En tråd om våre symptomer
Flere som våkner tidlig? Jeg våkner mellom 0330-0430 så og si hver dag (natt
) og klarer ikke å sovne igjen… Noen som har tips? Eller er det bare å omfavne det med å stå opp?
Og dere som har vært gravide flere ganger, har det vært forskjellig symptomer eller likt hver gang? Første graviditet hadde jeg ømme pupper fra start, denne gangen ingenting foreløpig. Men kjenner flere ganger daglig at det jobbes på i livmora og jeg sovner jo mye tidligere om kvelden enn til vanlig naturligvis..
(Jeg har slitt med søvn de andre gangene også..)
Flere som våkner tidlig? Jeg våkner mellom 0330-0430 så og si hver dag (natt
) og klarer ikke å sovne igjen… Noen som har tips? Eller er det bare å omfavne det med å stå opp? Og dere som har vært gravide flere ganger, har det vært forskjellig symptomer eller likt hver gang? Første graviditet hadde jeg ømme pupper fra start, denne gangen ingenting foreløpig. Men kjenner flere ganger daglig at det jobbes på i livmora og jeg sovner jo mye tidligere om kvelden enn til vanlig naturligvis..
(Jeg har slitt med søvn de andre gangene også..)
det er nok litt tidlig med graviditetssymptomer enda iom at jeg bare er 11 dpo, men siden eggløsning har jeg vært uvanlig daff og følt meg helt kaputt.. og jeg har syns appelsinjuice har vært godt, og det liker jeg egentlig ikke! Og så er jeg utrolig utålmodig og sur, så jeg håper ikke det har kommet for å bli.

Pleier å få en runde med kvalme rundt uke 6/7. 
Testene blir sterkere og har fått 2-3 på digital, men for noen dager siden var jeg kvalm og trøtt. Nå føler jeg meg så «oppegående» at jeg nesten ikke tørr å tro på at dette går bra. Bør nok bare sette pris på det men blir jo bekymra