Symptomer

11+0 i morgen. Har begynt å få ekstremt vondt i korsryggen visse tider på døgnet. Bekkenløsning allerede?!?! Med første fikk jeg det ikke før langt uti svangerskapet, og det rettet seg stort sett mot symfysen. Kan det være bekkenløsning, eller kan det være noe annet?
Jeg hadde veldig vondt i bekkenet fra uke 5-7. Sluttet i uke 7 heldigvis og er nok bare pga hormoner. Har fortsatt litt vondt, men så lenge jeg ikke er for fysisk aktiv så går det helt fint. Mulig det bare er hormonelt hos deg også❤️

Har begynt å få kveldskvalme. Var nære brekke meg i gårkveld, litt bedre i dag, men veldig uggen. Og så forferdelig svimmel og trøtt, i tillegg til god gammel gravidforstoppelse og luft i magen.
Om de så rett på ultralyden på torsdag og dette har gått galt er det dårlig gjort at jeg skal få symptomer først nå synes jeg:wtf:

Har begynt å få kveldskvalme. Var nære brekke meg i gårkveld, litt bedre i dag, men veldig uggen. Og så forferdelig svimmel og trøtt, i tillegg til god gammel gravidforstoppelse og luft i magen.
Om de så rett på ultralyden på torsdag og dette har gått galt er det dårlig gjort at jeg skal få symptomer først nå synes jeg:wtf:
Har du fått dårlige nyheter? :sad010:Heartred

Har du fått dårlige nyheter? :sad010:Heartred
Mulig:sorry: De fant to fostersekker på ultralyd, den ene tom og den andre med noe lite i. De fant ingen hjerteslag, men jeg ville måle hcg før de får starte en abort. Venter på svar på den første og skal ta andre på mandag.
Merket vel onsdag at kvalme og svimmelhet begynte å øke på og siden har det vedvart.

Håpe sånn for deg at det er eit godt tegn :smiley-angelic001 heier på litla kjempo i magen:Heartblue:Heartpink

Mulig:sorry: De fant to fostersekker på ultralyd, den ene tom og den andre med noe lite i. De fant ingen hjerteslag, men jeg ville måle hcg før de får starte en abort. Venter på svar på den første og skal ta andre på mandag.
Merket vel onsdag at kvalme og svimmelhet begynte å øke på og siden har det vedvart.
Så trist :sorry: Hvor langt skal du være på vei? Krysser alt jeg har for at dette kan gå veien :Heartred:smiley-angelic001

Så trist :sorry: Hvor langt skal du være på vei? Krysser alt jeg har for at dette kan gå veien :Heartred:smiley-angelic001
Det er det jeg ikke vet. Gikk på minipiller så alt blir vill gjetting, men trodde rundt 8+. De sa heller ingenting på sykehuset så jeg vet ikke hvor langt på vei de trodde.
Tusen takk❤️ SÅ glad for at ekstremkvalmen din fikk en løsning❤️

Det er det jeg ikke vet. Gikk på minipiller så alt blir vill gjetting, men trodde rundt 8+. De sa heller ingenting på sykehuset så jeg vet ikke hvor langt på vei de trodde.
Tusen takk❤️ SÅ glad for at ekstremkvalmen din fikk en løsning❤️
Da håper jeg du bare er kortere på vei enn du tror :Heartred
Takk, det er jeg veldig glad for også :Heartred

Har ekstrem svangerskapskvalme med ekstrem trøtthet og utmattelse som sterkeste symptomer. Håper det gir seg rundt uke 12

Jeg er blitt voldsomt svimmel:dead: 11+1 i dag, tok seg opp gjennom uke 10.. Håper det gir seg etter hvert for er veldig ubehagelig. Redd for å besvime i de minst heldige situasjoner.

11+0 i morgen. Har begynt å få ekstremt vondt i korsryggen visse tider på døgnet. Bekkenløsning allerede?!?! Med første fikk jeg det ikke før langt uti svangerskapet, og det rettet seg stort sett mot symfysen. Kan det være bekkenløsning, eller kan det være noe annet?
Hei du! Sniker fra mai her (termin 2. mai). Jeg hadde store problemer med bekkenløsning sist, og denne gangen begynte symptomene i uke 5… er jo ganske unyansert dette utrykket «bekkenløsning». Alle får jo bekkenløsning når de er gravide, dvs at hormonene løsner opp i bekkenet, men for noen medfører det mer smerter enn andre. Har man hatt bekkenproblematikk tidligere kan det typisk komme ganske så tidlig i neste svangerskap. Men som fler her påpeker er det ikke uvanlig at det bedrer seg i andre trimester. Jeg har hvert fall begynt med tett oppfølging hos bekken og barn, og kiropraktor har funnet flere låsninger allerede. Men nå kunne jeg omtrent ikke gå mot slutten sist, så jeg er livredd for utviklingen denne gangen.

Langt svar, men poenget mitt er: Ja, det kan være bekkenproblematikk som starter allerede og det er verdt å begynne å følge det opp tidlig!

Back
Topp