Våkner altså så tidlig om dagen selvom jeg er stuptrøtt når kvelden kommer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vurderer nesten å be om kvalmestillende, men jeg er generelt ikke glad i piller, så det byr meg liksom litt imot det og..Noen som har noen naturlige tips som hjelper?
har begynt på xoneva som har tatt litt av oppkast/brekninger men fremdeles veldig kvalm og sååå sliten. Går helt rundt for meg her i dag mens jeg underholder 2 åringen 
Nå kom det litt brunt i trusa.. jeg er så nervøs denne gange, at jeg tror jeg må få bestilt meg hcg måling så jeg får beroliget meg litt![]()

Hcg var fallende, så jeg har mistet dessverre.. Får prøve igjenHvordan har det gått?![]()
Ligger som et slakt på sofaen og venter på at klokka bikker åtte så det er innafor å legge seg
Spennende! Er det vanlig å ta blodprøve?5+0 i dag. Har hatt murringer og vonde bryst, pluss at jeg må tisse «hele tiden». HRV superlav og hvilepuls 10-12 slag mer enn vanlig. Trening koster mer og jeg er trøøøøøtt. Blodprøve i morgen, veldig spent.
IVF, glemte å nevne detSpennende! Er det vanlig å ta blodprøve?

HRV er jo ganske lav etter jeg ble gravid også som dere ser i bilde under. Men er så redd for MA siden jeg ikke har så sterke symptomer gjennom dagen liksom 

Min erfaring med MA er at det kan skje selv om man har veldig sterke symptomer, som skjedde med meg sist. Men tror det er veldig vanlig at symptomer kommer og går i disse ukene. Noen dager kjenner jeg meg ikke gravid før det plutselig tar seg veldig opp dagen etterpå, og så ingenting igjen .. man kan jo bli helt sprøEr det noen som har lite symptomer?
Formen min er liksom helt fin, bare tørst og tisser litt oftere. Blir dog veldig trøtt kl 20 hver dag, det er jo tidligere enn normaltHRV er jo ganske lav etter jeg ble gravid også som dere ser i bilde under. Men er så redd for MA siden jeg ikke har så sterke symptomer gjennom dagen liksom
Vis vedlegget 476009

Min ser helt lik ut!!Er det noen som har lite symptomer?
Formen min er liksom helt fin, bare tørst og tisser litt oftere. Blir dog veldig trøtt kl 20 hver dag, det er jo tidligere enn normaltHRV er jo ganske lav etter jeg ble gravid også som dere ser i bilde under. Men er så redd for MA siden jeg ikke har så sterke symptomer gjennom dagen liksom
Vis vedlegget 476009
Det har nok ingenting å siEr det noen som har lite symptomer?
![]()
jeg er bare ekstremt trøtt og tørst nå. Sist hadde jeg alle symptomer i boken og det endte i MADu har rett, vi må bare ha troa, håper for oss begge denne gangenMin erfaring med MA er at det kan skje selv om man har veldig sterke symptomer, som skjedde med meg sist. Men tror det er veldig vanlig at symptomer kommer og går i disse ukene. Noen dager kjenner jeg meg ikke gravid før det plutselig tar seg veldig opp dagen etterpå, og så ingenting igjen .. man kan jo bli helt sprø
Så vi må bare ha troen![]()

Lei for at du har gjennomgått MA, håper på terminspire nå for oss alleDet har nok ingenting å sijeg er bare ekstremt trøtt og tørst nå. Sist hadde jeg alle symptomer i boken og det endte i MA