Symptomtråd ✨

7+6
Tok første dose med Xonvea i går, og det har foreløpig hjulpet på kvalmen. Håper det fortsetter, for det har vært 4 lange uker med å gå rundt å hangle. Blir dog enda mer trøtt, så føler jeg går rundt som en zombie. Brystene er fremdeles like hovne og ømme, og det ser fortsatt ut som om jeg er i andre trimester pga oppblåsthet :hilarious:
Kan være fordi jeg har gått gravid så mange ganger nå også, livmoren kommer jo høyere opp tidligere da. I morgen skal jeg prøve doppleren min for å finne hjertelyd! Fant det i uke 8 med nr. 2, så tror jeg skal få det til om jeg leter lenge nok!

6+1 i dag. Småkvalm hele dagen. Enda ikke kastet opp, men generelt uggen kvalmere nå enn ved forrige (vellykkede) svangerskap. Har hatt to MA, men da kom aldri kvalmen. Så selvom det er slitsomt føles det som et godt tegn ☺️ ellers ømme pupper og hodepine. Ikke merket at jeg må tisse mer, men det måtte jeg ikke sist heller. Dagene går så fryktelig sakte frem til UL om 2 uker

Jeg er 4+2 og har ikke så mange symptomer. Må tisse oftere, er litt svimmel og kan bli kvalm hvis det går lang tid mellom mat. Tok digital test i dag som viste 2-3. Andre som har lite symptomer? Syntes det er vanskelig å stole på at det går bra.

Jeg har ikke så mye symptomer, litt kvalme som kommer nå og da, men ikke veldig mye. Har ikke hatt så mange symptomer tidligere heller men har gått bra :)

Jeg har ikke så mye symptomer, litt kvalme som kommer nå og da, men ikke veldig mye. Har ikke hatt så mange symptomer tidligere heller men har gått bra :)
Min søster og svigersøster hadde begge to drømmesvangerskap. Ikke kvalm en eneste dag og ikke noen plager (utenom luft i magen). Det er noen som heldige!

Min søster og svigersøster hadde begge to drømmesvangerskap. Ikke kvalm en eneste dag og ikke noen plager (utenom luft i magen). Det er noen som heldige!
På en måte skulle jeg ønske det var meg, her har kvalmen begynt og komme nå (selv om det ikke er like ille som mange andre da, er "bare" konstant uggen i dag). Meeeeeeeeeeeeeen samtidig liker jeg det nesten litt, greier liksom å tro på at det er noe mye bedre nå når jeg er kvalm :hilarious:

4+4 og idag kom kvalmen snikende. Spent på hvor ille den skal bli!
Da jeg fikk førstemann (jente) var jeg relativt kvalm i 6-7 uker, men med nummer to (gutt) var jeg veldig lite kvalm og hadde generelt lite symptomer.

Har tatt seg opp med symptomer her.. hadde veldig lite i starten, da spesielt savnet jeg den murringen som jeg husker så godt de andre gangene. Er småkvalm og har dårlig matlyst på dagtid, har kviser som jeg aldri pleier å ha med mindre jeg har mensen. Litt ømme pupper og er mye trett. Drikker mye mer en jeg pleier og tisser i ett sett (det gjør jeg merkelig nok uansett om jeg har drukket noe eller ikke).

• Elsker
Reactions: EK3
Flere som fryser? Fryser langt inn i kjernen av kroppen og får aldri varmen i meg. Sitter pakket inn på kveldene med fyr i peisen og samboer klager over at det er varmt. Holdt på sånn en ukes tid nå. Iskald!

Flere som fryser? Fryser langt inn i kjernen av kroppen og får aldri varmen i meg. Sitter pakket inn på kveldene med fyr i peisen og samboer klager over at det er varmt. Holdt på sånn en ukes tid nå. Iskald!
Jepp! Er vanligvis veldig varm av meg, men fryser veldig nå og i forrige svangerskap. Det er vel kroppen som prioriterer energien til å lage et nytt menneske :happy: :Heartred

Akkurat det samme her!! Spesielt kald på beina! Merkelig at vi blir så kalde, men husker jeg ble det i forrige svangerskap også!

6+2 i dag og kvalmen som kommer om jeg ikke spiser hyppig nok har meldt seg, bittelitt ømme pupper, dårlig søvn og frysninger /varm om hverandre.. Og trøtt da….:p

Visste ikke at jeg var gravid før jeg var 6 uker, men da kom alle symptomene samtidig. Ekstrem kvalme, oppkast, vondt i brystene og veldig sliten.

I dag (5+2) er kvalmen mer framtredende enn den har vært frem til nå. Puppene er også mer ømme. Håper virkelig jeg slipper unna den værste kvalmen!!

6+3. Har vore kvalm siste par vekene, men verst på kveldane. Førre gong va eg kvalm med spying fram ti veke 26, så kan jo bli spennande å sjå framover:bag:

Elles er eg veldig tørst, svolten utan matlyst og kjenner det i korsryggen berre eg går kort luftetur med bikkjene:happy8

Eg he au sinnsjukt ømme niplar, noko som ganske effektivt fjernar mykje av kosen med amminga med mini:dead:

6+3. Har vore kvalm siste par vekene, men verst på kveldane. Førre gong va eg kvalm med spying fram ti veke 26, så kan jo bli spennande å sjå framover:bag:

Elles er eg veldig tørst, svolten utan matlyst og kjenner det i korsryggen berre eg går kort luftetur med bikkjene:happy8

Eg he au sinnsjukt ømme niplar, noko som ganske effektivt fjernar mykje av kosen med amminga med mini:dead:
Samme her med ømme nipler og mindre kos med amming! I tillegg har mini akkurat fått sin første tann. Dårlig kombo:blackeye:

Back
Topp