Nyeste siste dagene (i dag 9+4) er stikking/ømhet i området rett bak og rundt navlen. Akkurat som om noe trekker og gjør det hovent bak der. Er det fosteret som biter seg fast i livmoren eller hva kan dette være? Andre som har samme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, jeg som er i helt andre enden av skalaen og har ligget i fosterstilling i tre uker skulle ønske jeg hadde det som deg!Og jeg som ønsker at jeg hadde alle symptomer dere skriver om her. Hadde følt meg rolig om jeg var kvalm, trøtt og hadde litt smerte. Jeg kjenner ingenting og er uke 8+0 i dag. Ikke kjent noe hele graviditeten. Bare litt ømme pupper.

Sant.. når jeg er dårlig er alt jeg vil å bli bra, men når ting føles greit igjen blir jeg stressaÅh, jeg som er i helt andre enden av skalaen og har ligget i fosterstilling i tre uker skulle ønske jeg hadde det som deg!
Damned if you have them, damned if you don’t![]()
Vi er i samme båt, men jeg har ikke ømme pupper, bare vært trøtt. Litt kvalm, men ingenting i dagOg jeg som ønsker at jeg hadde alle symptomer dere skriver om her. Hadde følt meg rolig om jeg var kvalm, trøtt og hadde litt smerte. Jeg kjenner ingenting og er uke 8+0 i dag. Ikke kjent noe hele graviditeten. Bare litt ømme pupper.
Kvalmen kom etter 8 uker med førstemann, så vi får holde ut 
Det beroliger meg. Hvor langt er du på vei? Din kvalme startet i uke 8? Følte du noe murring eller smerter og? Jeg føler ikke noe murring i det hele tatt som man burde og. Ingen smerte i livmor.Vi er i samme båt, men jeg har ikke ømme pupper, bare vært trøtt. Litt kvalm, men ingenting i dagKvalmen kom etter 8 uker med førstemann, så vi får holde ut
![]()
Man må absolutt ikke føle murring, det er helt normalt å ikke ha så mye symptomer heller. Har kjent lite til det selv. Dette er min nr. 4 og er vel nesten bare i 1 svangerskapet jeg kjente på den murringa. Veldig individuelt hvor mye symptomer man har, og ingenting er mer normalt enn andre.Det beroliger meg. Hvor langt er du på vei? Din kvalme startet i uke 8? Følte du noe murring eller smerter og? Jeg føler ikke noe murring i det hele tatt som man burde og. Ingen smerte i livmor.
Jeg nærmer meg uke 10 med nr. 3 og det er først den siste uken/ halvannen at jeg har slitt med kvalme og oppkast. De andre svangerskapene har jeg ikke vært særlig plaget med kvalme i det hele tatt.Og jeg som ønsker at jeg hadde alle symptomer dere skriver om her. Hadde følt meg rolig om jeg var kvalm, trøtt og hadde litt smerte. Jeg kjenner ingenting og er uke 8+0 i dag. Ikke kjent noe hele graviditeten. Bare litt ømme pupper.

Jeg er 6+4 i dag, kvalmen har vært litt av og på denne gangen, men med første som kom i 2014 begynte kvalmen etter uke 8Det beroliger meg. Hvor langt er du på vei? Din kvalme startet i uke 8? Følte du noe murring eller smerter og? Jeg føler ikke noe murring i det hele tatt som man burde og. Ingen smerte i livmor.

Veldig lite murring her denne gangen og når jeg tenker meg om! Mulig det kommer daJeg er 6+4 i dag, kvalmen har vært litt av og på denne gangen, men med første som kom i 2014 begynte kvalmen etter uke 8
Ikke alle har murring i livmor, jeg kan ikke huske at jeg hadde det med førstemann, men hadde det med hu som kom i mars 24 og litt nå, men mest i 2024.
Det er sååååååååå stor variasjon, ikke ett svangerskap forløper helt likt, selv ikke med samme mor og far. Mest sannsynlig er det ingen grunn til bekymring![]()
Oh yes, tålte ikke mer enn 5 min kjøring også ble jeg dårlig med førstemann! Nå blir jeg bilsyk til vanlig, men det er helt ekstremt som gravid. Ikke like ille med nr 2!Har fått reise syke denne uken.Kan ikke sitte i en bil eller på en buss uten å måtte kaste opp etter 5 minutter… lite sjarmerende å måtte drasse med seg spyposer overalt men det er blitt min nye bestevenn. Noen andre som har opplevd det?
Bra det ikke er like ille med nr 2! blir litt bilsyk til vanlig jeg også så kanskje det er en sammenheng der.Oh yes, tålte ikke mer enn 5 min kjøring også ble jeg dårlig med førstemann! Nå blir jeg bilsyk til vanlig, men det er helt ekstremt som gravid. Ikke like ille med nr 2!
Det er antakelig det! Det ble borte da jeg var ferdig å gå gravid, og bedret seg ila andre trimesterBra det ikke er like ille med nr 2! blir litt bilsyk til vanlig jeg også så kanskje det er en sammenheng der.

Har fått reise syke denne uken.Kan ikke sitte i en bil eller på en buss uten å måtte kaste opp etter 5 minutter… lite sjarmerende å måtte drasse med seg spyposer overalt men det er blitt min nye bestevenn. Noen andre som har opplevd det?
Har dere prøvd de armbåndene mot bilsyke osv.? Har veldig mange venninner som sier det har hjulpet mot deres svangerskapskvalme ogsåOh yes, tålte ikke mer enn 5 min kjøring også ble jeg dårlig med førstemann! Nå blir jeg bilsyk til vanlig, men det er helt ekstremt som gravid. Ikke like ille med nr 2!
For min del var dette i 2013/2014 da jeg gikk med førstemann, så nei jeg prøvde aldri de bånda den gangenHar dere prøvd de armbåndene mot bilsyke osv.? Har veldig mange venninner som sier det har hjulpet mot deres svangerskapskvalme ogsåjeg prøvde, men hjalp dessverre ikke mot min svangerskapskvalme

Aaah ok, så bra!For min del var dette i 2013/2014 da jeg gikk med førstemann, så nei jeg prøvde aldri de bånda den gangen
Med nr 3 nå så er det foreløpig ikke like ille![]()