Symptomer

Kjenner jeg er en smule bekymret for de neste ukene med denne elendige formen! Jeg har jo 3 små barn fra før jeg må ta vare på, men kvalmen er nå nesten mer eller mindre konstant gjennom dagen/kvelden. Utrolig slitsomt :hungover: Vurderer nesten å be om kvalmestillende, men jeg er generelt ikke glad i piller, så det byr meg liksom litt imot det og..Noen som har noen naturlige tips som hjelper?:hilarious:

Jeg hadde tenkt at jeg skulle holde ut en uke til på jobb så er det juleferie, men nå vet jeg ikke hvordan jeg skal overleve neste uke :smiley-ashamed004 har begynt på xoneva som har tatt litt av oppkast/brekninger men fremdeles veldig kvalm og sååå sliten. Går helt rundt for meg her i dag mens jeg underholder 2 åringen :arghh:

Fysøren, jeg er så utslått at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Hele kroppen føles som en tung murstein. Er sånn 50/50 på hjemmekontor og kontor, men jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare komme meg gjennom de neste ukene.. bare det å gå fra sofaen til do når jeg er hjemme føles ut som en liten treningsøkt :rolleyes:

Ligament"murringer", ømme bryst, veldig tørst og tisser ofte, PMS x 2 (sur og lei meg, haha), sover urolig og våkner tidlig, kronisk uggen. Jo, også har jeg lagt med med ungen de siste tre dagene fordi jeg er helt ekstremt trøtt. 4+2 i dag:)

5+0 i dag. Har hatt murringer og vonde bryst, pluss at jeg må tisse «hele tiden». HRV superlav og hvilepuls 10-12 slag mer enn vanlig. Trening koster mer og jeg er trøøøøøtt. Blodprøve i morgen, veldig spent.

Kvalmen kom ordentlig i dag:dead: Ligger som et slakt på sofaen og venter på at klokka bikker åtte så det er innafor å legge seg:hilarious:

Jeg er også SÅ trøtt! Sover gjerne et par timer på sofaen på formiddagen i tillegg til en full natt. Funker best med hjemmekontor med andre ord! Rart for jeg har ikke vært spesielt trøtt med de to andre.

Kvalmen har blitt bittelitt bedre de siste dagene. Kanskje det stabiliserer seg her? I så fall kan jeg absolutt leve med det i noen uker, selv om dette også er ubehagelig. Har vært redd det skulle fortsette å bli verre og verre i et par uker til! Krysser fingrene.

5+0 i dag. Har hatt murringer og vonde bryst, pluss at jeg må tisse «hele tiden». HRV superlav og hvilepuls 10-12 slag mer enn vanlig. Trening koster mer og jeg er trøøøøøtt. Blodprøve i morgen, veldig spent.
Spennende! Er det vanlig å ta blodprøve?

Er det noen som har lite symptomer?
Formen min er liksom helt fin, bare tørst og tisser litt oftere. Blir dog veldig trøtt kl 20 hver dag, det er jo tidligere enn normalt :laughing002 HRV er jo ganske lav etter jeg ble gravid også som dere ser i bilde under. Men er så redd for MA siden jeg ikke har så sterke symptomer gjennom dagen liksom :bag:

IMG_6477.jpeg

Formen min er liksom helt fin, bare tørst og tisser litt oftere. Blir dog veldig trøtt kl 20 hver dag, det er jo tidligere enn normalt :laughing002 HRV er jo ganske lav etter jeg ble gravid også som dere ser i bilde under. Men er så redd for MA siden jeg ikke har så sterke symptomer gjennom dagen liksom :bag:

Vis vedlegget 476009
Min erfaring med MA er at det kan skje selv om man har veldig sterke symptomer, som skjedde med meg sist. Men tror det er veldig vanlig at symptomer kommer og går i disse ukene. Noen dager kjenner jeg meg ikke gravid før det plutselig tar seg veldig opp dagen etterpå, og så ingenting igjen .. man kan jo bli helt sprø :happy3
Så vi må bare ha troen :Heartpink

Vis vedlegget 476009
Min ser helt lik ut!!

Det har nok ingenting å si :Heartred jeg er bare ekstremt trøtt og tørst nå. Sist hadde jeg alle symptomer i boken og det endte i MA

Min erfaring med MA er at det kan skje selv om man har veldig sterke symptomer, som skjedde med meg sist. Men tror det er veldig vanlig at symptomer kommer og går i disse ukene. Noen dager kjenner jeg meg ikke gravid før det plutselig tar seg veldig opp dagen etterpå, og så ingenting igjen .. man kan jo bli helt sprø :happy3
Så vi må bare ha troen :Heartpink
Du har rett, vi må bare ha troa, håper for oss begge denne gangen :smiley-angelic001

Jeg kjenner jeg begynner å få litt små angst for en MA fordi jeg hadde masse symptomer i uke 4 og 5 og nå har jeg veldig lite. Jeg er ikke kvalm, eller svimmel heller lengre i den grad jeg var da. Energi nivået er lavt men ikke så mye mer enn forventet med det livet jeg har. Jeg har litt murring og litt stikking men ja, har ikke en god mage følelse. Jeg skal til fast legen på torsdag.

Back
Topp