Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint at vi ikke er alene om det! Synes det er så skummeltNesten likt som meg, 6+4 her!
Har i truseinnlegg hver dag, og det hender det kommer svaaakt av gul/brunt utflod på de, mens andre dager ingenting![]()
Men snakket med en venninne, som også hadde det med sin første som blir to nå straks, så det er også betryggende 

Må også tisse mye og er veldig oppblåst. Ser ut som jeg er 15 uker på vei alleredeJeg har vært oppe å tisse fire ganger i natt og to ganger mer siden jeg sto opp….
Ellers er det ganske mye bloating og litt murringer i korsryggen…

Ser på symptomer som en positiv ting.Symptomene har kommet. Hadde ømme brystvorter i starten, samt noe murring hele veien. Nå er brystene ømme, og murringer tilbake. Kjenner at noe skjer der nede.
Ekstra spennende i disse dager fordi første UL bare viste plommesekk, men i morgen skal jeg sjekke hcg. Det blir bare en indikasjon uansett. Man vet jo aldri. Holder motet oppe!
Har mange like symptomer, bortsett fra kvalme. Er dog usikker på om det noe er liv i magen ettersom UL ikke viste liv, og jeg umulig kan være kortere. Lav HCG i tillegg. Men jeg har en ro over meg, etter noen dager med tankekjør så har jeg forsonet meg med de tankene. Det får blir som det blirVåkner ofte, våknet alt for tidlig i dag, sovet bare noen få timer. Ømme bryster, ligamentsmerter - særlig ved litt rask bevegelse, murring/tyngdefølelse i livmor, mye luft i magen, veldig oppblåst/hard ballong mage, endret måte å puste på/blir lett andpusten, emosjonell - tårene sitter løst, varme som kommer og går i ansiktet, fryser lett eller blir varm og klam (skiftende), lett kvalme som kommer og går, døsig og litt svimmel av og til (pga. Xonvea sikkert), litt vondt i livmor ved f.eks nysing, fordøyelsesproblemer (hard/løs mage), tørst og sulten nesten hele tiden. Lenge siden forrige svangerskap, men håper og tror symptomene blir færre og lettere i 2.trimester… Mye tanker om dagen ift. om alt vokser og utvikler seg som det skal pga. alderen min… Grugleder oss til UL om 5 dager i uke 9…!
Veldig ømme bryst, sovner støtt, emosjonell og svingete i humør, kald mot mannen (før positiv test), sinnsykt øm i magen/menssmerter og oppblåst. Gått opp 3 kilo allerede. Bare uke 6. Litt forstoppet. Sjekker meg for blødning hver gang jeg kjenner fukt i trusa.Hva kjenner dere av symptomer? Noen som kjenner stikk/verking på både høyre og venstre side? Ikke samtidig, men at det bytter litt på?
Jeg håper det går bedre enn du fryktet. Sender deg styrkeklemOg det ble, som det ble. Da kom det blod, og jeg regner med det er over. Hva skal jeg gjøre nå? Kan alt komme av seg selv? Skal jeg dra til legen på mandag? Skal jeg fullføre UL på tirsdag?
. Gynekolog har UL. Er UL-timen din privat eller gjennom henvisning?Ok, da høres det ut som jeg bør dra til legen mandag morgen, også henviser de meg til gyn. Tidlig UL var privat, så nå har jeg avbestilt den timen.Jeg håper det går bedre enn du fryktet. Sender deg styrkeklem
Men jeg hadde SA/ MA tidligere. Jeg møtte opp hos fastlege og fikk henvisning til gynekolog. Der fikk jeg oppfølging og hjelp jeg trengte. Gynekolog har UL. Er UL-timen din privat eller gjennom henvisning?
Bra innstilling å ta det som det kommerOk, da høres det ut som jeg bør dra til legen mandag morgen, også henviser de meg til gyn. Tidlig UL var privat, så nå har jeg avbestilt den timen.
Er spent på hvordan utviklingen av blødningen blir. Har ikke vondt nå, så det er vel bare å legge seg og ta det som det kommer…
Takk for styrkeklem![]()

Uff..dette var ikke greit…!</3 Sender deg masse varme klemmer… håper det går bedre enn du frykter<3.<3Og det ble, som det ble. Da kom det blod, og jeg regner med det er over. Hva skal jeg gjøre nå? Kan alt komme av seg selv? Skal jeg dra til legen på mandag? Skal jeg fullføre UL på tirsdag?
Takk for detUff..dette var ikke greit…!</3 Sender deg masse varme klemmer… håper det går bedre enn du frykter<3.<3
Huff, tenker du ikke har d så bra akkurat nå <3 Sender deg varme tanker og en god klem! Dra til legen på mandag.Og det ble, som det ble. Da kom det blod, og jeg regner med det er over. Hva skal jeg gjøre nå? Kan alt komme av seg selv? Skal jeg dra til legen på mandag? Skal jeg fullføre UL på tirsdag?
Så trist. Håper du har fine folk rundt degOg det ble, som det ble. Da kom det blod, og jeg regner med det er over. Hva skal jeg gjøre nå? Kan alt komme av seg selv? Skal jeg dra til legen på mandag? Skal jeg fullføre UL på tirsdag?