Symptomer

Hva kjenner dere av symptomer? Noen som kjenner stikk/verking på både høyre og venstre side? Ikke samtidig, men at det bytter litt på?
Jeg får kramper i livmora når jeg strekker meg i senga, og hvis jeg nyser. Går over på sekunder men sånn var det sist også.

Opplever at maten sitter i halsen lenge etter måltider. Spesielt på kvelden. Skikkelig ubehagelig :depressed: Har opplevd før at magesekken ikke klarer å tømme seg, men det har vært i perioder med ekstremt stress og angst. Føler ikke jeg er der nå…

Opplever at maten sitter i halsen lenge etter måltider. Spesielt på kvelden. Skikkelig ubehagelig :depressed: Har opplevd før at magesekken ikke klarer å tømme seg, men det har vært i perioder med ekstremt stress og angst. Føler ikke jeg er der nå…
Har ikke tenkt over det med maten.. Men det skjer med meg og. Og brekker meg etter et tygg av noe ofte.

Samme her. Prøver å ikke legge meg ned etter å ha spist, da syns jeg det blir verre.

Uke 11+0 i dag og mindre kvalm og sliten, woohoo. Men kjenner der litt i bekkenet, og må fortsatt hvile mer, og mye aversjoner fortsatt.

Er 8+1 i dag, og er helt svimeslått jeg er så trøtt! :wideyed: Litt ømme pupper, tett nese og kvalm av tanken på kjøtt faktisk så sliter litt med mat. Også kan jeg kjenne nesten som mens murringer, er liksom tydelig at noe skjer.

Er det flere av dere som har opplevd litt sånn varm brennende ømhet i leggene? Det er ganske ubehagelig, og litt vondt/ømt når man tar på.
er en litt sånn innvendig kløe også. Kjennes litt ut som en litt vond, allergisk reaksjon av noe form.
Er det bare fordi det er generelt mer blod i kroppen nå? Prøvde å chat gpt/ google det men vanskelig å få noe konkret utav det. Alt fra a til å der.

Er det flere av dere som har opplevd litt sånn varm brennende ømhet i leggene? Det er ganske ubehagelig, og litt vondt/ømt når man tar på.
er en litt sånn innvendig kløe også. Kjennes litt ut som en litt vond, allergisk reaksjon av noe form.
Er det bare fordi det er generelt mer blod i kroppen nå? Prøvde å chat gpt/ google det men vanskelig å få noe konkret utav det. Alt fra a til å der.
Ikke opplevd det. Hørtes ikke så farlig ut, men kan være greit å utelukke blodpropp. Uvanlig med blodpropp i begge leggene da.

Ikke opplevd det. Hørtes ikke så farlig ut, men kan være greit å utelukke blodpropp. Uvanlig med blodpropp i begge leggene da.
Har tidlig ultralyd på fredag. Burde jeg evnt tatt det opp med noen før det el ville dere ventet til da, og tatt det opp i samsvar med UL?
Har vært sånn i en god stund nå.

Har tidlig ultralyd på fredag. Burde jeg evnt tatt det opp med noen før det el ville dere ventet til da, og tatt det opp i samsvar med UL?
Har vært sånn i en god stund nå.
Vet ikke... Hvis det har vært sånn lenge er det vel ikke noe akkut. Men hvis det blir verre kan man jo alltids ta en telefon til legekontoret for å høre hva de tenker.

Har du hevelser og? Legen sjekket mine bein for hevelser når jeg var der for noen dager siden. Hadde ikke verken vasket beina eller barbert legger så det var jo hyggelig

Mine symptomer nå 9+4 er at jeg er veldig trøtt og sover masse enda. Kvalm i små bølger innimellom men ikke i nærheten av tidligere svangerskap. Murring og stikking i livmoren. OPPBLÅST og en lettere forstyrret tarm som veksler mellom diaré og forstoppelse. Tisser helt sykt mye. Våkner på natten både for å bæsje og Tisse. Har så sinnsykt lite energi og puster så sinnsykt tungt. Alt blir så mye tyngre og da..

Mine symptomer nå 9+4 er at jeg er veldig trøtt og sover masse enda. Kvalm i små bølger innimellom men ikke i nærheten av tidligere svangerskap. Murring og stikking i livmoren. OPPBLÅST og en lettere forstyrret tarm som veksler mellom diaré og forstoppelse. Tisser helt sykt mye. Våkner på natten både for å bæsje og Tisse. Har så sinnsykt lite energi og puster så sinnsykt tungt. Alt blir så mye tyngre og da..
Må legge til at kvalmen kom for fullt i dag 9+5? Er det vanlig da?

Utmattet deluxe, sover eller hviler 2/3 av døgnet, mild bekkenløsning.

Jeg er også helt utmattet. Har vært på ferie de siste to ukene, men har måttet sove på dagtid omtrent hver dag, noe jeg aaaldri gjør. Har også begynt å få litt smerter i korsryggen etter å ha ligget eller sittet i samme stilling en stund. Mistenker bekkensmerter. Det begynte for en uke siden, noe jeg syntes var lovlig tidlig.. Hadde ingen problemer med bekkenet med førstemann, så håper det ikke blir så ille!

Back
Topp