5+5
Føler jeg leter mer etter symtomer enn forrige uke, men de er nå der så trøster meg med det. Det kommer og går veldig, noen dager kjenner jeg mye andre dager nesten ingenting. Ramser opp det jeg har notert siste dagene:
-Mindre ømme bryster enn før, men ubehagelig hvis jeg klemmer/klyper eller blir veldig kald og får stive nipler. Men det "trekker" ikke sånn som før med sånn stikkinger.
-FORFERDELIG TRØTT, kunne sovet i 18 timer hver dag og må ofte legge meg med eldste som er 2 år. Er heeeelt ferdig etter jobb, null overskudd. Savner litt å være førstegangs fordi da kunne jeg bare legge meg på sofaen etter jobb, ikke så lett med en 2 åring og midt i oppussing

-Halsbrann, men kun etter mat. Tidligere hadde jeg det hele tiden uansett.
-Mer sensitiv på konsistens og utseende på ting. Jeg tar C vitamin brusetablett hver dag, men nå begynner jeg å synes det er ekkelt fordi det blir sånn oljelignende formasjoner i vannet. LITT TMI men går på progesteron og litt sånn ser urinen min også ut når jeg ser neddi do før jeg trekker opp også tenker jeg på det også blir jeg kvalm

Men husker jeg måtte slutte å drikke C vitamin med eldste også når kvalmen kom for fullt!
-Smerter i korsryggen.
-Av og på murringer både på forsiden og i korsryggen.
-Fryser SÅ MYE HELETIDEN. Kunne bodd i en badstue tror jeg.
-Hodepine selv om jeg drikker og spiser godt.
-Svimmelhet av og på, jeg pleier ikke være det så tolker det som et symtom.
-Ligamentsmerter, kvier meg for å nyse, og gjør vondt å snu seg på natta. Da kan det plutselig strekke godt.
-Fikk cravings på rå stangselleri, noe jeg egentlig ikke liker og det smakte GODT!

-Luktesansen er sterkere, det å skifte bleie på eldste er en liten kamp om å holde pusten til tider

Spiller ingen rolle på innholdet