Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såvidt det trengs noen trappetrinn før jeg trenger flere minutter på å roe ned pusten, haha, litt flaut på jobb da - folk må jo tro jeg ikke har trent på evigheter
Kjenner igjen beskrivelsen din! Litt mer var i halsen, liksomIngen symptomer. Men, våknet opp med «rar følelse bak i halsen», akkurat som om kroppen gjør seg klar for kvalme.. uten å klare å forklare det bedre (mer følsom? Nei vet ikke)![]()
Den kan vel øke ca 10-20 slag under graviditet gjennomsnittlig, så det kommer jo litt an på hva pulsen din lå på før du ble gravid. Også hvor godt du sover. Hvis jeg har en "normal" natt så har hvilepuls økt ca 10 slag hos meg.Flere som har hvilepuls på mellom 90-100? Ser den dog går ned om natta til rundt 70-80
Fra sånn 66 til 63. Pleide å ligge på ca 55-56 før jeg ble gravid.Ja!Kjenner igjen beskrivelsen din! Litt mer var i halsen, liksom

Jeg våkner også rundt 5 hver morgen, utrolig slitsomtHer sover jeg fortsatt dårlig, og våkner i 5 tiden og får ikke sove mer. Blir naturligvis trøtt av sån, og av varmen, så vanskelig å si om dårlig søvn og trøtt mhet skyldes varmen eller graviditeten![]()