Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Tror ikke jeg hadde noe kvalme i det hele tatt forrige gang - sånn utenom et par "bølger" helt i starten (som mye sannsynlig var pga støttemedisiner liksom). Forøvrig, i svangerskap nr1 og nr2 ble jeg ikke kvalm før sånn uke 6-7. Ingenting før det.Kan være det har blitt snakket om her eller et annet sted, men er det noen her som har hatt svangerskap som har gått bra uten NOE som helst kvalme? Jeg har venninner som ikke har vært kvalm i det hele tatt og det har gått helt fint. Men min forrige graviditet endte i MA i uke 8 og hadde null kvalme da. Er 5+1 nå og har nuuuull kvalme, føler meg fullstendig normal bortsett fra at jeg er sykt sulten hele, hele tiden. Jeg vil liksom at denne kvalmen skal komme slik at jeg kan få bekrefte at det går fint med frøet, da leger/jordmødre sier det er det beste tegnet på at det går bra…

Jeg er konstant sulten, og mett, på samme tid. Skjønner ikke hvordan det er mulig, jeg! Kvalmen er det eneste jeg føler ikke er konstant, og jeg vil jo ikke HA kvalme - men litt mer uvelhet hadde kanskje fått meg til å føle at dette var en sunn graviditet

Mine er 5 og 8 år så de står opp og leser litt eller hører på lydbok eller står opp med mannen min så hittil fungerer det greit at jeg må sove så mye.