Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hvor langt er du på vei nå? Mange får ikke særlig symptomer før godt uti uke 6-7 - og så kan de forsvinne igjen frem til man går uti andre trimester, så..Jeg har så lite symptomer at jeg nesten begynner å lure på om blodprøva viste feilEr trøtt og passe utmatta til vanlig også, selv om jeg er litt mer nå, og sover passe dårlig, men det skyldes nok at jeg er på min tredje uke med forkjølelse. Er overhodet ikke kvalm og luktesansen er normalt dårlig. Har normale humørsvingninger og går normalt mye på do. Har utstående brystvorter heeeleee tiden og det er ikke normalt, men det kan også tilskrives cystene jeg har i puppene som har vokst en del etter alle hormonene jeg har tatt. Så jeg føler noe mangler
Men så kjenner jeg at det stikker nederst i magen og er irriterende oppblåst, så noe er i alle fall på plass.
Ikke det at jeg vet hva jeg kan forvente siden jeg aldri har gjort det her før. Og nå får jeg sikkert all verdens med symptomer siden jeg sier jeg (nesten) ikke har noen![]()
(Mens andre har symptomer fra positiv test, og er dårlig hele svangerskapet)
Er trøtt og passe utmatta til vanlig også, selv om jeg er litt mer nå, og sover passe dårlig, men det skyldes nok at jeg er på min tredje uke med forkjølelse. Er overhodet ikke kvalm og luktesansen er normalt dårlig. Har normale humørsvingninger og går normalt mye på do. Har utstående brystvorter heeeleee tiden og det er ikke normalt, men det kan også tilskrives cystene jeg har i puppene som har vokst en del etter alle hormonene jeg har tatt. Så jeg føler noe mangler
Annet enn at jeg har måttet redusere salt i maten og at jeg fryser lett ute. Merker så så lite til magen. Kiler litt innimellom, men det er liksom alt haha. Så lenge det er et hjerteslag der så er jeg fornøyd med å få slippe unna
Er klar over at det ikke er uvanlig å ikke kjenne stort, men så leser man jo om alt som er vanlig og når man nesten ikke har noe av det så må det jo være uvanlig