitt. klør sånn en gang om dagen.. har hatt det før, så kjenner det igjen litt.. har canesten krem i skapet tror jeg, skal jeg bare smøre på litt? vet canesten ikke er farlig for graviditet, men syns det er et ork å smøre på det dritet der :p kan ihvertfall ikke ta canesten tabletter fordi jeg går på crinone. ser for meg at canesten tablettene bare vil komme i veien for crinone..

Ser du den tickeren jeg har under innlegget mitt? :p som forteller hvor langt jeg er på vei.. det er en ticker! Forklaring på hvordan du lager deg det står rett over dette innlegget ;)
Da har jeg og fått meg slik søt ticker ;) Dumt sånt ikke vises i app!

Jeg er 3+6 i dag, og jeg kjenner at kvalmen kommer sigende!

Jeg har måtte gå til innkjøp av nye bh-er, jeg har gått opp en str:wideyed: Bra det fortsatt er salg :D

lilypie.com og design din ticker, så kopierer du "html" koden, går inn på "signatur" på kontoen din, trykker på det lille ikonet som ser ut som et bilde og limer inn koden. Da skal det dukke opp en ticker ;)

Prøvde meg på en sånn en :) Men antall uker+dager er forskjellig fra hva BV viser? Ifølge BV er jeg 6+1 :confused004

Prøvde meg på en sånn en :) Men antall uker+dager er forskjellig fra hva BV viser? Ifølge BV er jeg 6+1 :confused004

Du må bare endre på datoene litt og sånt, selv om datoene ikke stemmer. Hvis du vet sånn ca hvor langt på vei du er så endrer du til det står riktig uker og dager ;)

Back
Topp