Symptomer?

Jeg har hatt blødninger/brun utflod i 13 dager nå. Fikk tidlig ultralyd når jeg hadde hatt det i 5 dager. Men det var planlagt pga ivf og de fant hjerteaktivitet. Spurt legen om henvisning til gynekolog siden blødningen ikke stopper. Men legen min mener det ikke er nødvendig, bare måler hcg jevnlig. Har derfor selv valgt å bestille gynekologisk time privat, men det er bare pga jeg er bekymret siden jeg fortsatt blør.
Så godt de så hjerteaktivitet da :happy: Går nok fint er jo ikke uvanlig blir bekymret selv skjønner godt du også blir bekymret. Var selv hos legen idag skal måle hcg og hun sa jeg burde vente litt med ultralyd men at jeg skulle slippe og vente til otul.. så hjelper litt

Litt kvalm/trøtt. Men så mye bedre enn med første, så redd noe skal være galt.. Tidlig ul i morgen, så krysser fingrene! 6+2.

Korsryggen er vond og mensenmurringene står på, i tillegg har kvalmen ankommet:rolleyes:

Så godt de så hjerteaktivitet da :happy: Går nok fint er jo ikke uvanlig blir bekymret selv skjønner godt du også blir bekymret. Var selv hos legen idag skal måle hcg og hun sa jeg burde vente litt med ultralyd men at jeg skulle slippe og vente til otul.. så hjelper litt
Spør man bare legen om å måle hcg? Det er ikke vanlig rutine sant? Jeg ringte og spurte nårtid jeg skulle inn til blodprøve og det er ikke før i uke 10. må man be om hcg måling selv og vil man få set hvis det bare er undring?

Korsryggen er vond og mensenmurringene står på, i tillegg har kvalmen ankommet:rolleyes:
Ja du også har vondt. Jeg blir nesten engstelig for det og nå jeg. Hatt mer vondt i korsryggen nå enn andre dager og litt «strammere» murringer i magen. Ikke konstant, men av og på gjennom dagen

Spør man bare legen om å måle hcg? Det er ikke vanlig rutine sant? Jeg ringte og spurte nårtid jeg skulle inn til blodprøve og det er ikke før i uke 10. må man be om hcg måling selv og vil man få set hvis det bare er undring?
Er ikke rutine og måle men om du feks har blødninger eller set er andre grunner aå kan man måle hcg. Hvis du trenger det for og føle deg beroliget kan du nok også be om det :happy:

Nesten ingen symptomer, syns det er rart da det var mye symptomer med forrige. Håper alt er som det skal. Kjenner av og til litt murring i magen, er selvfølgelig trøtt, men rekker ikke kjenne så mye på det da storesøster er 8mnd og holder på å prøver å gå:eek:
7+6

Kvalme

Jeg griner av alt og ingenting.
Veldig mye stikkinger og aktivitet i livmor føler jeg. Litt av og på med kvalme. Trøtt og sliten.

Gleder meg så til fredag!

Sååååå trøtt :hilarious: Sovner nesten på jobb og er helt skutt på kvelden. Også veldig tett nese og ømme pupper. Og konstant sulten da!

Lenge siden sist jeg skrev her. Har vært kvalm siden dag 5+1, den siste uka har også oppkastet kommet for fult. Brukt hele formiddagen i dag på å kaste opp, før jeg la meg til å sove. Har vært trøtt siden uke 6, og det gir seg ikke. Veldig svimmel, tett nese, større bryster og brystvorter (ikke så veldig ømme lenger), økt/ anderledes utflod, endret lukte og smakssans, forstoppet, smerter fra livmor, ekstremt hormonell. Ikke bare bare å være gravid, men såå takknemlig, og elsker hvert symptom som minner meg på at jeg er gravid!

5 + 2 ❤️
Vondt i livmoren når jeg nyser ‍♀️
Murring, oppblåst, stikking i magen.
Ikke kvalm enda.
Sover tungt men har mye energi. Hadde forventet å bli veldig trøtt. Men når jeg blir trøtt er jeg veldig trøtt. Sover veldig tungt.
Ømme pupper - hadde veldig ømme pupper for noen dager siden. Det har gitt seg litt nå.

8+3 i dag. Kvalm, bekkenet krangler litt, jeg fryser hele tiden og er ganske utmattet (høy puls, blir raskt sliten). Er alene med barna til i morgen kveld, og har bare lyst til å sove.

8+3 i dag. Kvalm, bekkenet krangler litt, jeg fryser hele tiden og er ganske utmattet (høy puls, blir raskt sliten). Er alene med barna til i morgen kveld, og har bare lyst til å sove.
❤️❤️ er ekstremt trøtt nå og ungene er trøtte og kranglete her, gjett om noen skal tidlig i seng :laughing002

❤️❤️ er ekstremt trøtt nå og ungene er trøtte og kranglete her, gjett om noen skal tidlig i seng :laughing002
Haha, sånn var det her i går! I dag er de heldigvis fornøyde og harmoniske. Enn så lenge i alle fall! Men de skal tidlig i seng, så jeg kan sove! De deler seng, så jeg legger meg mellom dem og tar en powernap der mens de lander og etter hvert sovner :hilarious:

Haha, sånn var det her i går! I dag er de heldigvis fornøyde og harmoniske. Enn så lenge i alle fall! Men de skal tidlig i seng, så jeg kan sove! De deler seng, så jeg legger meg mellom dem og tar en powernap der mens de lander og etter hvert sovner :hilarious:
Så deilig med sånne harmoniske(sjeldne, her hvertfall :laughing002) dager!
Tok meg en kopp kaffe, føler jeg fikk litt overskudd faktisk- men om det er pga kaffen eller at ungene sitter å spiser Kveldsmat er uvisst! :hilarious:

Det hørtes deilig ut, savner når jeg kunne legge mine samtidig på samme seng. Nå skal han største være størst og hvertfall ikke legge seg samtidig som "en baby" :laughing002

Så deilig med sånne harmoniske(sjeldne, her hvertfall :laughing002) dager!
Tok meg en kopp kaffe, føler jeg fikk litt overskudd faktisk- men om det er pga kaffen eller at ungene sitter å spiser Kveldsmat er uvisst! :hilarious:

Det hørtes deilig ut, savner når jeg kunne legge mine samtidig på samme seng. Nå skal han største være størst og hvertfall ikke legge seg samtidig som "en baby" :laughing002
Ja, det nytes! De hører til sjeldenhetene. De er som regel noe kranglete og sure på ettermiddagen. Deilig med en liten energiboost da!

Her er formen nedadgående. Kvalmen øker, og jeg føler på influensasymptomer...

Det er så deilig at de sover sammen! Ut fra lår de er trøtte, skylle egentlig yngste lagt seg sist. :hilarious:

Er også supertrøtt og superkvalm :sour:

Noen som har erfaring med om det finnes kvalmestillende som kan brukes mens man ammer?

Back
Topp