Symptomer

Er der at jeg blir kvalm av søtsaker.. klarer ikke kaker feks, og det er kjipt når man har vært i bryllup med sykt mange gode kaker da
Åhh det er kjipt ja❤️ Kunne man ikke blitt kvalm av det man ikke liker? Haha.
Jeg er jo totalt avhengig av salami, sist graviditet rørte jeg ikke salami på 9 mnd og hadde med egen pakke med salami på føden (tilfelle de ikke hadde den jeg ville ha). Nå lager jeg toast i ovnen med salami og ost, ikke det samme men temmer lysten litt vertfall xsmile9 :smiley-bounce016

Er bare 10 dpo, men jeg tisser sjukt ofte. Husker det var et av mine første symptomer sist også.
Og høy hvilepuls på fitbit’en!

Er bare 10 dpo, men jeg tisser sjukt ofte. Husker det var et av mine første symptomer sist også.
Og høy hvilepuls på fitbit’en!
Inatt (14-15dpo) våkna eg av at eg måtte tissa og kjente at DEN biten har eg IKKJE gleda meg til:bag: hate uforstyrra nattesøvn, blir så grumpy og føle at 1 oppvåkning = tap av minst 1t søvn. Einaste i mitt liv som har plaga meg på nettene er gravidhormonene og blæra i klem, ikkje dei 4 barna eg har liksom. Men, ein kan ikkje få i pose og sekk vell:happy:

Inatt (14-15dpo) våkna eg av at eg måtte tissa og kjente at DEN biten har eg IKKJE gleda meg til:bag: hate uforstyrra nattesøvn, blir så grumpy og føle at 1 oppvåkning = tap av minst 1t søvn. Einaste i mitt liv som har plaga meg på nettene er gravidhormonene og blæra i klem, ikkje dei 4 barna eg har liksom. Men, ein kan ikkje få i pose og sekk vell:happy:
Ja sant - hadde nesten glemt hvordan det er å våkne av at en må tisse :rolleyes: :hilarious:

Ja sant - hadde nesten glemt hvordan det er å våkne av at en må tisse :rolleyes: :hilarious:
Ja altså eg va så lei eg sist at hadde eg berre hatt eit snev av litt mindre dignity så hadde eg sove med bleia :hilarious: :hilarious:
Men i nya huset me kjøpte i vår så har eg soverom med dør inn til badet, så må innrømma at det e litt luksus då:cool:

7+0, veldig mye magemurringer i natt. Våknet mye. Ikke spesielt vondt, men konstant ubehagelig.

Nå har den vanvittige nattesvetten kommet. Husker jeg hadde det med førstemann også - våkner helt gjennomvåt :(

Nå har den vanvittige nattesvetten kommet. Husker jeg hadde det med førstemann også - våkner helt gjennomvåt :(
Haha, jeg og er varm! Iskald i går kveld og kokvarm utover natten!

DPO 11. Jeg våkner gryytidlig (typ i 4-draget) og føler meg lys våken, så våken at jeg sjelden får til å sovne før 2åringen våkner rundt kl 6. Naturligvis trøtt på dagtid. Stikninger i livmor, og sprenger i puppene, ofte ensidig.

16dpo og tatt første kvalmestillande, fekk diaré 1,5t etterpå og føle meg kjempekvalm. Glømte å eta idag då, så kanskje det spelte inn! Håpe iallefall ikkje eg reagere på tablettene:think005 og håpe iallefall ikkje det e noko omganssjuke:bag:
Ellers murre det godt, gravidtåko e definitivt på plass, sjukt glømsk! Blodnivået e på vei opp for eg KOKE:blob8

16dpo og tatt første kvalmestillande, fekk diaré 1,5t etterpå og føle meg kjempekvalm. Glømte å eta idag då, så kanskje det spelte inn! Håpe iallefall ikkje eg reagere på tablettene:think005 og håpe iallefall ikkje det e noko omganssjuke:bag:
Ellers murre det godt, gravidtåko e definitivt på plass, sjukt glømsk! Blodnivået e på vei opp for eg KOKE:blob8
Glemsk her også! Noe helt surrete også :hilarious:

Er sååå trøtt..:dead: Kjennes ut som jeg helst skulle hatt 10 t søvn nå om dagen:rolleyes:
Sjæl! I helga fikk jeg sovet 10t begge dagene, så da følte jeg meg faktisk litt bedre :joyful: Men i dag på jobb er vi tilbake til stuptrøtt :sleep002Går jo liksom ikke å legge seg kl 8 på kvelden, jeg får det hvertfall ikke til så lett :hilarious:

6+1 nå og kvalmen blir verre, lite som frister. Til og med vann er ekkelt. Dårlig i magen, en del hodepine og trøtt.

Hmmm det har fortsatt ikke kommet noen symptomer i dag…rart å føle seg helt normal. Får håpe det kommer tilbake i morgen hvis ikke kommer jeg jo begynne med krisemaksimering…

Jeg er 7+0 i dag, fortsatt ingen symptomer , glad jeg slipper kvalmen da. Men pls gi meg noe så jeg kan føle meg gravid

Dårlig søvn, oppvåkning på natt her. Ref kl er litt over 04.00 nå. Skulle ikke skrolle nei men det er kjedelig å ligge i timesvis :wacky:

Dårlig søvn, oppvåkning på natt her. Ref kl er litt over 04.00 nå. Skulle ikke skrolle nei men det er kjedelig å ligge i timesvis :wacky:
Vanskelig å ikke scrolle når man ligger våken alt for tidlig. Våknet tidlig første uken i svangerskapet men etter det har jeg sovet bra. Til jeg for noen dager siden begynte å våkne tidlig igjen :dummy1:

Back
Topp