Symptomer

Nyeste siste dagene (i dag 9+4) er stikking/ømhet i området rett bak og rundt navlen. Akkurat som om noe trekker og gjør det hovent bak der. Er det fosteret som biter seg fast i livmoren eller hva kan dette være? Andre som har samme?

Og jeg som ønsker at jeg hadde alle symptomer dere skriver om her. Hadde følt meg rolig om jeg var kvalm, trøtt og hadde litt smerte. Jeg kjenner ingenting og er uke 8+0 i dag. Ikke kjent noe hele graviditeten. Bare litt ømme pupper.
Åh, jeg som er i helt andre enden av skalaen og har ligget i fosterstilling i tre uker skulle ønske jeg hadde det som deg!

Damned if you have them, damned if you don’t :Heartpink

Åh, jeg som er i helt andre enden av skalaen og har ligget i fosterstilling i tre uker skulle ønske jeg hadde det som deg!

Damned if you have them, damned if you don’t :Heartpink
Sant.. når jeg er dårlig er alt jeg vil å bli bra, men når ting føles greit igjen blir jeg stressa :D

Og jeg som ønsker at jeg hadde alle symptomer dere skriver om her. Hadde følt meg rolig om jeg var kvalm, trøtt og hadde litt smerte. Jeg kjenner ingenting og er uke 8+0 i dag. Ikke kjent noe hele graviditeten. Bare litt ømme pupper.
Vi er i samme båt, men jeg har ikke ømme pupper, bare vært trøtt. Litt kvalm, men ingenting i dag :Heartred Kvalmen kom etter 8 uker med førstemann, så vi får holde ut :laughing002

Vi er i samme båt, men jeg har ikke ømme pupper, bare vært trøtt. Litt kvalm, men ingenting i dag :Heartred Kvalmen kom etter 8 uker med førstemann, så vi får holde ut :laughing002
Det beroliger meg. Hvor langt er du på vei? Din kvalme startet i uke 8? Følte du noe murring eller smerter og? Jeg føler ikke noe murring i det hele tatt som man burde og. Ingen smerte i livmor.

Det beroliger meg. Hvor langt er du på vei? Din kvalme startet i uke 8? Følte du noe murring eller smerter og? Jeg føler ikke noe murring i det hele tatt som man burde og. Ingen smerte i livmor.
Man må absolutt ikke føle murring, det er helt normalt å ikke ha så mye symptomer heller. Har kjent lite til det selv. Dette er min nr. 4 og er vel nesten bare i 1 svangerskapet jeg kjente på den murringa. Veldig individuelt hvor mye symptomer man har, og ingenting er mer normalt enn andre.

Jeg nærmer meg uke 10 med nr. 3 og det er først den siste uken/ halvannen at jeg har slitt med kvalme og oppkast. De andre svangerskapene har jeg ikke vært særlig plaget med kvalme i det hele tatt.

Når det gjelder murringer så har jeg kjent forholdsvis lite til det også denne runden.

Jeg tenker at det er deilig å slippe å kjenne så veldig mange symptomer. Det er også folk som går hele svangerskapet uten å vite at de er gravide. Kjenner personlig ei som oppdaget graviditeten i uke 34 først :hilarious:

Jeg er 6+4 i dag, kvalmen har vært litt av og på denne gangen, men med første som kom i 2014 begynte kvalmen etter uke 8 :happy:
Ikke alle har murring i livmor, jeg kan ikke huske at jeg hadde det med førstemann, men hadde det med hu som kom i mars 24 og litt nå, men mest i 2024.

Det er sååååååååå stor variasjon, ikke ett svangerskap forløper helt likt, selv ikke med samme mor og far. Mest sannsynlig er det ingen grunn til bekymring:Heartred

Jeg er 6+4 i dag, kvalmen har vært litt av og på denne gangen, men med første som kom i 2014 begynte kvalmen etter uke 8 :happy:
Ikke alle har murring i livmor, jeg kan ikke huske at jeg hadde det med førstemann, men hadde det med hu som kom i mars 24 og litt nå, men mest i 2024.

Det er sååååååååå stor variasjon, ikke ett svangerskap forløper helt likt, selv ikke med samme mor og far. Mest sannsynlig er det ingen grunn til bekymring:Heartred
Veldig lite murring her denne gangen og når jeg tenker meg om! Mulig det kommer da :) ❤️

Ingen kvalme i går. Var en fin dag, det. Fikk vært på jobb, laga middag og slappa av. Våkner i dag, føler meg fortsatt fin. Tenker at jøss, er det over nå? Ingen mer kvalme? Tar en kjapp dusj mens samboer lager kaffe, og når jeg åpner døra fra badet skal jeg trekke inn den gode kaffelukta… som plutselig er blitt verdens verste lukt og jeg brekker meg opp til flere ganger. #livetsomgravid

Har fått reise syke denne uken. :arghh: Kan ikke sitte i en bil eller på en buss uten å måtte kaste opp etter 5 minutter… lite sjarmerende å måtte drasse med seg spyposer overalt men det er blitt min nye bestevenn. Noen andre som har opplevd det?

Har fått reise syke denne uken. :arghh: Kan ikke sitte i en bil eller på en buss uten å måtte kaste opp etter 5 minutter… lite sjarmerende å måtte drasse med seg spyposer overalt men det er blitt min nye bestevenn. Noen andre som har opplevd det?
Oh yes, tålte ikke mer enn 5 min kjøring også ble jeg dårlig med førstemann! Nå blir jeg bilsyk til vanlig, men det er helt ekstremt som gravid. Ikke like ille med nr 2!

Oh yes, tålte ikke mer enn 5 min kjøring også ble jeg dårlig med førstemann! Nå blir jeg bilsyk til vanlig, men det er helt ekstremt som gravid. Ikke like ille med nr 2!
Bra det ikke er like ille med nr 2! blir litt bilsyk til vanlig jeg også så kanskje det er en sammenheng der.

Jeg føler meg så stinn og øm i bekkenet! Det kjennes som at livmoren har det veldig trangt nedi der! Ømt og føler et slags nedpress, eller som at noe «bumper» borti en nerve i bekkenet hvis jeg løper. Håper det bedrer seg når livmoren bikker over bekkenbenet, og håper det skjer snart!! :hungover:

Har dere prøvd de armbåndene mot bilsyke osv.? Har veldig mange venninner som sier det har hjulpet mot deres svangerskapskvalme også :) jeg prøvde, men hjalp dessverre ikke mot min svangerskapskvalme

Har dere prøvd de armbåndene mot bilsyke osv.? Har veldig mange venninner som sier det har hjulpet mot deres svangerskapskvalme også :) jeg prøvde, men hjalp dessverre ikke mot min svangerskapskvalme
For min del var dette i 2013/2014 da jeg gikk med førstemann, så nei jeg prøvde aldri de bånda den gangen :smiley-ashamed004
Med nr 3 nå så er det foreløpig ikke like ille :happy:

For min del var dette i 2013/2014 da jeg gikk med førstemann, så nei jeg prøvde aldri de bånda den gangen :smiley-ashamed004
Med nr 3 nå så er det foreløpig ikke like ille :happy:
Aaah ok, så bra! :) ja utrolig mange som har fortalt meg om de, så kan jo være de kan hjelpe

Back
Topp