Symptomtråd! Fyr løs damer :-)

Jeg har akkuratt som om noe strekker bak/litt over(vanskelig å kjenne) navlen min, ekkelt!

Endelig en til :D skokolade VAR livet, det fantes ingenting verken over eller ved siden av!!! Helt til nå:angry1 Det smaker jo...... Eller det føles som...... Litt.... Ja altså, det er grådig vanskelig og forklare, men den smaker falsk sjokolade :joyful::yuck: Er jo gjerne like greit... For det var IKKE slik med vesla, og det skulle jeg få merke :-D Hahaha
Hahaha.. Falsk sjokolade!! Er så sant! Skulle kose meg med skikkelig søt og god melkesjokolade i går, tok en bit og tenkte: hva har de gjort med sjokoladen?! Smakte som bitter, mørk sjokolade av maks dårlig kvalitet..

5+1 i dag og mine symptomer er ikke så mange, men de kommer og går :)

- ømme pupper (hvis jeg trykker på dem)
-sulten 24/7... ALLTID, HEEELE TIDEN :meh:
- føler jeg må ha noe, men finner ikke ut hva
- murringer/ stikkinger som kommer og går
- brekninger hvis jeg spiser for mye for fort. (Men har ikke fått noe svanherskapskvalme enda)

Glemte det at jeg ikke får sove om morgenene lengre... Jeg er ordentlig B menneske... Men nå våkner jeg mellom 7 og 8 hver morgen.... Og får bare ikke sove mere.... Var en jeg prata med som hadde en mulig forklaring på det, da det samme hadde vært med henne i begynnelsen a. Svangerskapene... Det kunne rett og slett være kroppen som prøvde og tilvenne seg livet med spedbarn.... Opp tidlig :-D Hahaha... Husker jeg hadde dette med vesla også... Men det kom seg k andre trimester da :-)

Hahaha.. Falsk sjokolade!! Er så sant! Skulle kose meg med skikkelig søt og god melkesjokolade i går, tok en bit og tenkte: hva har de gjort med sjokoladen?! Smakte som bitter, mørk sjokolade av maks dårlig kvalitet..

Helt enig :-P har ikke blitt mye sjokolade her nei... Men lakris derimot :-D salt lakris.... My goodness :-P helst sånne lakris lisser... Trykte en hel pakke i gapet her forleden.... Det hjalp ikke veldig på den allerede store luft produksjonen kan man si :-P men det var absolutt tilfredsstillende :P

Helt enig :p har ikke blitt mye sjokolade her nei... Men lakris derimot :-D salt lakris.... My goodness :p helst sånne lakris lisser... Trykte en hel pakke i gapet her forleden.... Det hjalp ikke veldig på den allerede store luft produksjonen kan man si :p men det var absolutt tilfredsstillende :p
Lakris ja!!! Nå har inntaket begynt her også (var sånn forrige gang også)... Saltest mulig! Anbefaler noen små bokser med salte ruter de har på Søstrene Grene... Men obs obs med at lakris kan gi høyt blodtrykk :)

Har egentlig ikke så mange symptomer jeg. Det jeg har er at jeg sover dårlig, syke drømmer,opp tisse om natten, hatt metallsmak i munn noen få ganger, litt mens murringer i ny og ned bare. Hadde ikke stort symptomer med de andre heller, så bekymrer meg ikke. Ikke enda iallefall. :)

Helt enig :p har ikke blitt mye sjokolade her nei... Men lakris derimot :-D salt lakris.... My goodness :p helst sånne lakris lisser... Trykte en hel pakke i gapet her forleden.... Det hjalp ikke veldig på den allerede store luft produksjonen kan man si :p men det var absolutt tilfredsstillende :p
Hahaha.. Salt lakris var et must i begynnelsen av sist svangerskap.. Hittil har jeg blitt hektet på bær og vingummi (haribo stjernemix)..
Hadde en drøm om yoghurt sist helg , noe som førte til at jeg måtte rett å kjøpe meg yoghurt til frukost.. Dessverre tåler jeg yoghurt veldig dårlig.. Men kroppen (evt babyen) skal få det kroppen vil ha ;)

Jeg er 4+6 mine symptomer: Svimmelhet, lett hodet, småkvalm, og hadde veldig ømme pupper. Det er over nå, men får se hvor lenge jeg slipper og ha ømme pupper :p

4+0 ifølge menstermin (eller mensappen da hehe..) og 3+5 ifølge bv.

Symptomene er vond korsrygg/nakke, spesielt når jeg bøyer hodet bakover. Litt murringer, men mest stikninger innimellom. Veldig kvalm på morgenen rett før frokost, men ellers småkvalm hele dagen. Mer uggen ish, spesielt hvis jeg er sulten. Og jeg er sulten omtrent hele tida!! :p Oppblåst og store, tunge bryst. Det var det tror jeg :)

Symptomene her er tunge ømme bryst, murringer, tisser mye, føler meg uggen og blir lett svimmel.

Flere som nesten ikke har symptomer ? sist var jeg veldig øm i puppene! Det er jeg ikke nå! Tror kanskje jeg har endel luftsmerter i magen, mye rar ubehag! Blir faktisk sjalu på alle med symptomer, er så redd for at ting ikke er som det skal

Første dag jeg har hatt NULL matlyst!
Jeg eeeeelsker god mat! :p

Mannen ringte å inviterte meg ut på lunsj i pausen hans i dag (jeg ble kjempe happy, for han har aldri tid egentlig)
Bestillte det som frista mest å det var spagetti bolognese (tuller du liksom... AV ALL DEN DIGGE MATEN DI HAR SÅ VELGER JEG SPAGETTI?!?!,)
Spiste et par biter å ville ikke ha mer.
Til middag var det hjemmelaget kjøttkaker i brun saus... Nope ikke det heller ville ned.

Nå kjøpte jeg nettopp en grandi, å håpte dette ville hjelpe... Nope..
Ingenting frister. :/

Flere som nesten ikke har symptomer ? sist var jeg veldig øm i puppene! Det er jeg ikke nå! Tror kanskje jeg har endel luftsmerter i magen, mye rar ubehag! Blir faktisk sjalu på alle med symptomer, er så redd for at ting ikke er som det skal

Syns ikke jeg har så mange symptomer selv :P Det svinger litt. Plutselig er jeg skikkelig trøtt og plutselig helt normal igjen. Murringer kommer og går, stikninger kommer og går. Vond korsrygg kommer og går :P Har det nå, men på morgenen pleier jeg ikke å ha det. Jeg er dog konstant oppblåst med giga boobs da... men for meg er ikke det et tydelig preggisymptom :P eg prøver å tenke at jeg bare er i uke 4 enda, så bør ikke forvente så mye symptomer enda tror jeg. :P Men håper det kommer snart ;)

Jeg har heller ikke så mange symptomer, men stresser ikke med det. Det kommer om det kommer. Klarer selvsagt å leite frem litt luft i magen og ømme pupper, men det har jeg iløpet av en vanlig syklus også! Gleder meg IKKE til kvalmen evt kommer, det var ikke morro sist! I de 2 andre svangerskapene mine ble jeg kvalm i uke 7-8, så nå skal jeg nyte uke 5 og 6 det jeg kan!

Husker sist at jeg spiste et brød som heter "Mors" som de selger på Meny, og selv om det er 9 år siden så kjenner jeg fortsatt kvalmefonemmelsen når jeg ser det brødet i butikken den dag i dag!

Er det noen av dere som merker noe til mye kløe? På hele kroppen, inkludert der nede? Sov nesten ikke i natt pga det klødde så mye :(

når kom symptomene for fullt? Jeg husker jeg ble kvalm fra ca uke 6 sist svangerskap, men gangen før ble jeg kvalm med en gang.. Jeg vet symptomene er veldig individuelle ;) jeg er så bekymret om dagen når jeg ikke føler meg så kvalm lengre og heller ikke så ømme pupper.. Bekkenet er også helt fint, noe jeg plages raskt med i svangerskapet. Tok ny HCG prøve nå, men får ikke svar før mandag eller tirsdag. Det kan bli ei lang helg :p :o jeg går og har konstant angst for å begynne å blø.. Tørr nesten ikke gå på butikken en gang.. :o

Jeg har til nå;
Veldig varm følelse i kroppen og fryser veldig om hverandre.
Mye murringer i livmoren.
Hvit utflod (som ved el)
Ekstremt ømme bryster!!
Løs mage og mye luft.

Er bare 4+4. ☺

-blodtrykksfall og svimmelhet
-kvalme/uggen
-øm i venstre puppen
-luft i magen
-diaré/forstoppelse om hverandre
-luktesansen er ekstrem
-emosjonell
-humørsvigninger
-øm i symfysen og bekken

og jeg er bare 3+5(12 dpo) idag!! Åssen skal dette ende?

Litt vond korsrygg og stikkinger er det jeg har. Merker litt til tretthet, men ikke sånn at det påvirker meg negativt. Lite symptomer m andre ord :p dukker vel opp noe om 1-2 ukers tid...

Ops! Glemte å ta m veldig oppblåst og svære heavy pupper ;)

Back
Topp