Symptomer

Synes det begynner å bli tungt… vondt i bekkenet, tungt å reise seg og gå :bag: kjenner meg stor og tung. Samboer må gi meg et dytt i ryggen for å hjelpe meg opp fra sofaen:smiley-ashamed004 2 uker og 2 dager igjen på jobb. Jeg har jobbet 100% hele veien, men kjenner at jeg nå vurderer å bestille en legetime og trappe litt ned på jobb de siste ukene. Samtidig hører man i bakhodet «graviditet er ingen sykdom», kjenner nesten på en liten skam dersom jeg ikke jobber 100% ut til permisjon:rolleyes:

Hehehehehe....
Jeg har jobbet ca 0% fra uke 8-10 en gang, i mine siste fire svangerskap.
Vært enten sykemeldt eller på svangerskapspenger. Du har holdt til godt uti tredje trimester, kan ikke det bare være godt nok..? Det er ingen sykdom å gå gravid, nei - men det har større påkjenning på kroppen enn GANSKE mange sykdommer som eksisterer der ute, og om du ikke tar hensyn til kroppen din, kan du ende med å påføre den mer smerte og skade, som i verste fall trenger lengre sykemelding for å bygge opp igjen (eller bare.. ødelegger barseltiden). Du får INGEN diplom eller bonus fra jobben for å ødelegge deg selv, ingen stående applaus, ingenting. Så om du kjenner at det er nok nå, så er det faktisk helt lov å ta hensyn til det..! :)

36+0 idag og idag har jeg kjent at jeg har vært hoven i både bein og fingre så og si hele dagen. Tidligere har det kun vært på kvelden. Kjente at skoene var ekkelt trange tidlig på dagen idag. Ellers har jeg stor slimproduksjon i halsen som er så tykt at jeg ikke får svelgt det unna. Fysj!!!

Måtte ta av ringene mine i kveld. Oppdaget plutselig at jeg de var veldig trange og er tydelige merker etter dem. Ikke opplevd å være hoven verken i forrige eller dette svangerskapet, så dette var nytt for meg :p

Back
Topp