Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, vil bare at disse første ukene skal fly av gårde - noe de såklart ikke gjør

Aaaaj, nå har effektene av den dårlige kvaliteten på søvnen slått inn. Våknet mer utslitt enn da jeg la megHvis det fortsetter sånn, så vil jeg tro du merker det etterhvert ja
Vi får legge inn en hvil de dagene det er mulig![]()
starter dagen med bodybattery på 28. Det blir noen spennende uker framover
hvordan går det med trøttheten din?Ahhh.. vi får bare håpe at det blir bedre igjen etter hvert mot 2 trimester!Aaaaj, nå har effektene av den dårlige kvaliteten på søvnen slått inn. Våknet mer utslitt enn da jeg la megstarter dagen med bodybattery på 28. Det blir noen spennende uker framover
hvordan går det med trøttheten din?
Samme her - bodybattery var på svimlende 23 når jeg våknetAaaaj, nå har effektene av den dårlige kvaliteten på søvnen slått inn. Våknet mer utslitt enn da jeg la megstarter dagen med bodybattery på 28. Det blir noen spennende uker framover
hvordan går det med trøttheten din?

ajajajSamme her - bodybattery var på svimlende 23 når jeg våknet![]()
håper du får sneket inn en lur i dag!
This cant be!det er jo litt faremomentet med å teste ofte - det vil være ulik mengde fargestoff i hver test og man kan heller ikke forvente den voldsomme stigningen fra dag til dag- eller time til time. Hvis du sammenligner med f.eks. to dager siden, hvordan er stigningen da? Når det er sagt så har jeg gjort det samme hver gang selv - det har skapt unødige bekymringer..Føler jeg bare henger igjen i de minste strå av håp bare fordi jeg lever i fornektelse på at det skal skje igjen… det henger ikke helt på greip for meg at symptomene blir sterkere når testene står på sted og hvil eller minker litt i farge stoff.. tok en test på morgenurin i dag, og den var svak. Og så tok jeg en på urin nr2, og den ble jo like sterk som de i går.. og jeg har mer ømme pupper i dag enn i går, og hvilepuls er fortsatt nesten ti slag over vanligThis cant be!
hvor langt er du på vei?Jeg er vel 4+2 tror jeg… så jeg klamrer meg virkelig til nå fordi jeg vil ikke ha en tredje abort på under et halvt årdet er jo litt faremomentet med å teste ofte - det vil være ulik mengde fargestoff i hver test og man kan heller ikke forvente den voldsomme stigningen fra dag til dag- eller time til time. Hvis du sammenligner med f.eks. to dager siden, hvordan er stigningen da? Når det er sagt så har jeg gjort det samme hver gang selv - det har skapt unødige bekymringer..
jeg har for øvrig også alltid hatt sterkere tester på ettermiddag vs på morgen
Jeg håååper det er slik for deg og at den sitter godt nåhvor langt er du på vei?

Jeg er også gravid for tredje gang i år. Mistet uke 10 og 7. Man blir preget av det - og jeg tror ikke på at jeg er gravid før jeg er kommet mye lengre enn nå. Håper for oss alle at det holder helt til mål denne gangenJeg er vel 4+2 tror jeg… så jeg klamrer meg virkelig til nå fordi jeg vil ikke ha en tredje abort på under et halvt år![]()

Hvordan går det? Har du forsøkt ulike tester? Jeg merker veldig stor forskjell på babyplan denne gang kontra sist i 23’Føler jeg bare henger igjen i de minste strå av håp bare fordi jeg lever i fornektelse på at det skal skje igjen… det henger ikke helt på greip for meg at symptomene blir sterkere når testene står på sted og hvil eller minker litt i farge stoff.. tok en test på morgenurin i dag, og den var svak. Og så tok jeg en på urin nr2, og den ble jo like sterk som de i går.. og jeg har mer ømme pupper i dag enn i går, og hvilepuls er fortsatt nesten ti slag over vanligThis cant be!

Usikker enda. Kjenner fortsatt på symptomer og sånn, syns det er rart at de dukker opp hvis hcg stagnerer eller synker.? Men jeg har bare brukt makesure og CB.. jeg får ikke mer enn 1-2 på digital heller..Hvordan går det? Har du forsøkt ulike tester? Jeg merker veldig stor forskjell på babyplan denne gang kontra sist i 23’
Det er jo nesten ikke farge på testene nå
Tenker på deg![]()

Kjenner ellers på null kvalme, ingenting i brystene, muligens litt trøttere på kvelden. Føler meg helt normal. Er i uke 6+0 i dag. Er vel kanskje «heldig» men skaper jo litt bekymring også. 
Har det egentlig helt likt. Våkner også tidlig og kjenner ellers på lite. Noen ganger er jeg en anelse kvalm når det er lenge siden jeg har spist, og kan ha litt verk i hoftene på kveldstid. Blir nesten sprø for i de to andre graviditetene har jeg kjent det så tydelligDet eneste jeg merker er at jeg våkner tidlig av meg selv… har alltid klart å «sove ut» i helgene, men nå ligger jeg her kl 07 lys våken, og har vært klar for å stå opp siden 05..Kjenner ellers på null kvalme, ingenting i brystene, muligens litt trøttere på kvelden. Føler meg helt normal. Er i uke 6+0 i dag. Er vel kanskje «heldig» men skaper jo litt bekymring også.
![]()
Klarer nesten ikke helt å tro på det denne gangen hehe. Er 5+6 idag.
spydde under hele svangerskapet med førstemann(bokstavelig talt helt frem til fødsel, og gikk såklart nesten 2 uker over termin). Frister ikke til gjentagelse..