Symptomer

Håper det:Heartred Det er veldig plagsomt med lekkasjer, selv om de er små :smiley-ashamed004 men merker generelt at det er vanskeligere å holde seg når jeg må tisse, så det er nok lurt å gjøre knipeøvelser!
Ja, det er jo litt typisk. Det skal bli deilig å få blæra i fred igjen etterhvert, dog. :p

Jeg har fått en løs jeksel hvor det gjør litt vondt under tanna om natta. Tannlegen har sjekket den og alt så bra ut så den vil sannsynligvis bli bra igjen etter fødsel. Så mye merkelig som skjer med kroppen :hilarious:
Slutter ikke å fascineres over alt som skjer i kroppen når man er gravid. Her har jeg plutselig fått eksplosjon av talgvorter på brystene og flere av de er løse og blør. Trodde det var føflekker, så ble stresset og oppsøkte hudlege. Men neida, heeeelt normalt under svangerskap sa han :nailbiting:

Slutter ikke å fascineres over alt som skjer i kroppen når man er gravid. Her har jeg plutselig fått eksplosjon av talgvorter på brystene og flere av de er løse og blør. Trodde det var føflekker, så ble stresset og oppsøkte hudlege. Men neida, heeeelt normalt under svangerskap sa han :nailbiting:
Det er så mye rart som kan skje som jeg aldri har hørt om før. Håper de slutter å blø innen du skal amme hvis de er innenfor det området :Heartred

Sånne "skin tags"? Det har jeg fått noen av også. Mest på puppen men også et par på halsen. Håper de blir borte igjen etter graviditeten!

Sånne "skin tags"? Det har jeg fått noen av også. Mest på puppen men også et par på halsen. Håper de blir borte igjen etter graviditeten!
Måtte Google skin tags, for har aldri hørt uttrykket :laughing002 Men nei, de er flate og ser ut som føflekker. Så derfor jeg fikk panikk når de løsnet og kunne blø, for det er jo tegn på føflekkreft. Men hudlegen sa jeg kun hadde 1 føflekk på brystene, de resterende 20-30 er talgvorter (seboreisk kerostose).

Jeg har fått masse skin tags, på brystet, halsen og under armene! Veldig snålt og håper som deg at de blir borte etter graviditeten!

Back
Topp