Jeg har akkuratt som om noe strekker bak/litt over(vanskelig å kjenne) navlen min, ekkelt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha.. Falsk sjokolade!! Er så sant! Skulle kose meg med skikkelig søt og god melkesjokolade i går, tok en bit og tenkte: hva har de gjort med sjokoladen?! Smakte som bitter, mørk sjokolade av maks dårlig kvalitet..Endelig en tilskokolade VAR livet, det fantes ingenting verken over eller ved siden av!!! Helt til nå
Det smaker jo...... Eller det føles som...... Litt.... Ja altså, det er grådig vanskelig og forklare, men den smaker falsk sjokolade
Er jo gjerne like greit... For det var IKKE slik med vesla, og det skulle jeg få merke :-D Hahaha
5+1 i dag og mine symptomer er ikke så mange, men de kommer og går
- ømme pupper (hvis jeg trykker på dem)
-sulten 24/7... ALLTID, HEEELE TIDEN
- føler jeg må ha noe, men finner ikke ut hva
- murringer/ stikkinger som kommer og går
- brekninger hvis jeg spiser for mye for fort. (Men har ikke fått noe svanherskapskvalme enda)
Hahaha.. Falsk sjokolade!! Er så sant! Skulle kose meg med skikkelig søt og god melkesjokolade i går, tok en bit og tenkte: hva har de gjort med sjokoladen?! Smakte som bitter, mørk sjokolade av maks dårlig kvalitet..
Lakris ja!!! Nå har inntaket begynt her også (var sånn forrige gang også)... Saltest mulig! Anbefaler noen små bokser med salte ruter de har på Søstrene Grene... Men obs obs med at lakris kan gi høyt blodtrykkHelt enighar ikke blitt mye sjokolade her nei... Men lakris derimot :-D salt lakris.... My goodness
helst sånne lakris lisser... Trykte en hel pakke i gapet her forleden.... Det hjalp ikke veldig på den allerede store luft produksjonen kan man si
men det var absolutt tilfredsstillende
![]()
Hahaha.. Salt lakris var et must i begynnelsen av sist svangerskap.. Hittil har jeg blitt hektet på bær og vingummi (haribo stjernemix)..Helt enighar ikke blitt mye sjokolade her nei... Men lakris derimot :-D salt lakris.... My goodness
helst sånne lakris lisser... Trykte en hel pakke i gapet her forleden.... Det hjalp ikke veldig på den allerede store luft produksjonen kan man si
men det var absolutt tilfredsstillende
![]()
Flere som nesten ikke har symptomer ? sist var jeg veldig øm i puppene! Det er jeg ikke nå! Tror kanskje jeg har endel luftsmerter i magen, mye rar ubehag! Blir faktisk sjalu på alle med symptomer, er så redd for at ting ikke er som det skal