Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har begynt å kneppe opp jeans og feste med strikkHar merket litt murringer også siste dagene!
Glemte å nevne at oppblåsthet er ikke å tulle med, merket det så godt jobbhelga med skinnyjeans.
Genialt. Jeg har bestilt to bukser (brått flere etterhvert) som skal være mellomstadien før evt mammabukserJeg har begynt å kneppe opp jeans og feste med strikk
Mine murringer forsvant ca 4+1 og kom tilbake 2 dager senere og forsvant igjen. Har hørt at det er vanligJeg er 4+2 nå selv om jeg bare er 13 dpo, og i går kveld ble jeg akutt kvalm og brekte meg. I dag var jeg kvalm på morgenen for første gang, men det har gått litt over nå.
Jeg har hatt mye stikninger og ømhet i livmor siden 9 dpo, men i dag er det nesten ingen stikninger og da blir jeg selvsagt bekymret med en gang for at det ikke er sånn mer og om det betyr at frøet ikke lever mer, men jeg håper og tror at slike ting kommer og går i takt med at livmoren vokser.
Usikker om jeg innbiller meg det men synes de fyller sportsbhn litt mer enn vanlig. Men tror det er ikke uvanlig å få fyldigere bryst i første trimester, mye hormoner som spiller inn. Dessuten har man mye mer blodvolum i kroppen, som kan kanskje også være en årsak?Andre som har begynt å merke endringer i brystregionen? Har vært litt øm en ukes tid men i dag merket jeg at de også har blitt litt større
BHen passet liksom ikke som vanlig. Er bare 5+0 og trodde ikke de begynte å bli større så tidlig er mitt første svangerskap så har ikke peiling på dette haha.
Takk, det beroliger meg littMine murringer forsvant ca 4+1 og kom tilbake 2 dager senere og forsvant igjen. Har hørt at det er vanlig