Flaks, hvis jeg får det som symptom så er jeg mest sannsynlig hjemme igjenTror ca 7-8, men husker ikke ><

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flaks, hvis jeg får det som symptom så er jeg mest sannsynlig hjemme igjenTror ca 7-8, men husker ikke ><

Man vet jo aldri da, alle reagerer jo uliktFlaks, hvis jeg får det som symptom så er jeg mest sannsynlig hjemme igjen![]()
Jeg er for tiden veldig svimmel på formiddagen. Kun i uke 4+5, dette var også første symptom jeg fikk da jeg gikk gravid med lillemor, så tror det er veldig individueltKan jeg spørre om hvilken uke den svimmelheten begynte I?
Jeg skal etter planen på mc tur i neste uke, da er jeg u5+ og ender nok over i u6 før jeg er hjemme igjen, og det vil ikke være mulig om jeg blir svimmel. Har normalt lavt blodtrykk, så derfor litt ekstra stressa for å få dette.

kom også på at jeg tullet med bulimi forrige svangerskap. Hadde helt glemt det 
Ok, takk, veldig kjekt å vite.Jeg er for tiden veldig svimmel på formiddagen. Kun i uke 4+5, dette var også første symptom jeg fikk da jeg gikk gravid med lillemor, så tror det er veldig individueltOg det er ikke sikkert du vill oppleve det i det hele tatt. Her er det nok ikke lavt blodtrykk som gjør meg svimmel, bare kroppen som reagerer på hcg stigningen. Har flere venninner som aldri har opplevd svimmelhet i graviditetene
![]()

Har brukt den ved behov før jeg ble gravid med god effekt! Har tidvis slitt med mye oppblåsthet (har Crohns), så den har vært gull å ha med seg i veska.Har noen prøvd noe a la denne her? Står den kan brukes av gravide. Nå har ikke jeg hatt problemer med å bli oppblåst enda, men merker at det produseres mye gass etter måltider nå. Kan se for meg at det blir et problem etterhvert.
Vis vedlegget 465234
Jeg føler meg også mer småsyk enn gravid…Jeg føler meg bare rar. Kan være helt fin, begynne og spise for så å bli kvalm. Har en uggen og rar følelsen kroppen. Får også følelsen av at jeg må besvime om jeg står oppreist for lenge. Skikkelig ekkelt. Føler meg mer småsyk enn gravid, egentlig.

Murrer litt når livmoren vokserHar kjent på mensenmurringer ikveld. Bekymrer meg litt selv om jeg vet at det er ganske normalt![]()