Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan føles forskjellig, men ofte som menssmerter for min delHva menes egentlig med murringer? Omfatter det alle typer bevegelser i nedre del av magen? Og kan det innbære smerte, eller er det alltid smertefritt? Kan det ev. være veldig smertefullt?Hilsen gravid for første gang
![]()

Tenker på degUsikker enda. Kjenner fortsatt på symptomer og sånn, syns det er rart at de dukker opp hvis hcg stagnerer eller synker.? Men jeg har bare brukt makesure og CB.. jeg får ikke mer enn 1-2 på digital heller..![]()

Åå jaa, det har jeg hatt i alle svangerskap. Blir liksom vondt når blæra krymper sammen etter å ha tisset?Noen andre som blir «ømme» i livmor (hvertfall det området) etter å ha tisset? Hadde det ved en tidligere graviditet også (MA uke 12)..
Aldri hørt om dette før så må spørreAkkurat som om det området har det best hvis det er litt urin i blæra
![]()
Ja, akkurat sånn! Litt godt at det er flere, for synes det var litt rartÅå jaa, det har jeg hatt i alle svangerskap. Blir liksom vondt når blæra krymper sammen etter å ha tisset?

For min del er murringer ubehag i nedre del av magen, mageknip eller slags krampe som ikke er direkte vond, men ubehagelig.
Slik som før mensen kommer
Takk for beskrivelser! Jeg har vonde menslignende smerter, og ble litt bekymret av det, så godt å høre at flere har opplevd lignende uten at det har vært noe galtDet kan føles forskjellig, men ofte som menssmerter for min delDet er livmor som vokser og strekker seg. Det kan både være både milde som jeg nesten ikke merker, eller sterke som vonde menssmerter. Hatt mye av det i alle graviditeter, spesielt i starten
![]()

Føler med degHar en del verk i korsryggen, ala menssmerter, spesielt hvis jeg bøyer meg mye eller løfter tungt. Vet ikke om det kanskje er et dårlig tegn.. Alt som minner om menssmerter er så forvirrende og fælt å få, haha.
mange uvante vondter her, og det er skremmende. Satser på at alt er i orden for begge to!Haha ja, enig med degJa, akkurat sånn! Litt godt at det er flere, for synes det var litt rart![]()

Takk for detTenker på deg
Ja skulle tro symptomene eventuelt forsvant i takt med synkende hcg.
Har du testet noe mer?
Tok en test i går morges som var samme, men begynte å spotte litt i går kveld og blør i dag. Bare masse «lyserødt» slim og lettere blødning enn mensen enda. Ikke noe spesielt vondt heller, faktisk. Så jeg regner med at vi er «klare» for ny pp om noen uker nå..

Takk for detTok en test i går morges som var samme, men begynte å spotte litt i går kveld og blør i dag. Bare masse «lyserødt» slim og lettere blødning enn mensen enda. Ikke noe spesielt vondt heller, faktisk. Så jeg regner med at vi er «klare» for ny pp om noen uker nå..
![]()

Så dumt å høre, NøttespireTakk for detTok en test i går morges som var samme, men begynte å spotte litt i går kveld og blør i dag. Bare masse «lyserødt» slim og lettere blødning enn mensen enda. Ikke noe spesielt vondt heller, faktisk. Så jeg regner med at vi er «klare» for ny pp om noen uker nå..
![]()
Murringer kan være alt fra litt ubehag til moderat smerter, men blir det for mye smerter og i verste fall blødninger så oppsøk lege, om så bare for å sjekke at du ikke har ektopisk svangerskap eller liknende. Tenk deg at murringer er litt som menssmerter. Men førstegangs vil sikkert også kjenne mer på slike "ligament smerter", altså at båndene rundt livmor strekker seg, med enn f.eks meg da som er tredje gangsHva menes egentlig med murringer? Omfatter det alle typer bevegelser i nedre del av magen? Og kan det innbære smerte, eller er det alltid smertefritt? Kan det ev. være veldig smertefullt?Hilsen gravid for første gang
![]()