Symptomer

Har noen prøvd noe a la denne her? Står den kan brukes av gravide. Nå har ikke jeg hatt problemer med å bli oppblåst enda, men merker at det produseres mye gass etter måltider nå. Kan se for meg at det blir et problem etterhvert.

Screenshot_20250718_090123_Chrome.jpg

Kan jeg spørre om hvilken uke den svimmelheten begynte I?
Jeg skal etter planen på mc tur i neste uke, da er jeg u5+ og ender nok over i u6 før jeg er hjemme igjen, og det vil ikke være mulig om jeg blir svimmel. Har normalt lavt blodtrykk, så derfor litt ekstra stressa for å få dette.
Jeg er for tiden veldig svimmel på formiddagen. Kun i uke 4+5, dette var også første symptom jeg fikk da jeg gikk gravid med lillemor, så tror det er veldig individuelt :) Og det er ikke sikkert du vill oppleve det i det hele tatt. Her er det nok ikke lavt blodtrykk som gjør meg svimmel, bare kroppen som reagerer på hcg stigningen. Har flere venninner som aldri har opplevd svimmelhet i graviditetene :happy:

Jeg er for tiden veldig svimmel på formiddagen. Kun i uke 4+5, dette var også første symptom jeg fikk da jeg gikk gravid med lillemor, så tror det er veldig individuelt :) Og det er ikke sikkert du vill oppleve det i det hele tatt. Her er det nok ikke lavt blodtrykk som gjør meg svimmel, bare kroppen som reagerer på hcg stigningen. Har flere venninner som aldri har opplevd svimmelhet i graviditetene :happy:
Ok, takk, veldig kjekt å vite.
Uke 4+5 er tidlig.
Tror ikke søsteren min har opplevd svimmelhet, så jeg får håpe jeg unngår det jeg også :happy:

Her er svimmelhet, tett nese, veldig oppblåst mage og kvalmebølger gjennom dagen på plass. I tillegg er jeg mye plaget med korsryggen, men det henger vel sammen med bæring av og leking med 2-åringen :smiley-ashamed004

Kviser! :( og da mener jeg store kviser! Er vanligvis ikke plaget med kviser, men har i de siste dagene fått flere store i ansiktet…

Har noen prøvd noe a la denne her? Står den kan brukes av gravide. Nå har ikke jeg hatt problemer med å bli oppblåst enda, men merker at det produseres mye gass etter måltider nå. Kan se for meg at det blir et problem etterhvert.

Vis vedlegget 465234
Har brukt den ved behov før jeg ble gravid med god effekt! Har tidvis slitt med mye oppblåsthet (har Crohns), så den har vært gull å ha med seg i veska.

Vil bare tipse! Jeg var skikkelig kvalm, men så begynte jeg på xenovea-liknende medisin fra usa, 25mg doxylamine succinate og 100mg b6 hver kveld, og wow som det har hjulpet! Er som en ny kvinne! Håper virkningen varer!

no har kvalmen komt litt her, skikkelig morgen kvalme på morningene de siste 2 dagene, å kastet opp i gårkveld for jeg skulle ligge meg. Håper ikkje dette forverrer seg, kvalme og oppkast er det verste jeg vet

Jeg føler meg bare rar. Kan være helt fin, begynne og spise for så å bli kvalm. Har en uggen og rar følelsen kroppen. Får også følelsen av at jeg må besvime om jeg står oppreist for lenge. Skikkelig ekkelt. Føler meg mer småsyk enn gravid, egentlig.

Jeg føler meg bare rar. Kan være helt fin, begynne og spise for så å bli kvalm. Har en uggen og rar følelsen kroppen. Får også følelsen av at jeg må besvime om jeg står oppreist for lenge. Skikkelig ekkelt. Føler meg mer småsyk enn gravid, egentlig.
Jeg føler meg også mer småsyk enn gravid… :dead:

Kjedelig å føle seg mer småsyk enn gravid. Jeg har kun begynt å få ømme bryster, så plutselig snart kjenner jeg nok mer.

Har kjent på mensenmurringer ikveld. Bekymrer meg litt selv om jeg vet at det er ganske normalt :rolleyes:

Det murrer hos meg rett som det er. Men idag og egentlig i går også har jeg vært så forbanna sur og grinete og irritert over alt og alle. Vil egentlig bare være i fred og absolutt ikke at noen spør hvordan det går. Hormoner altså.

Jeg har hatt skikkelig murringer nå ikveld. Fikk opp i appen min at dette heldigvis var vanlig da livmor strekker og vokser. Men man blir jo litt bekymra. Ellers har kvalmen kommet og gått i bølger og jeg føler meg ofte sjøsyk

Back
Topp