Symptomer

Julie.

Forelsket i forumet
Del gjerne hvilke symptomer man har og evt hvor langt man er på vei.

Er 5+0 og eneste symptomer jeg merker er hvor trøtt og sliten jeg er på dagtid selv etter gode netter med søvn. :sleep011
 
Symptomene mine kommer og går. De jeg har hatt så langt er:
Uteblitt mensen
Trøttere enn vanlig
Murringer i livmor og korsrygg
Økt utflod
Ømme bryst
Cravings (søtt.. farlig kombo på nå ferie)
Mild kvalme om morgenen
Veldig oppblåst på kvelden og luft i magen

Er ikke særlig plaget enda av symptomene annet enn kanskje hvor oppblåst jeg blir utover dagen. Pluss det begynner å gjøre vondt å ha på BH :laughing002
 
5+0
Ekstremt trøtt - sover hver dag etter jobb + legger meg tidlig.

Tunge og vonde pupper. Mener de har også vokst litt. Jeg klarer meg ikke uten bh, og når jeg står opp om morgenen må jeg holde de fordi de er bare så vonde uten støtte. Bruker nå sports-bh for bedre støtte.

Oppblåst mage - men det har jeg ofte ellers også pga. sensitiv mage, så det teller kanskje ikke.
 
Jeg er visst tydelig oppblåst fordi en eldre kvinne kom bort og tok meg på magen og sa lykke til. Fødselsraten i Korea er kjempelav så hun var bare så glad for å se noen gravide. Hadde ikke hjerte til å si ja jeg er gravid men den magen er kun luft enn så lenge :laughing002
 
Ikke så langt på vei, rundt 3+6 uker men niplene er veldig ømme og vonde. Uteblitt menstruasjon og utrolig trøtt hele tiden.. kjenner også på murringer i magen i ny og ne.
 
Har merket litt murringer også siste dagene!
Glemte å nevne at oppblåsthet er ikke å tulle med, merket det så godt jobbhelga med skinnyjeans.
 
Jeg er småkvalm av og på, og stålsetter meg for det som sist ble ganske intenst fra rundt uke 6. I tillegg er overskudd = 0, og trenger mer søvn enn før som byr på en utfordring da mini begynner å rope etter mamma senest 0530 :laughing002 Ellers merker jeg at jeg omtrent over natta har fått mye mindre melk, noe jeg har skjønt er vanlig. Så kommer og går vondt i korsryggen, og er ekstremt oppblåst på kvelden :smiley-ashamed004 Og så klart missa mens da
 
Jeg har ingen symptomer. Bortsett fra ømme pupper. De er ikke superømme, men etter jeg står opp av senga, gjør det sykt vondt :laughing002 Litt usikker på om jeg bare er sliten av jobb eller om det er en småuggen følelse jeg begynner å få :p
 
Flere som blir mer og mer trett og sliten på dagtid? Har tatt lur nesten hver dag nå plutselig på dagtid rundt klokka 15.
 
Jeg er 5+2 og er også veldig trøtt og mer sliten enn vanlig! Har også en svak kvalme som er ganske konstant, men samtidig sulten.. og veldig tørst og må tisse hele tiden! Ellers litt murringer og oppblåst, alle buksene føles veldig stramme i livet! :bored:
 
Andre som har begynt å merke endringer i brystregionen? Har vært litt øm en ukes tid men i dag merket jeg at de også har blitt litt større :oops:
BHen passet liksom ikke som vanlig. Er bare 5+0 og trodde ikke de begynte å bli større så tidlig o_O er mitt første svangerskap så har ikke peiling på dette haha.
 
Jeg er 4+2 nå selv om jeg bare er 13 dpo, og i går kveld ble jeg akutt kvalm og brekte meg. I dag var jeg kvalm på morgenen for første gang, men det har gått litt over nå.
Jeg har hatt mye stikninger og ømhet i livmor siden 9 dpo, men i dag er det nesten ingen stikninger og da blir jeg selvsagt bekymret med en gang for at det ikke er sånn mer og om det betyr at frøet ikke lever mer, men jeg håper og tror at slike ting kommer og går i takt med at livmoren vokser.
 
Jeg er 4+2 nå selv om jeg bare er 13 dpo, og i går kveld ble jeg akutt kvalm og brekte meg. I dag var jeg kvalm på morgenen for første gang, men det har gått litt over nå.
Jeg har hatt mye stikninger og ømhet i livmor siden 9 dpo, men i dag er det nesten ingen stikninger og da blir jeg selvsagt bekymret med en gang for at det ikke er sånn mer og om det betyr at frøet ikke lever mer, men jeg håper og tror at slike ting kommer og går i takt med at livmoren vokser.
Mine murringer forsvant ca 4+1 og kom tilbake 2 dager senere og forsvant igjen. Har hørt at det er vanlig :)
 
Andre som har begynt å merke endringer i brystregionen? Har vært litt øm en ukes tid men i dag merket jeg at de også har blitt litt større :oops:
BHen passet liksom ikke som vanlig. Er bare 5+0 og trodde ikke de begynte å bli større så tidlig o_O er mitt første svangerskap så har ikke peiling på dette haha.
Usikker om jeg innbiller meg det men synes de fyller sportsbhn litt mer enn vanlig. Men tror det er ikke uvanlig å få fyldigere bryst i første trimester, mye hormoner som spiller inn. Dessuten har man mye mer blodvolum i kroppen, som kan kanskje også være en årsak?
 
Back
Topp