Symptomtråd ✨

Er 4+5 og merker ikke så mye enda, bortsett fra at jeg er heelt tett i nesen og blir lett andpusten‍

7+6
Sinnsykt ømme og helt sprengte pupper.
Såre brystvorter
Blir SÅ fort sulten, skjønner ikke hvordan det går an en gang
Fryser hele tiden
Ikke kvalm, men det har jeg ikke vært med de tre forrige heller, men mer sånn at det er enkelte typer mat som ikke frister osv.

ooog glemte: ekstremt trøtt hele tiden, må legge meg tidlig, så sover jeg dårlig. I dag våknet jeg 5:30

hodepine, småkvalm av og til. Ekstremt tørst. Må oftere på do. Vonde hovne bryst. Lett irritabel. Ekstremt god? Luktesans. Alt lukter skarpere. Har vært litt murring i ryggen. Og veldig trøtt med mindre jeg er i bevegelse. Har mye energi og har begynt å organisere allerede. Med de to første var jeg såvidt kvalm. Har vært litt mer kvalm denne gangen men fortsatt minimalt.

ooog glemte: ekstremt trøtt hele tiden, må legge meg tidlig, så sover jeg dårlig. I dag våknet jeg 5:30
Huff ja, samme! Drit trøtt tidlig på kvelden, for å så legge seg og vri rundt hele natten :rolleyes: Våkner sikkert 10 ganger bare for å bytte stilling frem og tilbake

6+5
Midt i treningsøkt på jobben låste korsryggen seg, og nå kan jeg såvidt gå. Klarer ikke å bøye meg og må langt ned i knærne for å plukke opp noe.
Kan jo bare tenke meg at det må være relatert til graviditeten ettersom dette var en mye mildere treningsøkt enn hva kroppen min er vandt med på daglig basis.
Fortsetter det sånn, så må jeg nok delaktig sykemeldes. Jobben min er jo slik fysisk hver dag :shifty:

• Omsorg
Reactions: EK3
4+3. Fryser ofte (det gjør jeg nesten aldri) og drømmer (eller husker drømmene, og det gjør jeg heller aldri)

Driver fortsatt og spotter og blør litt om hverandre. Men,er ikke lenger bekymret. Minner om sånn det var i forrige svangerskap (som gikk bra):)Og har så sterke symptomer og en sterk følelse av at det er liv der inne så stoler på det. Og etter flere svangerskap (både vellykket og ikke) kjenner man kroppen sin litt :angelic: Er uansett for dårlig form til å orke å dra på UL nå:pukespyr til jeg blør neseblod om dagen :hungover:

Var til ultralyd i uke 6 pga blødning. Da så ting greit ut (i forhold til hvor langt jeg var kommet). Var tilbake i uke 7 og da var den fremdeles tom. Fikk medisinsk abort like etter.
Tenker du å ta tidlig ultralyd denne gangen og? For å vere sikker :Heartred Kryssar fingrane for at det ikkje er det som skjer denne gangen og at alt er i orden!

7+6
Sinnsykt ømme og helt sprengte pupper.
Såre brystvorter
Blir SÅ fort sulten, skjønner ikke hvordan det går an en gang
Fryser hele tiden
Ikke kvalm, men det har jeg ikke vært med de tre forrige heller, men mer sånn at det er enkelte typer mat som ikke frister osv.
Alt du beskriver høyrest veldig likt ut som her!

Har lyst på noko å ete heeeeiletida >< Er iiiiskald og sover skikkeleg dårleg. Har og ei på 15 mnd som turnar i senga vår, men no er det sånn at når ho er uroleg frå 4.. Så er eg våken frå då :dead: Sloknar til gjengjeld først kl 19 på kvelden då. Og så når eg legger meg, så er det ikkje alltid eg får sove. Hahaha!

Får stikningar/smerter nederst i magen om eg nyser eller brukar musklane der feil :laughing002 Syns å huske eindel sånt sist og, men innbilte meg at det kom seinare.

Tenker du å ta tidlig ultralyd denne gangen og? For å vere sikker :Heartred Kryssar fingrane for at det ikkje er det som skjer denne gangen og at alt er i orden!
Ja, men skal prøve å holde ut til uke 7 så jeg er sikker på at det skal være noe å se. Vil ikke ha en «kanskje du ikke er så langt på vei allikevel?»-opplegg.
Men om jeg ikke ender opp med å bli sykemeldt pga kvalme innen da så er det en uke jeg har ekstremt mye å gjøre så er vanskelig å finne tid.
Forrige gang hadde jeg en stor konsert dagen etter at vi skjønte utviklingen hadde stoppet opp. Og jeg har en ny konsert når jeg er 6+6. Vil helst ikke gjenta den opplevelsen av stå på en scene og bokstavelig talt være blind fra tårer. Kanskje bedre å være lykkelig uvitende frem til det er over.

Ja, men skal prøve å holde ut til uke 7 så jeg er sikker på at det ikke skal være noen tom fostersekk. Men om jeg ikke ender opp med å bli sykemeldt pga kvalme innen da så er det en uke jeg har ekstremt mye å gjøre så er vanskelig å finne tid.
Forrige gang hadde jeg en stor konsert dagen etter at vi skjønte utviklingen hadde stoppet opp. Og jeg har en ny konsert når jeg er 6+6. Vil helst ikke gjenta den opplevelsen av stå på en scene og bokstavelig talt være blind fra tårer. Kanskje bedre å være lykkelig uvitende frem til det er over.
Huff, det må vere veldig vanskeleg og kjipt å stå og vere heilt knust på ei scene og berre prøve å holde det inne.. Høyrest lurt ut å vente, det er vell lettare å sjå etter veke 7 og? :) Kryssar fingrane for at tida går fort, du blir distrahert nok og for at det går bra!

Jeg har ganske store plager med smerter i magen… lurer på om det kan være luftsmerter, men aner ikke.. blir veldig engstelig og holdt på i hele natt:dead: så bestilte legetime 11:30 i dag med ultralyd… er 5+3, så vet det er ekstremt tidlig og at vi kanskje ikke ser noe.. men blir så redd for svangerskap utenfor livmoren osv..

Huff, det må vere veldig vanskeleg og kjipt å stå og vere heilt knust på ei scene og berre prøve å holde det inne.. Høyrest lurt ut å vente, det er vell lettare å sjå etter veke 7 og? :) Kryssar fingrane for at tida går fort, du blir distrahert nok og for at det går bra!
Foreløpig går det såååå tregt. Men har flere symptomer enn jeg hadde sist og det holder meg oppe. Skulle gjerne løpt ned til gynekologen allerede, men vet at jeg bare vil betale mye for å ikke se noe særlig og det vil ikke roe meg uansett.

6+6
Hjemme fra jobb. Rygglåsningen gjør det fortsatt vanskelig å bevege seg.
Blir en lang dag med massevis av tid til å gruglede seg til TUL i morgen :nailbiting:

Puppene har begynt å bli ømme, men merker det kun når jeg kommer borti dem eller ligger på magen. Litt uggen på ulike tider av døgnet. Begynner å bli litt hormonell/emosjonell. Og merkelig nok renere hud enn jeg har til vanlig.

Foreløpig går det såååå tregt. Men har flere symptomer enn jeg hadde sist og det holder meg oppe. Skulle gjerne løpt ned til gynekologen allerede, men vet at jeg bare vil betale mye for å ikke se noe særlig og det vil ikke roe meg uansett.
Det høyrest jo lovande ut det då! :)

Back
Topp