Symptomer

fikk bekkenløsning i uke 9 sist. Har sååå vondt i bekkenet allerede, visste ikke det var mulig hahs

Idag når eg pussa tennene så blødde tannkjøttet, når eg skulle pussa tunga så brekte eg meg... så det var siste gangen tunga blei pussa på 9mnd :laughing021

Rar iling på innsiden av lårene til tider ved bevegelse :wideyed: Om det er et symptom vet jeg ikke :scratch

Litt mer følsom tror jeg, haha. Var to ting på morgenen nå som ikke gikk som det skal, og blei nesten på grinern :smiley-angry017 Bilen streika så måtte toge+busse til jobb (vi fikk bestemors veldig gamle bil rundt påske, så regna jo egentlig med at den ikke holdt så mye lenger ) og IT bruker for lang tid på å løse en sak for meg. Wææ. :arghh::hilarious: vil bare dra hjem igjen og se på tv og spise is med mannen :hilarious:

Jeg er veldig kvalm om morningen, og trøtt. Kjenner mye murringer over livmor og har vondt i bekkenet (HJELP allerede??) ❤️
Er og mye følsom, men rekner med det er en kombo med å slutte å snuse og slutte på ritalin samtidig haha.

I dag er det mye løs mage og hodepine…i tillegg at jeg føler jeg brygger på en forkjølelse eller annen sykdomsfølelse.

Jeg er veldig kvalm om morningen, og trøtt. Kjenner mye murringer over livmor og har vondt i bekkenet (HJELP allerede??) ❤️
Er og mye følsom, men rekner med det er en kombo med å slutte å snuse og slutte på ritalin samtidig haha.
Jeg hadde siste snus 9. Februar etter å ha trappet ned et par uker. Var helt for jævlig først måneden syns jeg. Går litt bedre nå, men tenker på at hver dag og må lukte litt på mannen sin snus innimellom, haha. Bruker onico fortsatt, så mulig det hadde gått bedre hvis jeg ikke brukte det heller. Hvor lenge har du gått uten og åssen syns du det går?

Jeg hadde siste snus 9. Februar etter å ha trappet ned et par uker. Var helt for jævlig først måneden syns jeg. Går litt bedre nå, men tenker på at hver dag og må lukte litt på mannen sin snus innimellom, haha. Bruker onico fortsatt, så mulig det hadde gått bedre hvis jeg ikke brukte det heller. Hvor lenge har du gått uten og åssen syns du det går?
Det er jo kjempe bra!!! Skjønner at det er vanskelig, og spesielt når mannen din også snuser❤️
Vært snusfri siden positiv test 26 juli. jeg bruker også onico. Syns det er helt forferdelig, spesielt siden jeg er så angstpreget av dette her. Men dette er min 3 graviditet og 3 gangen jeg slutter å snuse. Begynte desverre igjen etter MA og begynte 5 mnd etter fødsel (barnet er 18 mnd nå). Så håper dette er siste gangen jeg slutter, men guuuuuri så sterk den avhengigheten er. Jeg var SÅ sterk motstander av å begynne igjen etter 9 mnd gravid, for man er jo ikke avhengig lenger da. Men haha jokes on me xsmile9 xsmile9 ❤️ Vi klarer dette sammen❤️❤️

Det er jo kjempe bra!!! Skjønner at det er vanskelig, og spesielt når mannen din også snuser❤️
Vært snusfri siden positiv test 26 juli. jeg bruker også onico. Syns det er helt forferdelig, spesielt siden jeg er så angstpreget av dette her. Men dette er min 3 graviditet og 3 gangen jeg slutter å snuse. Begynte desverre igjen etter MA og begynte 5 mnd etter fødsel (barnet er 18 mnd nå). Så håper dette er siste gangen jeg slutter, men guuuuuri så sterk den avhengigheten er. Jeg var SÅ sterk motstander av å begynne igjen etter 9 mnd gravid, for man er jo ikke avhengig lenger da. Men haha jokes on me xsmile9 xsmile9 ❤️ Vi klarer dette sammen❤️❤️
Første ukene lå jeg nesten bare på sofaen, stirret i taket og deppa :hilarious: INGENTING var liksom noe kjekt uten snus :hilarious: Vet ikke hva jeg skal gjøre etter dette da, hehe. Har egentlig ikke tenkt at nå slutter jeg for alltid :angelic:

Første ukene lå jeg nesten bare på sofaen, stirret i taket og deppa :hilarious: INGENTING var liksom noe kjekt uten snus :hilarious: Vet ikke hva jeg skal gjøre etter dette da, hehe. Har egentlig ikke tenkt at nå slutter jeg for alltid :angelic:
Ja sant haha.. Jeg må gjøre på ting for å ikke tenke på snus. SPESIELT etter måltider savner jeg snusen noe innmari haha. Snust siden jeg var 13 år (sykt ja). Så har jo snust i 12 år

Ja sant haha.. Jeg må gjøre på ting for å ikke tenke på snus. SPESIELT etter måltider savner jeg snusen noe innmari haha. Snust siden jeg var 13 år (sykt ja). Så har jo snust i 12 år
Begynte da jeg var rundt 14 (var bare litt til å begynne med selvfølgelig) frem til 32 år.... 18 år !!!! :eek::hilarious: ja, er ekstra ille etter mat!

jeg synes symptomene var rare, men tenkte at 1 - det er for tidlig, 2 - vi har brukt kondom, 3 - sikkert lavt stoffskifte som tuller med meg. Men jeg er meeegatrøtt, surrete, kvalm, stikninger i magen, stikker litt i symfysen innimellom (voldsomt tidlig :rolleyes:), sliter litt på trening. Det som satt meg på sporet og fikk meg til å kjøpe test var smerter i brystene da jeg løp i går, husket det fra tiiidlig sist. Håper det roer seg litt i ukene fremover.

Symptomer: Veldig oppblåst og veldig trøtt i øynene. Ikke trøtt ellers, godt å bare lukke øynene men trenger ikke å sove.

Trodde det først var på grunn av dårlig søvn, men uansett hvor mye jeg sover er det likt. Ellers hodepine og sykdomsfølelse..

Veldig trøtt og kan omtrent sove hele døgnet og tungpustet, blir alltid sånn (har også stoffskifte problem), uggen, sykdomsfølelse, hadde for såvidt forhøyet crp men ønsket å avvente med pencilin.. alt er et ork..

Har også masse stikninger nederst i magen hver dag, tisser masse og ofte og har onde/tunge bryst..

HRV på klokka mi har også vært skikkelig på bånn siste to ukene. Har aldri vært sånn før (kjøpte klokken etter forrige svangerskap), så lurte på hva i all verden som gjorde det

Back
Topp