Her har kviser/uren hud meldt sin retur! Hadde ny kvise hver dag lang ut i 2. trimester, deretter har jeg hatt noen fine uker før de nå er tilbake i uke 29. Men nå klør det mer enn før 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Her og! Slet skikkelig de første 20ukene, så har det vært rolig frem til forige uke (uke 32). Veldig kjedelig at det kommer tilbakeHer har kviser/uren hud meldt sin retur! Hadde ny kvise hver dag lang ut i 2. trimester, deretter har jeg hatt noen fine uker før de nå er tilbake i uke 29. Men nå klør det mer enn før![]()

Jupp! Hjelper ikke med januar og at det er så himla mørkt store deler av døgnet. Tror kanskje jeg ikke hadde kjent på det i like stor grad hvis det var vår/sommer. Men føler meg kronisk trøtt.. og soving hjelper ikke liksom?Flere som har fått trøttheten tilbake i 3. trimester?
Jeg har slitt lenge med å sove, men kjenner i alle fall de siste dagene at jeg er trøttere.Flere som har fått trøttheten tilbake i 3. trimester?
Her har jeg fått mer energi. Men har jo tatt mange blodprøver både før og etter jul, og det viste seg at jeg hadde skikkelig D-vitamin mangel. Startet med stor dose tilskudd og jeg føler meg mye kvikkere nåFlere som har fått trøttheten tilbake i 3. trimester?
Så deilig med mer energi! Bra de fant ut av D-vitamin mangel, ikke bra å gå sånn over lenger tidHer har jeg fått mer energi. Men har jo tatt mange blodprøver både før og etter jul, og det viste seg at jeg hadde skikkelig D-vitamin mangel. Startet med stor dose tilskudd og jeg føler meg mye kvikkere nåMen tipper trøttheten kommer smygende de neste ukene!

Hjelpes, jeg har ikke tatt dvit på en stund nå, glemt det noen uker. Kanskje derfor jeg er så slapp..Her har jeg fått mer energi. Men har jo tatt mange blodprøver både før og etter jul, og det viste seg at jeg hadde skikkelig D-vitamin mangel. Startet med stor dose tilskudd og jeg føler meg mye kvikkere nåMen tipper trøttheten kommer smygende de neste ukene!
Jeg ble utrolig mye kvikkere ca. 1,5 uke etter oppstart. Enten er det placebo eller så har det faktisk hatt effekt på energien for jeg føler meg mye bedre nåHjelpes, jeg har ikke tatt dvit på en stund nå, glemt det noen uker. Kanskje derfor jeg er så slapp..
Jeg har alltid mangel på d-vit![]()
Så braJeg ble utrolig mye kvikkere ca. 1,5 uke etter oppstart. Enten er det placebo eller så har det faktisk hatt effekt på energien for jeg føler meg mye bedre nå![]()
Ja!Flere som har fått trøttheten tilbake i 3. trimester?